INFORMATIE 2.8 HET SCHRIJVEN VAN JE ENQUÊTEVERSLAG.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het schrijven van een practicum verslag
Advertisements

R EDACTIONEEL SCHRIJVEN L ES 4. Globale indeling les 4 5 minutenKlassikale terugkoppeling naar vorige les + lesindeling komende les bespreken 15 minutenRedactievergadering:
Verslag TL3.
Vandaag! Klimaten op Aarde (Hoofdstuk 2): Temperatuurverschillen op Aarde (paragraaf 3 blz. 32 & 33)
5. Schrijfvaardig Blz.24 Blok 1. Uitleg blz. 24 t/m 26.
Wat gaan we vandaag doen
Samenvatten Klas 4A de Foorakker.
Voorbereiding toets Wat gaan we doen vandaag? Theorie Zelf aan de slag Elkaar toetsen.
Blz. 98 Blok 4 5. Schrijfvaardig.
Inhoud prisma en cilinder Eerst snel een LIVE uitleg Daarna een filmpje Daarna: KEIHARD WERKEN :D.
Hoofdstuk 3 terugblik.
De indeling van een tekst
Exponentiele groei en procenten En weer een opdracht uit het huiswerk.
Halveringstijd en verdubbelingstijd
Briant College Cursus formuleren h1 Correct formuleren.
Pag 65 t/m 77. Wat gaan we doen vandaag? Korte herhaling Huiswerk nakijken Werken aan ondernemendheid voor Dummies.
WOENSDAG 16 MAART VRIJDAG 18 MAART NEDERLANDS. PROGRAMMA  15 minuten lezen uit het leesboek  Bespreken werkplanner  Nakijken opdracht 3 en 4 (lezen)
Het schrijven van een betoog
LEZEN 3.4 FUNCTIES VAN TEKSTGEDEELTEN. KLAAR MET DE TOETS? Kijk de paragraaf lezen 3.4 na (zie antwoorden in je ) Meld jezelf aan op Google Classroom.
WOORDEN 5.7 Spreekwoorden en uitdrukking uit de bijbel.
S/K/L 2.6 MAKEN VAN EEN TV-JOURNAAL, OBJECTIEF EN SUBJECTIEF, KRITISCH KIJKEN.
WOORDEN 3.7 STIJLFIGUREN De betekenis van de woorden uit deze paragraaf 2.Wat stijlfiguren zijn: hyperbool, eufemisme, understatement, litotes.
SCHRIJVEN 1.5 DE UITEENZETTING LASTIGE WOORDPAREN.
WOORDEN 2.7 HOMONIEMEN. WAT GAAN WE DEZE LES LEREN? 1.De betekenis van de leerwoorden in deze paragraaf. 2.Wat homoniemen zijn.
LEZEN 5.4 BESCHOUWING. DEZE LES LEER JE: Wat de tekstvorm ‘beschouwing’ is. Welke tekstdoel een beschouwing heeft. Hoe een beschouwing is opgebouwd. Wat.
Nakijken Opdracht 25.
Een beoordeling schrijven
ADL Les 3 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Beeldspraak: de vergelijking
Nakijken Opdracht 33a, 33b en 34a.
Maak opdracht 4, 7, 8, 11 En 15 t/m 26 Vanaf blz 11.
Het delen van kennis een onderlinge uitwisseling van praktische kennis
S/k/l 1.6 Kritisch kijken.
Lezen 1.2 Leesstrategieën, tekstverband/signaalwoorden onderwerp en hoofdgedachte.
Een informatief Artikel schrijven
S/k/l interviewen.
Biologie.
Schrijven beschouwing.
Overtuigende tekst/betoog
Fictie 2.1 tijd.
Een reisverslag schrijven
Realistische en niet-realistische verhalen
Vaste tekststructuren
Instructie geven en uitvoeren
Mannelijke en vrouwelijke woorden
Project-les “de ontkieming”
Schrijfvaardigheid Doelen:
Lezen samenvatten.
Soorten zinnen en verbindingswoorden
Terugrekenen met procenten
Les: H.3 Het marketingplan
Inleiding, slot, functies, samenvattend tekstverband
NASK leerjaar 3 H6 Schakelingen §3 Het Relais.
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Informatieve teksten, interviewverslag
Interview verslag schrijven
Les 1: - Schrijven Spreken en gesprekken
College 4 project doorstroom MBO - HBO
Leerjaar 3 Nask1 H2 §1 Elektriciteit.
Inleiding beoordelen.
NASK leerjaar 3 H6 Schakelingen §4 Transistor.
Marketing & Management
Leerjaar 3 Nask1 H7 Materie §1 Moleculen.
Van alle markten thuis Perron 1 – les 2.
S.O. H7 MATERIE §Test jezelf
Vandaag De Alpen: wat, waar, waarom daar?
Didactisch practicum: aardappels
Van alle markten thuis Perron 1 – les 1.
Wat gaan we doen? Introductie van het hoofdstuk (+- 5 min.)
Kritiek geven en krijgen
Transcript van de presentatie:

INFORMATIE 2.8 HET SCHRIJVEN VAN JE ENQUÊTEVERSLAG

WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? 1.Stukje theorie over een enquêteverslag 2.In tweetallen de opdrachten 2 t/m 6 maken 3.Mailen van je enquêteverslag

Een scoreformulier zorgt ervoor dat je een overzicht krijgt wie wat heeft ingevuld. Surveymonkey en Google formulieren doen dit al voor je! EEN SCOREFORMULIER MAKEN

Uit de resultaten van je scoreformulier noteer je alvast opvallende en verassende resultaten EEN SCOREFORMULIER MAKEN

Inleiding: 1.Wat is het doel van je enquête? 2.Wat is de onderzoeksvraag? 3.Wie en hoeveel personen heb je geënquêteerd? Kern: 1.Weergave van de resultaten: alles of maak een selectie! Slot: 1.Geef antwoord op je onderzoeksvraag. Verwijs daarbij duidelijk naar een aantal belangrijke enquêteresultaten!! HET VERSLAG SCHRIJVEN

Paragraaf 2.8 blz 79 maken opdr 2 tm 6 HUISWERK