Klantrelevantie Product

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
maar… dilemma groeicontrol flexibiliteit familiebedrijf.
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Wordt klein elektrische vervoer een succes? Jan Schoormans TUDelft/IO.
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
Welkom bij ROHDE & GRAHL. ROHDE & GRAHL Amersfoort Onze missie ROHDE & GRAHL draagt bij aan het succes van haar relaties door het ontwikkelen van unieke.
WELKOM !! 4 maart 2014 Alleen ga je sneller, Samen kom je verder!
Chocoladekruidnoten Sanne Weerstra Productdossier.
Van Comeniusprojecten Guy Tilkin Landcommanderij Alden Biesen.
Social Media Audit.
Figuur 3.1 Marktanalyse, planning, implementatie en controle
Aan een buitengewoon persoon!
Cursus VMO week 2 hoofdstuk 4
Social Media.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
Sjiera de Vries Lector Sociale Innovatie en Verscheidenheid Sociale Innovatie.
Duurzaam energie initiatief
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Franchise onderneming Mijn eigen Lijn Snel en verantwoord afvallen!
Nike Supply Chain Management
Medialandschap Blok 2, week 5 College #4. Wat gaan we doen? - ordenen = schrappen - hoe staat het met de bezoeken? - ordenen, hoe gaat dat? - opdracht.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Detailhandelsmarketing
 Buren  Nieuw product  Bouw  Varkenshouders  Afnemers Waar staan we nu ?
Gemaakt door: Mike v/d Veen
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Hoe hoger de luchtvervuiling? Hoe hoger de bevolkingsdichtheid - verkeer - huisverwarming Hoe meer industrie.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Ondernemen moet je doen
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Kan een werelddeel krimpen? Hoofdstuk 4 – les 2. Weet je nog?  Dat een werelddeel kan krimpen (figuurlijk) door afname van de reistijd door:  Betere.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Recht voor zijn raap: Presteren in de zorg met het HPO-verbetertraject Chiel Vink en Lilian Kolker, Center for Organizational Performance Voorlichtingsbijeenkomsten.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Renovatie & Transformatie. Circa 7.2 miljoen woningen Circa 2.5 miljoen meergezinswoningen focus gestapelde bouw.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
Secretary Plus. Wie zijn ze? ● Marktleider ● leveren maatwerk ● nemen een adviserende rol ● zowel benchmark als referentie.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
MO302B Noud, Ralf, Sanne en Lotte
DE LEAN STARTUP HOOFDSTUK
Wensen van de vijvercommissie
‘Tucht’? 1.
Psychologie Persoonlijkheid en leefstijl
Psychologie Informatieverwerkingsproces
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Een product of dienst verkopen
Welkom VWO 5..
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Visie en strategie Les 4: strategie.
WELKOM bij de workshop van team Economie & Ondernemen (E&O)
Waarom HR en Marketing moeten blenden
Verkoopt en handelt verkoop af
Psychologie Informatieverwerkingsproces
Boekbespreking pedagogiek leerlijn 2
KNOWING ME, KNOWING YOU Een unieke conferentie ijsbreker nodig? Dan is Knowing me, Knowing you hét ideale concept. Leer elkaar op een leuke manier beter.
De world is changing – get ready voor the future
JAN HOLSAPPEL.
Economie en ondernemen
blok 1 les 4: samen praten samen leren
Inspelen op innovaties
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Transcript van de presentatie:

Klantrelevantie Product Combineren van verschillende bijpassende producten onder je merk en daardoor nog relevanter worden voor je markt Consolideren van je positie door te blijven vernieuwen en je concurrenten goed in de gaten te houden groot Klantrelevantie Alliëren als de snelste manier om samen met anderen wel de juiste competenties of het juiste productportfolio op te bouwen Excelleren in wat je doet om te zorgen dat je steeds nieuwe unieke producten kunt blijven ontwikkelen beperkt niet uniek uniek Product