Lumen 2016 Candidatures Marieke Carijn, Marie-Sophie Noël,

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Nieuw SAF-onderdelen Opzoeksysteem SAF PARTS ON DEMAND
Advertisements

En 2008 nous vous souhaitons des gens qui vous aident. In 2008 wensen we jullie veel helpende handen.
Project Tewerkstelling Projet Ervaringsdeskundigen Médiateurs de terrain binnen federale au sein de ladministration overheidsdiensten fédérale
situationeel leiderschap
Strategisch Personeelsbeleid
2 ème journée de la Philanthropie - 10 mai 2011 Tweede dag van de Filantropie - 10 mei 2011.
De Federale Commissie Rechten van de Patiënt stelt zich voor La Commission Fédérale Droits du Patient se présente Colloquium patiëntenrechten 26 oktober.
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
LA CONTRIBUTION DU PROJET EXPERTS DU VÉCU AU SEIN DES SERVICES PUBLICS FÉDÉRAUX Project Ervaringsdeskundigen binnen de federale overheid Middagatelier.
FORMATION INTERACTIVE EN GROUPE INTERACTIEVE GROEPSTRAINING
. be OFO - IFA OFO Opleidingsinstituut van de Federale Overheid Presentatie Comité B 6 juli 2005.
A16 Aanmaken en communiceren van glossarium Composer un glossaire et le communiquer Comité consultatif : BPR van het Federaal Agentschap voor.
 Agenda  Intro  Mission  Equipe  Public visé  Qualités  Modules à ajouter  Le prix  Demo  Conclusion  Questions MelHo Meldingsfiche Houthulst.
Opleiden van medewerkers
Symposium sur la sécurité Veiligheidssymposium Page 1 les causes d’accidents sont principalement de trois ordres : De oorzaken van de.
Papierloos vergaderen in het onderwijs
OPLEIDING HOCKEYTRAINER
Bienvenue - Welkom. Persvoorstelling / Conférence de presse Jaarverslag Mensenhandel Bruggen slaan 15/10/2014 Rapport annuel Traite des êtres humains.
Overzicht modellen / Résumé des Modèles Cloud vs On-Premise Model/ModèleOn-Premise (client/server) HybrideCloud (Full Cloud) Oplossing ter plaatse bij.
INFODAY URBACT BELGIUM 9/12/2014. INFODAY URBACT BELGIUM 9/12/2014 Inleiding / Introduction Rik Baeten Diensthoofd Grootstedenbeleid Chef de service Politique.
Begeleiden van maattrajecten teamontwikkeling en teamorganisatie Ondersteunen en begeleiden van teambuildingsessies voor teams die zich verder willen ontwikkelen.
Plan d’action IEC Actieplan IAB Benoît Vanderstichelen Vice-président - Ondervoorzitter.
CAHIER SPÉCIAL DES CHARGES FC/CM/14/001 BESTEK Session d’information Infosessie
Overheidsopdracht OI POM YB 13 01: Opleiding « lean management » in FR en NL voor federale ambtenaren.
Informatievergadering Réunion d’information 18/12/12 Overheidsopdracht MRMP-N 13ZS705 betreffende een meerjarige overeenkomst van diensten ( )
Informatievergadering MRMP-N Nr 15ZS706 Ledigen en reinigen van lensvlakken en tanks LTZ Laurence LEBON.
La plateforme de coordination Het coördinatie- platform Valérie STOOP Sous-division Eau et Grandes Entreprises Bruxelles-Environnement.
QUESTION / STELLING #YTIA ENVOYEZ Y OU N AU NUMÉRO GRATUIT STUUR Y OF N NAAR HET GRATIS NUMMER 8682 SMS -VOTING.
‘Toerisme (z)onder de grens’ Taaluitwisselingsproject Projet d’échange linguistique.
Aanvraag van eHealth-certificaten Aanvraag procedure voor de eHealth- certificaten om de eHealth box te gebruiken in het kader van de TDI-registratie Brussel,
Etude activation sociale/Studie sociale activering Groupe de travail activation 11/10/11 Werkgroep activering 11/10/11.
J E VOUS / T ' EN PRIE O NDERNEMEN FRANKRIJK O NDERNEMEN FRANKRIJK Vous voulez faire ondernemen France ?
Informatievergadering MRMP-N Nr. 15NP001 Vervanging van bestaande pontons LTZ Morgan SAMPERMANS.
PhD guidance AN INSIGHT INTO THE GUIDANCE PROVIDED TO PHD CANDIDATES by the UM Staff Career Counselling Services and the Staff Development Centre (SDC)
Serge Jaumain & Joost Vaesen Oprichting, missie & doelstellingen van het BSI 1) Het BSI: opgericht door de ULB, VUB & FUSL, maar open voor.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP001 RHIB VSW 1LZ Morgan SAMPERMANS.
R. Engelen Ir. Directeur. 2 Potentiel de recherche en RBC : 3 universités, 15 hautes écoles, 3 hôpitaux universitaires Depuis 2001, prise de conscience.
Begeleiding beginnende leraren: groep B doorlopende leerlijn initieel→ post- initieel Uitgangspunten bij begeleiding startende leraren Doorlopende leerlijn:
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP003 Sound Velocity Probe 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering MRMP-N/A Nr. 17NS705 Het onderhoud van het brandbestrijdingmaterieel aan boord van varende eenheden 1LV Morgan SAMPERMANS 08 september.
Rabad Le Réseau des acteurs bruxellois pour l'alimentation durable (RABAD) est un réseau bilingue de ± 50 organisations (agriculteurs, distributeurs, restaurateurs.
Van documenteren naar afstemmen en terug…
17IP003 : Kleine Brogel - Realisatie nieuwe luchtverkeerstoren
17IA250 – Logementsmeubilair/ Mobilier de Logement
Franse Les Les 1 Kennismaken / uitleg Uitleg methode Hoofdstuk 1a
AMIF 09/08/
Informatievergadering MRMP-N Nr. 17NP001
Lumen 2016 Kandidaturen Marieke Carijn, Marie-Sophie Noël,
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 17NP003
De milieuprioriteiten van het Pools Voorzitterschap Les priorités environnementales pour la présidence polonaise Marie-Hélène LAHAYE (Cabinet Huytebroeck)-
ONTDEK DE LEIESTREEK MET EEN GREETER!
SPF Intérieur et PLP FOD Binnenlandse zaken en BIN
Gezondheidsvoorzorgen op reis La santé en voyage
INFORMATION SUR LES MATIERES RID LORS D’UNE INTERVENTION
KICK OFF AMIF 31 2 juli juillet 2018.
De krachten gebundeld HR-synergieën bij de OISZ.
De krachten gebundeld HR-synergieën bij de OISZ.
Analyse du Semestre européen Analyse van het Europees Semester 2018
La gouvernance associative Het vereningsbestuur
Reflector Big Five Personality
Preventie en verzoening van collectieve conflicten
Analyse du Semestre européen Analyse van het Europees Semester 2018
Expeditie Doppio – Expédition Doppio
Girls Leading in Science – GirLS 2018 INFORMATION à DESTINATION DES ELEVES INFORMATIE NAAR LEERLINGEN Pré-sélection des élèves pour une finale au dernier.
Stuyflab transfrontalier grensoverschrijdend Stuyflab
Dienst Vreemdelingen Dorpsrestaurants, ... een deksels goed idee!
Expeditie Doppio – Expédition Doppio
De krachten gebundeld HR-synergieën bij de OISZ.
Infosessie AMIF 42 Séance d’information FAMI 42
Leiderschapsontwikkeling
Transcript van de presentatie:

Lumen 2016 Candidatures 04 - 07 - 2017 Marieke Carijn, Marie-Sophie Noël, Julie Charlier, Peter Van der Hoeven OFO-IFA

Recherche les bonnes personnes Un peu d’histoire… Un rêve Un besoin Un Focusgroup Pas de limites Recherche les bonnes personnes Dream: iedere federale ambtenaar de mogelijkheid bieden om zijn leerproces in eigen handen te nemen en zich daarbij te laten ondersteunen door een begeleider, een neutrale figuur die fungeert als meest kritische supporter. Need: Meer en meer vragen, vooral voor de begeleiding van groepen en teams, individuele aanvragen situeren zich alsnog bij LBBing maar beginnen ook stilaan binnen te stromen Focus group: “You never walk alone”  gestart met beperkte focusgroep die alsmaar uitdeint. No boundaries: we willen coaching laten evolueren in functie van de vraag, de behoefte. Met de geselecteerde percelen zullen we al een heel grote behoefte afdekken. Tegelijk willen wij verbindend werken. Door een netwerk van coaches / begeleiders – intern én extern, Belgisch en buitenlands Door een samenwerking die FODs overschrijdt Wanted: wij zoeken de “juiste personen”

Lumen Affordable offer Continuous improvement Co-creation Training programme °Expertise Continuous improvement Lumen Co-creation Affordable offer Experts at work

Nous cherchons des FORMATEURS Perceel/Lot Benaming/Dénomination 1Nl Opleiding Coaching – basis, niveau 1 en niveau 2 1Fr Formation coaching – base, niveau 1 et niveau 2 2Nl Opleiding Loopbaanbegeleiding 2Fr Formation Accompagnement de carrière 3Nl Opleiding Groepsbegeleiding 3Fr Formation Accompagnement de groupe 4Nl Opleiding Changecoach 4Fr Formation Coach de changement 5Nl Opleiding coach leidinggevenden 5Fr Formation coach pour dirigeants 6Nl Opleiding Reoriëntatiecoach 6Fr Formation coach de réorientation 7Nl Opleiding stress en burn out coach 7Fr Formation coach stress et burn out

Nous cherchons des coaches/ accompagnateurs Perceel/Lot Benaming/Dénomination 8Nl Begeleiding in hoedanigheid van supervisor 8Fr Accompagnement à la supervision 9Nl Individuele coaching 9Fr Coaching individuel 10Nl Leadershipcoaching 10Fr Coaching de Leadership 11Nl Coaching topmanagement 11Fr Coaching du top management 12 Groepscoaching/coaching de groupes 13 Change coaching/coaching du changement

La procédure… appel d‘offres restreint I. Phase de candidatures a. Document de sélection: Publication b. Entretiens individuels c. Candidat répondant aux critères > introduire offre II. Phase des offres a. Marché: envoyé aux candidats sélectionnés b. lecture des offres c. classement final sur base des critères par lot Beperkte offerte-aanvraag : algemeen bekendgemaakt maar de aanbesteden overheid bekijkt de kandidaturen en maakt dan een selectie = procedure in 2 fasen

I.Phase de candidatures Critères I.Phase de candidatures Candidat répond aux critères: - 3 critères d’exclusion - 4 critères de sélection * 5 projets  3 ans * cv (! Langue) * dossier: max. 7x A4 * entretien OPLEIDER: a. De opleider stelt de deelnemer(s) centraal in het leerproces b. De opleider is competent in zijn expertisedomein. c. De opleider gebruikt op een efficiënte manier de pedagogische hulpmiddelen d. De opleider is vertrouwd met de gevraagde inhoud van de opleiding COACH a. Opgedane ervaring / expérience acquise b. Taal / Langue c. Intrinsieke coaching kwaliteiten / Qualités de coaching intrinsèques Créer un cadre de travail Intégrité L’écoute empathique Moteur de croissance Collaborateur

Les missions peuvent provenir Via l’IFA Via un co-financement Via une organisation Cliente

Timing idéal < 01/08 Réception candidatures 01/08 -30/08 Lecture candidatures + communication moment(s) pour entretien 15/09 – 31/11 Entretiens candidats + sélection 01/12 – 24/12 Envoi csc + introduction des offres > 15/01/2018 Communication du résultat final

Info: points de contact Online: https://enot.publicprocurement.be contenu Email: peter.vanderhoeven@ofoifa.fgov.be Lumen@ofoifa.fgov.be Loi Email: stephanie.delvaux@p-o.belgium.be

Bonne chance!