Vergelijking verkeersintensiteiten NRD-alternatief en variant Verlegde toe- en afrit ten opzicht van de situatie referentie Plus in 2030 (bron verkeersrapport.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Druk op een toets voor verder. Volg nu de instructies op.
Advertisements

TN/MER Omlegging A9 Badhoevedorp
Flits 1 Les 5 UITKOMEN. Waarom afspraken? Om partner inzicht te geven in je bezit in de uitkomstkleur Flits 2.
Wijkconferentie Zuiderburen 2011 ….. Presentatie project Drachtsterweg e.o. ….. 13 april 2011.
Schepen ruimtelijke ordening te Brugge
Presentatie buurtvereniging Molenhoek Verkeerssituatie en structuurvisie.
§ 2 AUSTRALIE IN KAARTEN.
Flits 1 Les 7 STRATEGIE. Doel troeftrekken: Tegenpartij houdt geen troeven over, jij wel Flits 2.
Het speelplan In Sans Atout: In Troef: Tel je vaste slagen
Eindpresentatie Graansilo te Wehl
22 april 2013 Poort Oost – lokale besturen Oosterweelverbinding.
Op- en afrittencomplex Rieme-Noord
Het project HSL-A16 In West-Brabant wordt de komende jaren: de HSL aangelegd; de A16 verbreed van 2x2 naar 2x3 rijbanen; knooppunt Princeville gerealiseerd;
Problematiek A20 / A13 Ontwerp Groep 23, Afdeling CiTG.
6 Het wereldgradennet 6.1 Breedteligging 6.2 Lengteligging
Geografische coördinaten Lengte- en breedtegraden
WERKEN MET DE ATLAS.
Flits 2 Spel 2. Bridge in een flits.
Flits 1 Spel 2. Les 11 HOOG IN DE BOOM.
Flits 1 Les 4 ANTWOORDEN OP PARTNERS OPENING. Prioriteiten: 1. Het vinden van de beste speelsoort 2. Uitvinden hoeveel punten we samen hebben Flits 2.
Flits 1 Spel 2. Les 3 AFSPELEN.
Flits 1 Spel 2. Les 6 IN GESPREK.
Geografische coördinaten
In de Atlas der Buurtwegen van Belsele van 2 april 1845 wordt voetweg nr. 32 als volgt omschreven: Richting: Sentier de Belcele à la Grande route Naam:
Hoorzitting 14 april 2009 IVVP Leiderdorp Actualisatie van het Integraal Verkeers- en Vervoerplan Leiderdorp.
Ken jij onze buren ? ? ? ? ? Ga telkens met de pijltjestoets naar de volgende dia. Denk na (of noteer op een blaadje) wat er op de stippellijntjes moet.
Collector doorgang Westrozebeke Deel 3: Ontwerp wegenis en riolering - fasering Ann Cnockaert – studiebureau Cnockaert.
Het wereld-gradennet Extra werkblaadjes. Het wereld-gradennet Extra werkblaadjes.
Stichting van GOL naar Beter
TREINVERBINDING Bram Bravenboer Nieuwe treinverbinding Breda- Oostende.
Flits 1 SLOTDRIVE. Zuid ♠ 10 9 ♥ B 8 6 ♦ ♣ West ♠ B 4 3 ♥ H 7 4 ♦ V B ♣ H 7 Noord ♠ A ♥ A 9 3 ♦ A 8 3 ♣ B 10 Oost ♠ H V.
Flits 1 Les 10 DE 1 SA OPENING. Flits 2 Kleuropening zeer gevarieerd qua puntenkracht en verdeling.
Variant 1 ➢ Draaibrug op huidige locatie ➢ Huidige hoogte (ca. 1 meter) ➢ Draaipunt in midden van de vaarweg ➢ Verbreden vaarweg naar 54 meter Voordelen.
Etappe 19 Het informatiedoublet Etappe 19 Het informatiedoublet.
Rondrit van GOL naar Beter Drunen West. Overzichtskaart rondrit start.
Procedure en planning Rijkswaterstaat Waar staan we nu? 1.Startnotitie 2008/ zienswijze ingediend Richtlijnen MER Trajectnota / MER. Aug 2011/ zienswijze.
Stichting van GOL naar Beter
Verder met Bridge Hoofdstuk 3 Distributiepunten UITWERKING TOETS DEEL 3 H 3 versie V.
Noordelijke Ontsluiting Enschede - Kennispark Spreker Gerry Waanders Datum 15 juni 2011 PlaatsEnschede.
 Haltehaven is niet toegankelijk te maken, omdat:  Haltehaven is niet diep genoeg;  Haltehaven is niet lang genoeg voor een gelede bus;  Bomen en parkeervakken.
Rapport Participatie Individueel welzijn en buurtbeleving Ermelo.
1 ° i n f o a v o n d _ w o o n u i t b r e i d i n g s g e b i e d G e l l i k _ 20/
N279 Stuurgroep Resultaten verkeerskundig onderzoek verkeersafwikkeling en faseringsvarianten
 Niet toegankelijk te maken, omdat in het busperron een inrit gesitueerd is. Bushalte Altaarstraat te Schinnen, rijrichting Sittard (noord)
Preëmptief bieden.
- Welkom op onze tweede open dorpsraad 5 oktober
De 2♣-opening 1 1.
Het informatiedoublet
DE OPENING VAN PUNTEN 1 SA PUNTEN MET EVENWICHTIGE HAND , 4432 , 5332
AFSPEL VAN SA CONTRACTEN
FORCING OF NIET FORCING?
DOUBLET OP DEELSCORE? N W O Z N W O Z ♠ A 3 ♥ A B ♦ H B 9 3 2
Wijkverkeersplan Wilhelminapark (& Lyceumkwartier-Zuid)
VECHTEN OM DE DEELSCORE LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 4
HOOFDSTUK 12 HERWAARDERING, VERLIEZERS HERWAARDERING,VERLIEZERS TELLEN, MISFIT en STOP-KAART LEER WEDSTRIJDBRIDGE.
LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 1
De Staymanconventie.
DIE LASTIGE TEGENPARTIJ LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 4
LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 4
Een strategie aanbevelen
Het volgbod.
West Noord Oost Zuid p 1R 3H 4H ap RB +1 West Noord Oost Zuid 1K Dbl
GRS Wetteren – deelstudie mobiliteit
Een strategie aanbevelen
Organisatielogica Wat is mijn kerntaak hier als burgemeester, wat is ‘van anderen’? ………………………………………………………………………………….. Welke informatie moet ik hebben en.
GfK Supermarktkengetallen
Een strategie aanbevelen
Transferbiedingen Hoofdstuk 13 Oefenspellen 11301D-11308D
Sterke openingen Hoofdstuk 17 (2SA) Oefenspellen 11701D D
Een strategie aanbevelen
Transcript van de presentatie:

Vergelijking verkeersintensiteiten NRD-alternatief en variant Verlegde toe- en afrit ten opzicht van de situatie referentie Plus in 2030 (bron verkeersrapport v6.0) Tel-punt  Variant Referentie 2030 Plus NRD-alternatief Verlegde toe- en afrit Fase 1 Plus Fase 1+2 Plus 34 Jonkheer de la Courtstraat 9.800 9.400 11.100 7.600 8.700 35 Nassaulaan (ten westen van Tunnelweg) 2.700 2.500 3.600 2.900 2.400 36 Nassaulaan (ten oosten van Tunnelweg) 4.100 3.500 5.700 3.400 37 Tunnelweg 3.900 4.500 39 Wolput (tussen noordelijke afrit en Tunnelweg) 13.000 16.600 12.300 40 Wolput (tussen Looiersteeg en Passepartout) 8.600 6.800 6.700 4.200 4.000 42 Grote Kerk (halverwege) 17.400 500 52 A59 (tussen aansluiting 43 en 44) 120.800 105.700 106.100 105.100 106.500 62 De Akker (halverwege) 14.100 1.400 1.500 900 800 63 Burgemeester van Houtplein 2.800 3.000 69 Vendreef (ten zuiden van Ruidigerdreef) 2.000 1.300 1.200 1.800 70 Sint Catharinastraat (Korte Heistraat - De Akker) 2.600 3.800 3.700 71 Heistraat 3.100 75 Huidige parallelweg West (ontsluiting woongebied) 1.900 2.100 76 Nieuwe zuidelijke parallelweg Nieuwkuijk ter hoogte van Tunnelweg nvt 77 Nieuwe zuidelijke parallelweg Nieuwkuijk oost van Tunnelweg en nieuwe aansluiting / Verlegde toe- en afrit naar Vendreef. 9.600 8.200 78 Vendreef (ten noorden van Nassaulaan) 7.300 5.300 5.400 79 Nassaulaan (ten westen van de Vendreef) 4.700 4.400 6.400 80 Vendreef (ten zuiden van Nassaulaan) 4.600 4.800

Vergelijking verkeersintensiteiten NRD-alternatief en variant Verlegde toe- en afrit ten opzicht van de situatie referentie Plus in 2030 (bron verkeersrapport v6.0)