Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Advertisements

Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Business mapping Business model canvas.
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Wat is interactieve marketing?
Training Omgaan met service
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
Presentatie nieuwe media
INVLOED VAN MARKETING OP CONSUMENTEN
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Branche analyse Boekhandels 2014
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
THEMADAG MULTIFUNCTIONELE LANDBOUW 29 JANUARI januari 2015Van vandaag naar overmorgen.
Henk Vermeulen 2020 begint morgen -Toekomstprofielen in de mediasector.
Social media presentatie
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Verkopen en kassa H5 Betalen en administratie Ondernemer detailhandel.
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
functies detailhandel
Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.
DMK – week 2.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Roelof Janssen, Where are we going ? WebToPrint.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Internationale marketing
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
Presentatie voor de Soester Zakenkring - Organisatie & Innovatie - Waarde Winst Inspiratie.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
De marketing van kennis
Hoofdstuk 6 Productie en markt.
Klanttevredenheidsonderzoek
Winkelstraat de Heurne
Kantoorboekhandel Van Atten
Rolf Winter 28 maart
2017 – Digital Pixel Marketing
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Plaats, datum bijeenkomst
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Goederenstroom en voorraadbeheer
in omnichannel retail van de toekomst
Werken in een arbeidsorganisatie
Goederenstroom en voorraadbeheer
Ontvangt en verwerkt goederen
Inspelen op innovaties
Inspelen op innovaties
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Noord 19 april 2018
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Zuid 12 april 2018
Ondernemen in Pijnacker-Nootdorp
Samen in werk Opleiding Zorg Detailhan
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst

Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden? 6 Marketing 7 Vandaag begint de toekomst 1

Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst 2 ► De toekomst: trends ► elke ondernemer gaat online of combineert on- en offline ► De nieuwe consument ► De nieuwe winkelstraat ► De nieuwe beleving ► De nieuwe ondernemer

Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst 3 ► Trends: de nieuwe consument ► Wil altijd en overal kunnen kopen ► Is goed geïnformeerd ► Wil levering op maat ► Hecht waarde aan maatschappelijk verantwoorde productie

Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst 4 ► Trends: de nieuwe winkelstraat ► Winkeliers werken samen met Andere winkeliers Gemeenten Vastgoedpartijen Banken ► Minder winkels, maar wel in historische binnenstad

Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst 5 ► Trends: de nieuwe beleving ► Kopen is gericht op emotie ► De ondernemer moet snel kunnen schakelen ► Maximale service combineren met goede prijzen ► Onderscheidend vermogen is zeer belangrijk

Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst 6 ► Trends: de nieuwe ondernemer ► Past zich snel aan ► Social media ► Zeer goede kennis van de klant en doelgroep(en) ► Passie en betrokkenheid

Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst 7 ► Ontwikkelingen die door blijven gaan: ► Verkoop via internet ► Fysieke winkels verkopen steeds minder ► Consumenten kopen verder weg ► Mensen koppelen winkelen aan een leuke activiteit

Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst 8 ► Consequenties voor de ondernemer: ► Vertrek als de vooruitzichten niet goed zijn ► Wees zichtbaar waar je klanten zijn ► Wees speciaal, digitaal en sociaal ► Deskundig en enthousiast personeel