Onderhouden met Werktuigen en machines

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spaans voor beginners 6 7 Online Spaans leren via de beproefde SuperMemo-methode. U gaat in uw eigen tempo door de cursus, maar wordt wel zeer.
Advertisements

Collectief portfolio groep 3
Ik hou van Holland spel!.
Interactieve versie mbv DSB
Cursistenprogramma 3e editie
Voorbereiding post 2 Wie weet hoe ik heet Groep 4-5.
Doel: persoonsvormen in de t.t.
Experts werkvorm + begrippentest
Kennis-spel meerkeuzevragen.
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 8 – Quiz.
pret met intervisie: ket-lessen Conferentie BV NT2 24 mei 2014
OFC28 mediawijsheid les 4.
Project “Horizon Verbreden”
17 september MedMec01 les 3 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Thema 2, week 1.7 Leerlingkenmerken Meervoudige intelligenties 13 oktober 2014 Periode 1 KOP
Lezen: doe het goed voor
Woordjes leren.
Revoluties in Europa. Les 4 In het Gemeentehuis Doelen van les 4 Je kunt beschrijven welke taken burgemeester, wethouders en raadsleden uitvoeren. Je.
Hoe zet je leerlingen aan het werk?
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
Rob Goossens De Werkomschrijving.
Rob Goossens Het Werkplan.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Omzet-kosten-winst HAVO 3
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
Beeldspraak: de vergelijking
Leesvaardig Nederlands T23.
Project Landal Hochwald
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
Tweede bijeenkomst Jaar januari 2017.
Onderhouden met Werktuigen en machines
Rob Goossens Het Werkplan.
Deze les Nabespreken toets
Vragen, wat voor vragen?.
Onderhouden bestratingen
Toetsen? Doe het zelf!.
Lotgenoten Bijeenkomst 2.
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Onderhouden met Werktuigen en machines
Beste Havo 4..
Het verschil tussen werkomschrijving en bestek?
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Huisvesting en Hygiëne
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Literatuur V6 – les
Didactische structuren
Maatschappijleer Nadya Karim
Zeeslag Bron: csunplugged.org / csunplugged.nl.
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Voltooid deelwoord 1A3 en 1A4.
Mens & Maatschappij D-Toets
Laatste les voor de toets!
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Praktijktoets & mondelinge toets
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Maak Maar Duidelijk!.
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Workshop duikcomputers
Rob Goossens Wat weten we nu?.
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Raden, regels en redeneren Groep 7 en 8
Hoofdstuk 1 Krachten Wat gaan we doen vandaag? Terugblik
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

Onderhouden met Werktuigen en machines Rob Goossens Onderhouden met Werktuigen en machines

Programma 3-oktober-2016 08.30u- 9.30u Rob Goossens Programma 3-oktober-2016 08.30u- 9.30u Oriëntatie: voorkennis activeren dagelijks en periodiek onderhoud Aan de slag: Zelf toets vragen maken en kleine test Evaluatie: Terugblik lessen machines en gereedschappen Transfer: koppeling met lesstof onderhouden bestratingen

Programma 3-oktober-2016 08.30u- 10.30u Rob Goossens Programma 3-oktober-2016 08.30u- 10.30u Oriëntatie: voorkennis activeren dagelijks en periodiek onderhoud Bedrijfsklaar maken, dagelijks onderhoud, periodiek onderhoud.

Instructies voor periodiek onderhoud Rob Goossens Instructies voor periodiek onderhoud Voor een lange levensduur alsook ter voorkoming van schades en ter waarborging van het volledig functioneren van de veiligheidsvoorzieningen moeten de hierna beschreven onderhoudstaken regelmatig uitgevoerd worden. Garantieclaims worden alleen dan toegelaten, indien deze taken regelmatig en zoals voorgeschreven uitgevoerd zijn. Bij niet-inachtneming bestaat er gevaar voor ongelukken! Zie uitgedeelde schema!

Rob Goossens Doel(en) van deze les Aan het einde van deze les heb je op drie manieren de lesstof van de afgelopen weken geoefend en getoetst.

Rob Goossens Aan de slag: Iedereen maakt twee vragen over de onderwerpen van de afgelopen weken. 1 moeilijke en 1 makkelijke vraag op kleine blaadjes. De antwoorden op het grotere blaadje.( 6 minuten) Daarna maken we 4 groepen en in die groepjes beantwoord je elkaars vragen. De vraag-kaartjes worden “blind” in het midden gelegd en iedereen trekt om de beurt een kaartje. Wanneer je je eigen kaartje trekt neem je een andere. Diegene die de vraag gemaakt heeft weet ook het antwoord en bepaald of het gegeven antwoord voldoet. Is het antwoord goed mag je het kaartje houden. Is het fout gaat het weer terug op de blinde-stapel en kan de vraag nogmaals getrokken worden. Diegene met de meeste kaartjes is “de slimste” in zijn groepje. (maximaal 12 minuten) Evaluatie van deze oefening→

Aan de slag: Kahoot Iedereen pakt zijn telefoon en zoekt naar Kahoot Rob Goossens Aan de slag: Kahoot Iedereen pakt zijn telefoon en zoekt naar Kahoot Log in met de gegeven code en voer je voornaam in! De toets begint en beantwoord de vragen binnen de tijd per vraag. Ook met deze oefening kun je zelf zien hoe goed je de lesstof al Evaluatie →

Transfer De gegevens uit de afgelopen lessen komt Rob Goossens Transfer De gegevens uit de afgelopen lessen komt gedeeltelijk in het volgende lesonderwerp terug. We gaan het dan hebben over onderhouden van bestratingen.