Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
EYV 2011 in Vlaanderen voorbereiding. Stand van zaken •Europese Commissie –Voorbereiding •Eigen voorbereiding •Uitbesteding –Alliantie EYV2011 •Vlaanderen.
Advertisements

ESF Krachtlijnen van de komende programmering (Stand van zaken januari 2005)
KA2 voor de volwasseneneducatie. Strategische partnerschappen (KA2) • Van eenvoudige kleine samenwerking tot grootschalige projecten om innovatieve middelen.
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Procedure: hoe een offerte indienen?
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Infomoment Oproep ontwikkelings- educatie oktober 2013.
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
EY2010 Europees Jaar van de strijd tegen de armoede.

RYCKEVELDE 12 NOVEMBER 2009 Comenius Monitoring Day EUROPESE UITWISSELINGEN PEDAGOGISCHE IMPACT DOELSTELLINGENRESULTATEN 12/11/20091 Comenius Monitoring.
Middelen voor je buurt, je dorp je streek? Over oproepen, fondsen en projectrekeningen in de schoot van de Koning Boudewijnstichting Ludwig Forrest 23/03/10.
EY2010 Europees Jaar van de strijd tegen de armoede en sociale uitsluiting Julien Van Geertsom.
 Opdracht van de federale overheid  Georganiseerd door het OCMW  Dit in iedere stad  Gemeubelde woning  Basisbehoeften  OCMW zorgt ook voor sociale.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
Personeelspraktijk 2005 MOVI 25 november 2005
EYV 2011 in Vlaanderen. Korte historiek  CEV Manifest  Lobbywerk  IP Group on Volunteering EP  Written Declaration EP  Alliantie 22 ngo’s (EYV2011.
EY2010 Europees Jaar van de strijd tegen de armoede en sociale uitsluiting Julien Van Geertsom –
interactieve ambtenaar…
Vereniging Hoofdstuk XII Intégra Plus Parcours Territoriaux d’Inclusion Sociale.
Productencatalogus Samen beter informeren. Wat is de Productencatalogus? Uitwisselingssysteem voor overheidsinformatie.
OP WEG NAAR EEN COLLECTIEVE COMMUNICATIESTRATEGIE VAN DE ERFGOEDSECTOR Een onvoltooid verhaal Jan Cools.
Overzicht bedragen wetgeving overheidsopdrachten
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Krachtlijnen strategische en operationele doelstellingen DG controlebeleid Herman Diricks, directeur-generaal.
Infosessie Bestek Werkplekleren 7 mei 2012.
Dia 1 Productencatalogus: Infosessie provinciale en lokale besturen 24/11/11.
Netwerk voor sociale inclusie European Anti-Poverty Network EAPN Europees Netwerk Armoedebestrijding.
Belang, rol en voordelen van een Europese koepel 11/02/
Kabinet van de Vice-Eerste Minister en Minister van Ambtenarenzaken, Overheidsbedrijven en Institutionele Hervormingen 1.
Marketingproject-communicatieplan
Informatiesessie Ateliers voor het Actief Zoeken naar Werk (AAZW) Projectoproep
Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!
uit je publicatiepartner?
een nieuwe LEADER periode
Een dag voor uw reputatie! Neem even de tijd voor het opmaken van de balans. Hoe staat het met uw reputatie? En wat is uw persoonlijke strategie: waar.
Afdeling Communicatie Toegevoegde waarde door expertise
FOD FINANCIEN Algemene Administratie van de Bijzondere Belastinginspectie (AABBI)   infosessie
1 INFOVERGADERING “RC VOOR HET LEVEREN VAN RELATIEGESCHENKEN, TOMBOLAPRIJZEN EN WEGGEEFARTIKELEN”
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Ticketing- en toegangscontrolesysteem en/of Kassasysteem Openbare toelichting 16/05/2012.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
Overheidsopdracht OI POM YB 13 01: Opleiding « lean management » in FR en NL voor federale ambtenaren.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
Opvang asielzoekers: een menselijk en daadkrachtig beleid 04/09/2015.
Informatie –vergadering 15/01/2015
Inkoopcollectief Energie voor het Onderwijs
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Entrepreneural Landscape of Suriname Een toelichting op het commercialiseren van Intellectuele Eigendom.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
REKRUTERING OPERATIONELE ISLAMOLOGEN Wat de eenheid verwacht van de operationele islamoloog.
Een nieuw programma GSOLOGOLGCP Visie Lokale overheden zijn een logisch onderdeel van het Nederlandse beleid van buitenlandse handel en internationale.
Kunststedenonderzoek 2017 TVL/2016/1233/MOF Informatiemoment 5 oktober 2016 Steven Valcke & Mia Lammens.
« OVERHEIDSOPDRACHTEN & Sociale Economie » « Je t’aime moi non plus »
Externe tevredenheids-enquête 2017 Resultaten
Risico- en crisiscommunicatie in tijden van en
Aanbesteding Arbo/PPMO
CENTRUM VOOR CYBERSECURITY BELGIE
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Examen SPL kerntaak 3 Periode 7 Marketing.
De 2030-agenda voor duurzame ontwikkeling in Vlaanderen
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Open Access Waarde van onderzoek voor het MKB
Marktconsultatie ‘1700-lijn ondersteund door AI’
Transcript van de presentatie:

Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag 21.09.2016

Agenda Globale context van de campagne Verwachte prestaties Termijnen en budget Administratieve informatie Uitsluitingscriteria, selectiecriteria en gunningscriteria Borgtocht Verwachte documenten Vraag & antwoord

Globale context Actuele context: Imago van België is aangetast door gebeurtenissen Veelvuldig kritiek in de internationale pers Aantal toeristen is gedaald Doel van de campagne: Herstellen en versterken van het imago en de geloofwaardigheid van het land en zijn overheid, in België en in het buitenland.

Globale context Rol van de EM Coördinatie op federaal niveau Coördinatie met een interfederale taskforce Hulp bij contacten met partners, publiek en privé

Verwachte prestaties Uitwerken van een globale en coherente campagne- en evenementiële strategie over een periode van 2 jaar, aangepast aan de verschillende doelgroepen. Een concept uitwerken en opzetten van een terugkerend mecanisme (evenementen) Productie van het materiaal (website, videos, voeden van sociale media, logo en baseline, template print, …) Vertaling in minimum 6 talen (Nederlands/Frans/Duits/Engels/Japans/Chinees/ Mandarijn) Verspreiding via de Europese en internationale media (aankoop van mediaruimte) en opzetten van partnerschappen. Monitoring en evaluatie (meten van de geproduceerde content, het bereikte doelwit en de impact)

Termijnen en budget Indiening van de offertes: donderdag 03/11/2016 vóór 12hu00 Evaluatiecommissie: week van 07/11/2016 Lancering van de campagne: Januari 2017 Budget : 3.900.000,00 EUR, alle taksen inbegrepen

Administratieve informatie Procedure: open offerteaanvraag Uitsluitingcriteria (8) Selectiecriteria(2) Afgelopen vijf jaar al minstens twee communicatiecampagnes en -acties gerealiseerd op internationale schaal, gelijkaardig aan deze opdracht. Met een budget van minstens 1.000.000 euro, alle taksen inbegrepen. In staat zijn samen te werken met de aanbesteder in het Nederlands en in het Frans. Gunningscriteria(4) Prijs (40%) Kwaliteit van de communicatiestrategie(20%) Creativiteit van de communicatieacties(20%) Kwaliteit van de media-aanbeveling(20%) Borgtocht : 5 % van het TOTALE bedrag van de opdracht, exclusief BTW

Administratieve informatie Verwachte documenten (zie details pg Administratieve informatie Verwachte documenten (zie details pg. 30 van bestek 2016/016) een strategische en creatieve aanbeveling, een media-aanbeveling en een gedetailleerde prijsofferte Een beschrijving van de werkprocedures Een retroplanning De naam van de personen die het team vormen, en cv Voorbeelden van campagnes en acties (beschrijving van de strategie, presentatie van het geproduceerde materiaal, gerealiseerde acties, diensten in onderaanneming, attesten, …) in het kader van de selectiecriteria Offerteformulier Overeenkomst voor de overdracht van auteursrechten

Dank voor uw aandacht! Vraag & antwoord