Inwerken Senior Servicedesk
Inhoud Inleiding Begeleiden van de SD Medewerkers Controleren van Topdesk (openstaande tickets) Controleren Magazijn Controleren van de E-Mail Controleren bruikleen formulieren Zorgen dat de dag volgens procedure wordt afgesloten Draaiboek Senior van de dag
Begeleiden van de SD Medewerkers Assisteer hen bij de werkzaamheden Samen ben je beter en sneller Controleer of ze hun werkzaamheden correct uitvoeren Geef ook tips indien nodig
Controleren van Topdesk (openstaande tickets) Zorg er voor dat er gedurende de dag er gecontroleerd wordt op openstaande tickets. Zorg dat tickets die gesloten moeten worden ook daadwerkelijk gesloten worden. Zorg er daarbij wel voor dat de klant geïnformeerd wordt.
Controleren Magazijn Controleer het magazijn op netheid. Alle kabels, muizen, toetsenborden enz. opgerold. Alles netjes opgesteld op een overzichtelijke manier.
Controleren van de E-Mail De mail controleren is belangrijk omdat er via daar ook meldingen of aanvragen gedaan kunnen worden. Kijk voor ongelezen mails Beantwoord mails indien van toepassing
Controleren bruikleen formulieren Loop alle bruikleenformulieren even langs om te controleren of alles correct is. Kijk of er eventuele formulieren foutief zijn ingevuld. Langdurige bruikleen. Controller ook de langdurige bruikleen formulieren of deze nog kloppen.
Zorgen dat de dag volgens procedure wordt afgesloten Aan het einde van de dag is het belangrijk dat de Desk er netjes en opgeruimd uitziet. Controleer of de systemen uitstaan (op de scanner na) Haal eventuele losse papiertjes weg.
Draaiboek Senior