Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop
Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden? 6 Marketing 7 Vandaag begint de toekomst 1
Hoofdstuk 2 Verkoop 2 ► Het is een echt vak! ► Hoe word je een goede verkoper? ► De (ervaring van) de klant is reclame
Hoofdstuk 2 Verkoop 3 ► Klanten ontvangen en benaderen ► Verschillende typen klanten
Hoofdstuk 2 Verkoop 4 ► Wat bleef hetzelfde? ► Een klant wil Gezien en gehoord worden Serieus genomen worden Geholpen worden Een goede prijs betalen Waar voor zijn geld krijgen
Hoofdstuk 2 Verkoop 5 ► De klant aanspreken ► Inspringmoment ► Non-verbale communicatie van de klant leren “lezen” Wel of niet geholpen willen worden ► Verbale communicatie ► Verkopen Op de klant afstappen en vragen stellen Productinformatie geven (vooral bij online) Hospitality Cross-channelling
Hoofdstuk 2 Verkoop 6 ► Verkopen ► Het verkoopgesprek
Hoofdstuk 2 Verkoop 7 ► Klachten