Agenda Inleiding / praktische mededelingen Scope Programma van eisen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Menno Karres Lead Auditor
Advertisements

Commissie Wijkgericht werken
managementrapportages leerplicht
Procedure: hoe een offerte indienen?
Dienstverlening Dyade in het kader van SEPA. Overzicht Quick scan Projectmanagement Advies acceptgiro’s Machtigingenadministratie.
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
“HDN en de zorgplicht in de keten”
Bestedende beheerder Een eerste stap naar budgethouderschap.
Productpricing Steef Visser RA en Aart in ’t Veld.
Biobank symposium 31 mei 2013 Lot Winkel, manager bedrijfsvoering DLA
Kiezen voor Certificering NMKG/ StimulansZ netwerkmiddag 12 oktober 2006 Gerrit Jan Schep.
MSF FysiotherapeutenDeventerSalland i.o. 13 september 2010.
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN1  Introductie  Programma  De stand van zaken  Vragen?
Schildersbedrijf Hoogvliet Wageningen Uw partner in compleet onderhoud.
Van zorgen voor naar zorgen dat
Plan van Aanpak (PvA) = Projectplan
Inkoopkader Wet Langdurige Zorg 2016
Dynamisch Contracteren en beheren
Nelleke Flick Directeur
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
Informatie –vergadering 15/01/2015
Introductie Allors Applications. Modules Personen en Organisaties Product/voorraad beheer Ordermanagement Transport Werkopdrachten Facturering Financiële.
Toetsingskader doelmatige en verantwoorde zorg thuis
Buurtonderhoud Antwerpen Bestek 2013/2219
Inkoopcollectief Energie voor het Onderwijs
Jill Vannieuwenhuyse.  Hoofdstuk 3: De organisatie van trajectbegeleiding.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2
H7 Organiseren.
H3 Inzicht.
Werkgroep integrale bekostiging Jeugd Inrichting sturing en bekostiging Werkgroepinzichten vertalen naar de praktijk.
4 oktober 2004 S amengestelde kledijcommissie Agenda 4 oktober 04 Goedkeuring verslag 12 juli Samenvatting van de vragen 12 juli Voorstel van verdere aanpak.
Nieuwe regelgeving inzake de (electronische) meldingsplicht van werken Patrick Princen RSZ/0NSS.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Bouw en verbouw van een accommodatie Het bouwprocess.
MIT en KEI informatiebijeenkomst MIT 2016 KennisvoucherRVO Innovatie-adviesprojectSNN HaalbaarheidsprojectSNN R&D samenwerkingsproject SNN
Sociale Verzekeringsbank Betaling & overzicht Tim Eijpe Tjitske Nieboer.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
Subsidieregeling opleidingen publieke gezondheidszorg november 2012.
VOORSTELLING SUBSIDIEREGLEMENT INFRASTRUCTUURWERKEN VZW’S VOOR NIET-STEDELIJKE INFRASTRUCTUUR Burgemeester en schepencollege Veerle Heeren, 13 december.
Stedendag verantwoording GSBIII GSB prestatie-indicatoren 20 november 2008 Drs.D.E.(David) Zijlmans RA.
College-onderzoeken naar doelmatigheid en doeltreffendheid o.g.v. art. 213a Gemeentewet Commissie Rekening & Audit 25 november 2014 Besturing & controlling/
Bestuurlijke aanbesteding Beschermd wonen en 24-uursopvang Fysieke overlegtafel 9 juni 2016.
WestlandKoers Presentatie op de gezamenlijke ledenvergaderingen van ChristenUnie en SGP door: M. Otto Naaldwijk, 31 Mei 2005.
Inkoop Jeugdhulp 2017 Contractering (regionale) jeugdzorg per 1 januari maart 2016.
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
Visitatie Functioneel Beheer Toelichting op het proces door Financial Audit.
Kunststedenonderzoek 2017 TVL/2016/1233/MOF Informatiemoment 5 oktober 2016 Steven Valcke & Mia Lammens.
Afspraken inzet leden Kenniskring VOR bij RWS
Aanbesteden ICT outhousing en outsourcing
Europese aanbesteding management- voorziening
Aanbesteding Storage, servers en Back up
WELKOM ZORGINSPECTIE.
Aanbesteding HHs Collegeweb.
Aanbesteding onderhoud technische installaties
Aanbesteding schoonmaak en sanitaire artikelen
Projectplan en fasering BGT regio Nijmegen
AGENDA WOG 15 juli Opening Mededelingen
Strijken stuw Linne.
Aanbesteding Eten & Drinken
Vooroeververdediging Afsluitdijk
WOG Opening en welkom Mededelingen Verslag vorige keer
Welkom bij consultatie- bijeenkomst
DAGINDELING (Elke sessie duurt ca. 1,5 uur)
Verdeling middelen vrijwilligersorganisaties 2019
Startbijeenkomst aanbesteding hulp bij het huishouden
Cursus Interne auditor
De scope van het project
Transcript van de presentatie:

Bestek nr. 16EN2017/1 Vlissingen, 28 juni 2017 10:00 uur Infovergadering Bestek nr. 16EN2017/1 Vlissingen, 28 juni 2017 10:00 uur

Agenda Inleiding / praktische mededelingen Scope Programma van eisen Administratieve bestekbepalingen Overeenkomst Model documenten Afsluiting en afspraken

Inleiding – praktische mededelingen Opdrachtgevers RWS/MDK GNB Gemeenschappelijk Nautisch Beheer Scheldegebied Vessel Traffic Services Schelderadarketen Beheer & Exploitatieteam (BET) SRK Aanleiding: vernieuwing huidig schoonmaakonderhoudbestek Aanwezigheidslijst Vragen & Antwoorden

Scope A B C Deelopdracht Omschrijving (Dagelijkse) Schoonmaakwerkzaamheden: Het uitvoeren van reguliere (dagelijkse) schoonmaakwerkzaamheden. Glasbewassingwerkzaamheden: Het deels volgens vaste frequentie. B Overige dienstverlening: Het uitvoeren van overige (schoonmaak)gerelateerde werkzaamheden, waaronder de levering van (sanitaire) producten of materialen en catering en het op afroep uitvoeren van glasbewassingwerkzaamheden C omvat het geheel aan (project)ondersteunende, administratieve, financiële en organisatorische taken en/of werkzaamheden inclusief overlegmomenten (intern en extern), die nodig zijn om het geheel aan (schoonmaak)werkzaamheden en bijbehorende diensten en de samenwerking met de Opdrachtgevers mogelijk te maken. Daaronder is ook begrepen het verzorgen van rapportages, het uitvoeren van interne en externe kwaliteitscontroles en het afleggen van verantwoording..

Overzicht objecten en locaties

Organisatie

Programma van Eisen (PvE) Doelstelling: Komen tot een doelmatige en resultaatgerichte schoonmaak en aanverwante dienstverlening aan de gebruikers van de betreffende locaties/gebouwen. De Opdrachtgevers hebben de wens, de kwaliteit en servicegerichtheid van dienstverlening binnen hun organisatie optimaal inhoud en kwaliteit te geven, teneinde daarmee het primair proces van de Opdrachtgevers optimaal te ondersteunen en continuïteit te garanderen, tegen aanvaardbare en voorspelbare kosten. Uitgangspunt: de primaire verantwoordelijkheid t.a.v. de uit te voeren schoonmaak en aanverwante werkzaamheden in uitvoerende, organiserende en financiële zin is voor de Opdrachtnemer

PvE: nadere bijzonderheden Vereniging Schoonmaak Research kwaliteitmeetsysteem (VSR) Opdrachtnemer dient te beschikken over een adequaat kwaliteitscontrolesysteem. De Opdrachtgevers eisen bij inschrijving een recente kopie van een volledig ingevulde VSR-KMS (of vergelijkbare) kwaliteitsrapportage, van een recent uitgevoerde inspectie bij één van de huidige Opdrachtgevers van de Opdrachtnemer. Opdrachtgevers eisen in dit kader van de Opdrachtnemer 4 x per jaar een rapportage. Opdrachtnemer zal de dag voorafgaand aan de dag van de kwaliteitsmeting de Opdrachtgevers op de hoogte stellen van de controle. Opdrachtnemer dient bij wijzigingen in de afgegeven planning een nieuw overzicht te verstrekken aan Opdrachtgevers en de onafhankelijke derde partij welke de kwaliteitsmetingen uitvoert.

Administratieve bestekbepalingen Gunningsprocedure: Open offerte aanvraag diensten Passende erkenning (of bewijzen hiertoe) overleggen Gunningcriteria: Prijs: fictief bedrag P = totaal prijs deelopdracht A + fictieve prijs deelopdracht B + totaal prijs deelopdracht C 60 % Kwaliteit: Plan van aanpak 20 % Duurzaamheid/MVO 15 % Informatiebeveiliging 5 % Offerte: Elektronisch ingediend op 31 juli 2017 te 13.15 uur Gekwalificeerde elektronische ondertekening

Overeenkomst Driepartijen overeenkomst: ondertekening bij sluiten opdracht Aandachtspunten: Art. 7.1: Eerste indexatie niet eerder dan per 01.01.2019. Art. 8: e-invoicing via het Mercuriusplatform. Op de facturen wordt 10% van het maandbedrag ingehouden, deze bedragen worden elk kwartaal uitgekeerd, als voldaan wordt aan de eisen, zoals vermeld in artikel 3.2 van het PvE. Art. 9: sancties :

Coördinatie overeenkomst Coördinerend opdrachtnemer is Croon Wolter & Dros. De Opdrachtgevers zullen zich naar beste kunnen inspannen dat die Nevenopdrachtnemers die op het moment van ondertekening van de coördinatieovereenkomst (nog) niet nader kunnen worden aangeduid, op een later tijdstip zullen toetreden tot de coördinatieovereenkomst.

Model documenten Offerteformulier: is absoluut vereist Handtekeningen ! Inventaris per deelopdracht Deelopdracht B ingevuld (geraamde som). Deelopdracht A en C nader in te vullen Gedetailleerde samenstelling totale prijs per deelopdracht (incl. prijzen evt. onderaannemers) Opgave van alle tarieven (o.b.v. profielen), toeslagen en stuksprijzen die ingezet kunnen worden bij de 3 deelopdrachten. Bankgaranties te gebruiken bij sluiten van de opdracht

7. Afspraken en slot Rondgang SRK locaties 12 en 13 juli 2017. Locaties: dag 1. Centrale Vlissingen / Waarde / Lange Neel. Dag 2. Centrale Zeebrugge (VL) / Centrale Terneuzen / Cadzand (PBM’s verplicht). Verslag infovergadering. Verslag Vragen & Antwoorden Per e-mail uiterlijk 14 juli 2017, 12:00 uur. 31 juli 2017, 13:15 uur: openen offertes Beoogde start van de overeenkomst 1 oktober 2017 Looptijd 4 kalenderjaren

Vragen????