Wie ben ik?  .

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vertrouwen als voorwaarde voor “partner in business”
Advertisements

Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Opbrengstgericht werken, communicatie en besluitvorming Masterclass 1 april 2011 Monique Rosens Consultancy 1.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Welkom bij de 4e workshop over:
WORKSHOP GESLAAGD IN HET VAK: ROC MONDRIAAN – DE HAAGSE HOGESCHOOL 3 OKTOBER 2013 ONDERNEMERSCHAP EN ONDERWIJS.
Usability analyse.
Hoe word je een ster? *.
Je verleiding vertellen beste bloemist!
Hoe kan het jou veranderen?
Praktische toepassingen van PKM in organisaties: 2 voorbeelden
Personal Branding ‘laat zien wie je bent’ Minor Active Ageing
Lieve vriend(in)!.
Welkom bij de 4e workshop over:
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Sasja Wolters Toegepaste psychologie
Ken je kracht…Deel je kracht…
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
© Arlande IT manager wordt eens volwassen! Niet hullie of zunnie…
Verandering is de enige constante
Thema 3 communicatie Gesprekken voeren..
Iedereen gebruikt social media.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Elke klant heeft een computer. De meeste computers zijn tussen de 2 tot 4 jaar.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Marketing voor Starters GRONINGEN, 9 NOVEMBER 2011 Welkom! 1.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Van … naar 22 april 2016 Simon Sinek © Branding Marketing/ communicatie Bloggen.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Reclame Le Trefle over wc papier Beïnvloedingsregel.
De kracht van het netwerken Waar? Wanneer? Hoe?. De eerste indruk Overleven Vriend of vijand? Positief realistisch.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Cliënt in zijn kracht Angerenstein: Methodiek en begeleiden Thema: 13.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
De marketing van kennis
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht
Wie ben ik?  .
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Factsheet De kracht van een heldere WHY Kernboodschap
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Angerenstein: Methodiek en begeleiden Thema: 13
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Deelvraag: Waar hoor ik bij?
Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Social media voor statenleden/politici
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Let op: probeer waar te nemen zonder oordeel, want je weet niet waarom die ander doet wat hij/zij doet! Zie als voorbeeld dit filmpje:
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Wie ben ik?  

TERUGBLIK

– Marketing (Javier Guzman) Communicatie   – Marketing (Javier Guzman)

jan.veldman@maxxsupport.nl 06-50600968 @JanVeldman1 JanVeldman

Drymer, futuristische elektrische fiets

Drymer promo   – Drymer

Wat betekent Sales voor jou?

In welke behoefte voorziet jouw product?

website – social media – offline netwerken Promotie (primair) website – social media – offline netwerken

Communicatie   – blinde / arme man

Simon Sinek : “Start With Why”   – The Golden Circle

Waarom moet ik voor jou kiezen? Sales………… Waarom moet ik voor jou kiezen?

Wat is jouw onderscheidend vermogen? Sales………… Wat is jouw onderscheidend vermogen? Hoe onderscheidend ben jij als persoon?

Investeer in jouw gunfactor Sales………… Investeer in jouw gunfactor

Investeer in jouw gun factor…

Investeer in jouw gunfactor… Hoe? Interesse tonen, cadeautje geven, feliciteren met verjaardag, goede doelen steunen, passie hebben voor je vak, lachen.....

Investeer in jouw gunfactor… Wist jij dat! In vergelijkbare situaties doet men het liefst zaken met ‘vrienden’.

Investeer in jouw gunfactor… Wist jij dat! In onvergelijkbare situaties doet men nog steeds het liefst zaken met ‘vrienden’.

Wie benader jij als eerste? Sales………… Wie benader jij als eerste?

Beïnvloedingsprincipes: Sympathie Schaarste / exclusiviteit Wederkerigheid Autoriteit Sociale bewijskracht Commitment en Consistentie

Binden van klanten….. ….blijf in beeld, volg ze via sociale netwerken, stuur kaartjes / mailtjes (niet te vaak), vraag gewoon eens hoe het gaat?

Lets go……..

Case Indoor Soccer Centre Groningen

Personal Branding

Personal Branding Jezelf als merk presenteren aan anderen, waarbij je positieve beelden en associaties oproept. Je gebruikt je persoonlijkheid, kennis en ervaring om je te onderscheiden van anderen.

Personal Branding (merk) Je ziet een pak Douwe Egberts en denkt: “gezellig” Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: “degelijk, veilig, maar oersaai” Je loopt een HEMA binnen en denkt: “echt Hema”

Het A-B-C van personal branding Apart durf anders te zijn Betrouwbaar jij als constante factor Congruent - alles past

Personal branding (voorbeeld 1)

Personal branding (voorbeeld 2)