Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ontwikkeling van toeristengebieden
Advertisements

Kopen en verkopen les 74.
Welkom bij de 4e workshop over:
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Training Omgaan met service
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Boekje: Kopen en Werken Hoofdstuk 1:
Welkom bij de 4e workshop over:
Hoofdstuk 2.
H ET GROTE VRAGENBLAD 1. Lees aandachtig de bewering. 2. Plaats een kruisje bij hetgeen jij ervan denkt. 3. Duid ook aan of je: het wist moest schatten.
Detailhandelsmarketing
Woordenschat groep 5 Thema 9 Les 2
HS 3 Het verkoopgesprek.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Goederen H5 Derving Verkoper.
Goederen H4 Derving Eerste verkoper.
Marketing 5 havo.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
Management en leidinggeven
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Communicatie Les 3 Jennifer de Vries-Aydogdu med.hro.nl/vrije.
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs
Beste Havo 4..
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Welkom Havo/vwo 3..
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Goederenstroom Hoofdstuk 4 Derving.
Presentatie en marketing
Goederenstroom en voorraadbeheer
Omgaan agressieve klanten
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling
Ontvangt en verwerkt goederen
Verkoopt en handelt verkoop af
Inspelen op innovaties
Inspelen op innovaties
Hospitality en voorraadbeheer
Verkoop Het verkoopgesprek.
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop

Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden? 6 Marketing 7 Vandaag begint de toekomst 1

Hoofdstuk 2 Verkoop 2 ► Het is een echt vak! ► Hoe word je een goede verkoper? ► De (ervaring van) de klant is reclame

Hoofdstuk 2 Verkoop 3 ► Klanten ontvangen en benaderen ► Verschillende typen klanten

Hoofdstuk 2 Verkoop 4 ► Wat bleef hetzelfde? ► Een klant wil Gezien en gehoord worden Serieus genomen worden Geholpen worden Een goede prijs betalen Waar voor zijn geld krijgen

Hoofdstuk 2 Verkoop 5 ► De klant aanspreken ► Inspringmoment ► Non-verbale communicatie van de klant leren “lezen” Wel of niet geholpen willen worden ► Verbale communicatie ► Verkopen Op de klant afstappen en vragen stellen Productinformatie geven (vooral bij online) Hospitality Cross-channelling

Hoofdstuk 2 Verkoop 6 ► Verkopen ► Het verkoopgesprek

Hoofdstuk 2 Verkoop 7 ► Klachten