Mediaondernemerschap Workshop 2 Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303 Marcel van der Lugt – MO304.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Advertisements

U-Talent Academie OP SCHOOL EN DE UNIVERSITEIT
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Green Presents Workshop 2 Innovatieve trends Deel B.
Redactioneel schrijven Les 2
Waar letten we op tijdens de het maken van de presentaties?
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Hoe werkt een powerpoint?
Onderwijsvraagstuk Kennisnet
Tekenopdracht Voor en achter elkaar.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
INSTRUCTIE fase 3 Dit is de slotopdracht; Maak met de hele klas een supergrote Graffiti-voorstelling waarop al jullie Avatars in een nieuwe samenstelling.
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Sectorwerkstuk 4 mavo Handelingsdeel examenjaar
Intensief lezen Lees de tekst grondig door en duid kernwoorden en/of –zinnen aan. Doe dit zo. Hoe doe je dit? Volg de pijl en dan zie je het symbooltje.
Het presenteren van het onderzoek
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 5 – Goed doen 2.0.
OFC28 mediawijsheid les 4.
De dag van het solliciteren - introductie
met studievaardigheden
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
WOW: enqueteren bij Jumbo
Lesbrief Kidsbios Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het NFF geweest?
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Alle lijntje bij elkaar…?
Managementgame 4/11/2015. Vandaag Inleiding Marcel van der Lugt -Competentie/Leerdoel/Toetsing -Spelen van de game, wie, wanneer? -Tips van studenten.
TRENDS 2015 Kwartaal 3, week 1. Even voorstellen  Naam: Madeleine Meurs  Site: med.hr.nl/meurm   Kamer: MP L
Assessmentweek SEMESTER 1 (26-30 JANUARI 2015). Welkom!  Wat houdt deze week in?  Individuele voorbereiding  Werken in groepjes  Heel belangrijk:
Plan voor uitvoering. Gebruik je boek Begin bij 8.4 de innovatiecyclus Stap 1 is eigenlijk het onderzoek wat je al gedaan hebt Je begint je ontwerp met.
TRENDS 2014 Hafida
Shake Song Fort van de Verbeelding Bovenbouw Groep 7 en 8 (en soms ook groep 6)
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
Powerpoint presentatie.
Nu even niet misschien later wel.
Afsluiting Minor Mediaondernemerschap (MMO16) 2015/ semester 2 23 juni 2016.
Landelijke dag lerarenopleiding Biologie Ecent conferentie 16 mei 2012.
Mediaondernemerschap Workshop 3 (ga als team bij elkaar zitten) Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303.
Mediaondernemerschap Workshop 1 Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303 Marcel van der Lugt – MO304.
HOORCOLLEGE SALES Mediaondernemerschap (#MO16) 10 oktober 2016 Eric de Boer HC Sales oktober 2016 #MO16.
STAPPENPLAN VOOR HET MAKEN VAN EEN LEESTOETS LEESRONDE 1 - ORIENTEREND: -Lees titel, tussenkopjes etc. -Lees eerste en laatste alinea -Formuleer hoofdgedachte.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Minor Oriëntatie Werkplekleren EA2X0 ESoE
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Spreekbeurt Hoe maak je dat?.
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
Direct les 9 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
© UNIEK IN DE KLAS.
Een video maken Kennis toetsen.
Houd je aandacht erbij! Trainers: Jan de Groot Henk Torreman.
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Les 1: Introductie Marketing
Doeke en Annegreet, studenten van de NHL: leraar aardrijkskunde
volgende bladzijde terug
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Afsluiting: Hoe zit jij in je kippenvel?
Inspelen op Innovaties
Duurzame inzetbaarheid in de praktijk
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
ADL Les 1.
Transcript van de presentatie:

Mediaondernemerschap Workshop 2 Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303 Marcel van der Lugt – MO304

Aanwezigheid

Inventariseren idee-gebieden: Elke student roept kernwoord van zijn idee

Presenteren in paar zinnen van idee (enkele studenten per idee-gebied)

Pitchen van idee door elke student binnen groepje aan elkaar

Praat binnen je groepje over ideeën en mogelijkheden Wissel ook desnoods van groepje en praat daar verder mee

Groepen/teams formeren

Eisen aan samenstelling groepje/team/startup : Elk team 4 studenten in uitzonderingsgevallen 3, geen 2 en geen 5!) maximaal 7 teams per klas! In elk team moeten 3 “smaken” vertegenwoordigd zijn Minimaal 1 en liever 2 AV studenten per team (NIET meer dan 2 AV’ers per team) Welke smaken zijn er? 1.Je doet MO als MINOR! 2.Je deed in jaar 2 MIC specialisatie Tekst 3.Je deed in jaar 2 als specialisatie Mediamarketing 4.Je deed in jaar 2 als specialisatie AV 5.Je deed in jaar 2 als specialisatie Digitale Media Aan het eind van workshop 2 vormen jullie zelf de teams!

Voldoet je team aan eisen? Geef het door aan de docent via speciaal invulformulier!

Presenteren per team dat compleet is (in 2 zinnen proberen te vertellen wat idee is)

The surprising habits of original thinkers:

Presenteren per team dat compleet is (in 2 zinnen proberen te vertellen wat idee is)

Elk team hoort van docent welk teamcode ze hebben. Dus nu check je meteen met deze teamcode in je rooster wanneer je coaching hebt (en wie je coach is). Misschien al vandaag? Of anders later deze week. En check wat je verdere rooster is deze week! Noteer je rooster van jouw team of laadt het in je telefoon!

Voorbereiding als team voor workshop 3 later deze week: Ga als team eens kijken op 7 e etage van BPH, lokalen 07.A.14, 07.A.16 en 07.A.18. Dit zijn primair de werkplekken voor startups Mediaondernemerschap Alternatieven zijn de begane grond van BPH en de rest van de Amstelcampus Praat verder met elkaar en met andere mensen over jullie idee (wees niet bang dat ze je idee jatten) Zorg dat je jullie idee in paar zinnen kunt vertellen! Uitdelen Lean Canvas invulvellen: Ga alvast deels invullen en neem volgende workshop weer mee!

Vragen?