Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
Advertisements

Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?
Verenigingsdag 2013, 28 augustus
Workshop contentstrategie
Taalportfolio Voorstelrondje.
Sell it Patrick Kersten - Kostas Skenterlis - Sophie van der Sijp.
Plan van aanpak Bob’s Bikes. Inhoud Inleiding Wat is Bob’s Bike Wie zijn wij Bevindingen Resultaten Aanpak Planning Kosten Communicatie.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Inbound Marketing Plan
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
ARJAN EN ERIK Online advertising. Inleidend Wat is Online Advertising? Soorten advertising Bedrijven.
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
DMK – week 2.
DMK – week 3 Deel 1.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
DMK – week 9. Onderwerpen week 9 Tio Minor Digital Marketing Onderwerp DMK: Omzet, winst en kosten; hoe te beïnvloeden juist bij een informatieve website.
Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
DMK – week 7. Onderwerpen week 7 Tio Minor Digital Marketing Website optimaliseren om de conversie te verhogen; Retargeting; kopers terughalen naar het.
E-commerce. Een inleiding in online handelen “ Marrena van Reijssen”
DUO DUO.nl Servicekantoor Eindhoven Clausplein XP Eindhoven
Communicatie, Innovatie & Complicaties Wat is innovatie in communicatie? Voorbeeld: Van Speijk Innovatie Prijs 2007 – 2012 Gesneuveld Voorbeelden: Dwarsligger.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Communicatie & Multimedia Design Janke Broeksma, Sabrina van der Sloot & Anne Heijkoop.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Eindpresentatie Digital Marketing
Mobile Maturity Hoe word je als bedrijf mobiel volwassen? Remi van Beekum | Chief Innovation Officer | 7 november 2014.
Test die teksten! Of (toch) niet!? Testen bij de Belastingdienst Jac Brouwer Landelijk Huisstijlcoördinator Taal Centrum voor kennis en communicatie, Utrecht.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Geld voor school en studie Dienst Uitvoering Onderwijs
Eindpresentatie Klusmaatje Sophie Breeman Marc Dreu Lennard Lanting Jasper Mors.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Inbound marketing en bloggen
LET’s get Social.
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Maak je website beter vindbaar!
Meer communiceren met een klein budget
OV-bureau Groningen Drenthe
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social Media & Sport Deel I
De geschiedenis van ICT
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Sociale media.
Sociale Media.
Minor Digital Marketing
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Jongerenonderzoek Fairtrade Gemeente campagne
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
Transcript van de presentatie:

Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn Openbaarvervoerspanje.nl Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn

Inleiding Wie zijn wij? Doelgroep Customer Journey Usability-adviezen 4 C’s Belangrijkste inzichten uit boekpresentatie Internet Score Card Reflectie

Wie zijn wij en waarom?

Doelgroep/persona’s Demografisch skelet: Naam: Lisa Leeftijd: 21 Nationaliteit: Nederlandse Woonplaats: Amsterdam (studentenwoning) Studie: Hotel- event management, Tio Amsterdam (HBO 3e jaars) Baan: Café in Amsterdam Demografisch skelet: Naam: Bob Leeftijd: 27 Nationaliteit: Nederlands Woonplaats: Alkmaar (Thuiswonend) Studie: Afgestudeerd (Bachelor) Baan: Nee Inkomen: Spaarrekening

Customer Journey

Usability-adviezen Lay-out omgegooid Facebook Instagram

4 C’s Collaboration Content Conversations Customer Experience

Belangrijke inzichten boekpresentatie The Conversation Company Handboek Content Strategie

Internet Score Card

Reflectie Waar zijn wij trots op? Wat zouden wij anders doen? Leuk concept Bereik Wat zouden wij anders doen? Google Adwords Instagram

Vergeet ons niet te liken!