Figuur 4.1 Krachten die het internettijdperk vormgeven

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Over de cursus Eenvoudige websites bouwen in Rijswijk
OPWARMING AARDE CO 2 REDUCTIE BELEID OVERHEID  Doel 50 mln ton CO 2 equivalent per jaar reduceren t.o.v  Maximaal  mln.
Marketing & Communicatie Koning Willem 1 College ‘s-Hertogenbosch.
Henk van Rijssen ROC Midden Nederland Social bookmarking in Blackboard.
H11 – De prijs van het product bepalen DE WAARDEPROPOSITIE CREËREN
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Europese Unie Europees Sociaal Fonds Kijk, zo kan het wel! Pilot “Beroepscompetenties en handicap” Workshop “Ik ben beter dan je denkt!” Workshopleiders:
Quiz Gelijkvormigheid
H12 Internationale marketing
Hoofdstuk 12 Public relations, sponsoring en regelgeving.
Tabel 3.1 Indeling van de bevolking
Figuur 4.2 Het molecuulmodel van Shostack: het vervoer van vliegtuigpassagiers
Italië Door Kaat.
Straatsburg werkweek havo september Opdracht Nederlands Wat ga je doen? -In groepjes van negen tot twaalf leerlingen, -bereid je je voor op school.
Internationale marketing
Internationale marketing
Figuur 3.1 Marktanalyse, planning, implementatie en controle
Een dialoog met klanten opbouwen
HOOFDSTUK 6 DE OUTPUTBESLISSING VAN DE ONDERNEMING
Inleiding tot de Economie
HOOFDSTUK 14 DE MACRO-ECONOMISCHE GROOTHEDEN
HOOFDSTUK 13 ONGELIJKHEID, ARMOEDE EN HERVERDELING
Vraag Welke uitgaven zijn in 2012 begroot voor de sector waar jullie casus deel van uitmaakt? Wat is het doel van goede openbare financiën?
Marktonderzoek MK02 MK02 HEO-CE1.
Mondialisering les 4 - wereldvoedselhandel
Les 14: Redactionele Vormgeving
Nieuwe Europese Strategie “Europa 2020” Intelligente, Duurzame en Inclusieve Groei (3 Maart 2010)
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
Owen Huisman - 14 maart
Figuur 1.1 Voorbeeld van een BIK
Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Cirkelbaan en gravitatiekracht
Internationalisering kernpunten. internationalisering ► Verbondenheid met de “wereld”.  Via de media  Internet  Satelliet  Via verdragen  Instanties:
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Instructies examen 26/ Waarover gaat het? Hoofdstuk ‘Thema 2: België’ (volledig, pp. 1-12) Hoofdstuk ‘Thema 1: De Europese Unie’ (gedeeltelijk,
Nieuwe Europese Strategie “Europa 2020” Intelligente, Duurzame en Inclusieve Groei (3 Maart 2010)
UPDATE, OPZET EN ROADMAP Storingen. Logins SURFconext
Winkel. Ronde 1 : Ronde 2 : Puzzel KlusKaren6 +KwebbelKristel Josje2Lui Kabouter plop K3 8.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
8.2 Hebben we baat bij de EU? In deze PowerPoint-presentatie leer je over: Europese interne markt Harmonisatie Monetaire Unie © Noordhoff Uitgevers 2012.
Opiniepeiling. O Eens O Oneens 1. Ik voel mij Europees burger. Opiniepeiling.
Duid het juiste land aan
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 7 Thema 12 – Omgevingsinvloeden Business IT & Management
NU!.  Tweet: Bekende zanger gisteren aangehouden.  SMS van een klasgenoot: Bekende zanger na aanhouding toch vrij.  Facebook van een vriend: Bekende.
Hoofdstuk 13 Internetmarketing. Leerdoelen Begrijpen op welke manier het internet kan worden gebruikt. Aanpassen van alle marketingcommunicatiefuncties.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Internationale marketing De sociaal-culturele omgeving Svend Hollensen Nederlandse bewerking: Hans Engbers Angelo Mulder.
Plaats: Distributie en Promotie: Communicatie Hoofdstuk 11.
DEUGDELIJK BESTUUR BLIJFT PROBLEMATISCH DE LAATSTE 15 JAAR
(versie ) Bron: Themapagina inkomsten gemeenten
Thema 1 NU!.
Kwadrant Profielvak Landelijke lijn Stedelijke lijn.
DMK – lesweek 10: Privacy.
Zomertijd en wintertijd
Het GBKN-bestelloket Ervaringen en ontwikkelingen
Blok 4 Jij en Europa Deelvraag: Wat betekent Europa voor jou?
Welke rol speelt de EU bij de vrijmaking van de internationale handel?
Verbetering groepswerk
inclusief WW PROTECTIONISME Invoerrechten Strenge regels Invoerverbod Contingentering (aantal afspreken)
Tien prioriteiten voor Europa
§5.4 Samenwerken in Europa
Behorend bij het rapport ‘Tuberculose in Nederland, 2017’
Wij geloven in de goede Vader
Over de Lijn Europese Verkiezingen
Rollenspel Europese besluitvorming
Rollenspel Europese besluitvorming
Natuurkunde 2.3. Elektriciteit en magnetisme 3.3. Straling
Tabaksontmoediging mr. dr. Marie Elske Gispen
Transcript van de presentatie:

Figuur 4.1 Krachten die het internettijdperk vormgeven

Tabel 4.1 Het gebruik, de groei en de penetratie van internet in de Europese Unie (maart 2004) – deel 1 Tabel 4.1 Het gebruik, de groei en de penetratie van internet in de Europese Unie (maart 2004) (deel 1)

Tabel 4.1 Het gebruik, de groei en de penetratie van internet in de Europese Unie (maart 2004) – deel 2 Tabel 4.1 Het gebruik, de groei en de penetratie van internet in de Europese Unie (maart 2004) (deel 2)

Figuur 4.2 Terreinen van e-marketing

Tabel 4.2 Bronnen van e-commerce-inkomsten

Figuur 4.3 E-marketingactiviteiten opzetten