Trends in retail Shoppen naar rendement Tom Simonts Marktenspecialist Bolero.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Kaibi app Arie den Boon Melanie van Hagen Jan den Boon.
The customer centric software company
Trends in Dienstenmarketing
Budgettering voor KMO’s: Agenda
10 tips voor een gouden start Groeitips
 Evolutie • Familiebedrijf °1948, derde generatie • 50 winkels • Omzetgroei van 294% (63.500/21.600); • Marge + 3%, EBITDA X 5, tewerkstelling.
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)
Branche-analyse Boekenbranche
Trends en Innovaties in het Retail Betalingsverkeer
Smartphone development Coopman Tom Adforce. Online communicatie en marketing agentschap Gevestigd in Brussel Aanbiedingen : – Online marketing – Juridische.
Bedrijfspresentatie.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
De kracht van GAC Business Solutions
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
strategie als een proces
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Ondernemer worden? Hans van den Vlekkert
Advanced Business Information Solutions
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Koen De Leus KBC Securities
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15.
PADS4 maakt het eenvoudig om informatie te verspreiden naar een specifiek publiek op de juiste plaats en het juiste moment PADS4 is een professionele oplossing.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Activatie in een recessie 20 januari 2009
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
4. Online strategie Internet scorecard
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Wat willen werkgevers? Uitdagingen voor het onderwijs Rolf van der Velden Research Centre for Education and the Labour Market.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
#w2p2015 How did we get here ? WebToPrint Roelof Janssen, Screens & Pages, 14 okt 2015.
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?
Roelof Janssen, Where are we going ? WebToPrint.
Mediamonitoring Oplossingen. Duizenden klanten in meer dan 100 Landen.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Adviesrapport Rabobank Affiliate marketing
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zaken die ervoor zorgen dat je kosten maakt tijdens ontwikkeling van mobiele apps.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Disruption in Retailing Customer will buy differently Prof Dr Cor Molenaar RSM/ErasmusUniversity eXQuo consultancy.
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
wolk de; v(m) -en 1 opeenhoping in de dampkring van kleine waterdruppels: in de en zijn opgetogen 2 het internet Vrij naar: De Grote Papieren Van Dale.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
We Support Your Success!.
Whatsapp Hey there! I am using WhatsApp 29 januari 2017.
Personeelsmeeting 26 februari 2015
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
‘Business at the speed of change’
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
2017 – Digital Pixel Marketing
Live streaming en VOD-casting van vergaderingen Provinciale Staten en
instore communicatie in het tablettijdperk
secretaris stichting EDU-DEX
OPENINGSCASE: De flexibele supply-chain van DaimlerChrysler
Servitisation of data analytics models: strategic options and challenges Inspiratiesessie SLF Summit 2018.
Versla de markten met aandelen- en optiescreners
Inspelen op innovaties
Baksteen in de maag of liever in de portefeuille?
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Trends in retail Shoppen naar rendement Tom Simonts Marktenspecialist Bolero

Software RetailersVastgoed Logistiek

Retailers Topspelers in omnichannel: VS BedrijfReden Wal-Mart Houden de touwtjes stevig in handen achter de schermen, terwijl ze de band met de klanten verbeteren. Apple Uitzonderlijk sterke media en merchandising strategie via het web in combinatie met unieke winkelbeleving. Starbucks Een voedingsbedrijf dat begrijpt dat alles ‘technologie’ is. Neiman Marcus Goed 25% van de omzet komt via internet. Best Buy Ooit het grootste slachtoffer van showrooming, maar vocht terug met een stevige omnichannel REI Sterke mobiele strategie rond een sterke app en geintegreerd met marketing en klantenbindingscampagnes Nordstrom Sterke klantengerichtheid werd geintegreerd in omnichannel innovaties via gedifferentieerde klantengerichte strategieën en tactieken. Sephora Maakt real time winkelvoorraadcijfers zichtbaar op de website om aankopen in winkels en op website aan te moedigen. Walgreen’s Hebben hun “convenience”-sterkte naar omnichannel vertaald.

Retailers Topspelers in omnichannel: Europa

Retailers Digitale advertenties als deel van advertentietotaal

Retailers Winstgevendheid en klantenwerving blijven de grote uitdagingen

Software RetailersVastgoed Logistiek

Software Finetuning van standaard e-commerce naar een “geavanceerde brein”  Voorraadbeheer  Data analyse  Predictive analytics  Inventory management  Secure hosting  Content management  Credit card payment  Mobile apps

Software Finetuning van standaard e-commerce naar een “geavanceerde brein”  Cognitieve analyse  Customer experience  AI

Software RetailersVastgoed Logistiek

Vastgoedspelers controleren de muren Keuze tussen retail- en logistiek vastgoed

Software RetailersVastgoed Logistiek

Consolidatie en waardecreatie op komst in de sector van “the last mile”

Web enablers  Amazon.com  Zalando  Rocket Internet  Ahold Delhaize System Solutions  IBM  Shopify  NetSuite  eBay  SAP Omnichannel retailers  Wal-Mart  Apple  Starbucks  Neiman Marcus  Best Buy  Home Depot  Nordstrom  Sephora  Walgreen’s  Carrefour SA  ASOS  Ocado Group  Casino

Verhandelaars  bpost  PostNL  DSV  Royal Mail  Osterreichische Post  Deutsche Post  Panalpina  Kühne + Nagel Retailwinkels  Wereldhave  Wereldhave (BE)  Vastned Retail  Vastned Retail (BE)  Retail Estates  QrF Logistiek vastgoed  Intervest Offices  WDP  Montea

Op zoek naar reële ideeën Methodologie  Schattingen op basis van FactSet  Driejaarsperiode 2016 – 2018  5 onderzochte variabelen 1.Koers/winst 2.Koers/winst tegenover groei (PEG) 3.Koers/boekwaarde 4.EV/EBITDA 5.Cash flow yield (koers tegenover cash flows)  Correctiefactoren en assumpties 1.Berekening van impliciete multiples in koersdoelen 2.Forward waardering op basis van “steady state” variabelen

Op zoek naar reële ideeën Bedrijven in scope Vastned Retail Belgium MonteaShopify Panalpina Welttransport Intervest Offices & Warehouses VastnedWDPNetSuiteDSVIBM WereldhaveAhold DelhaizeeBayRoyal MailDeutsche Post Wereldhave Belgium AlphabetSAPAppleOcado Group AscencioAmazon.comBpostCarrefourRetail Estates QrfZalandoPostNLASOS Osterreichische Post Rocket InternetSalesforce.com

De nominaties van Bolero Hebben het hoogste theoretische opwaarts potentieel:

De nominaties van Bolero Hoogste theoretische opwaarts potentieel  Koers: € 55,95  Koersdoel: -  Potentieel: -  Dividend: 4,5%  Koers: € 89,29  Koersdoel: € 92,00  Potentieel: 2,3%  Dividend: 4,7%  Koers: € 49,98  Koersdoel: € 45,00  Potentieel: 4,2%  Dividend: 4,5%

Tijd om u uit te waaien! Met een waaier aan mogelijkheden