Jessica van Beek Pascale de Boer Ayyoub Henjaly Ilse Houben.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
1 Rol private equity in de NL economie •Groei en innovatie •Werkgelegenheid •Herstructurering van bedrijven en sectoren.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
HOOFDSTUK 12 Media.
Organisatiecultuur = het feitelijk gedrag van de medewerkers van een organisatie dat voortkomt uit een stelsel van impliciete en expliciete veronderstellingen,
Commercialisatie Fietsen
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
Verbinding opleiding en praktijk
Hoofdstuk 7 Motiveren van medewerkers
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
1. Leidinggeven Blz. 7 Boekje Leidinggeven. leidinggeven Wat wil een leidinggevende? Dat het werk goed gedaan wordt en dat medewerkers met plezier werken!
Opleiden van medewerkers
Duurzaam, gepassioneerd en geëngageerd talent!
Slagkracht met kwaliteit
Basis communicatieplan
Klantgerichtheid: pull vs pushstrategie
+ Cathelijne de Jongste Slideshow SLC. + Sterk Organiseren (multidisciplinair werken) Overzicht houden (integratie) Presenteren (verbeelden) Motivatie.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Leefstijlen 1 Marijn Groeneveld Maaike Hanenburg Ilse Kooiker
Commercieel beleid en recht
CRM H2 Klantenbinding en loyaliteit Commercieel medewerker.
Communicatie en Instumenten
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Ondernemer detailhandel.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
.  Wie zijn wij  Probleem  Enquete  Oplossing  Doelgroep  Concurrentie  Productie  Starterskosten  Financien broek  Financien bodywarmer 
Passend onderwijs in swv Helmond-Peelland vso Arrangementen extra ondersteuning basisondersteuning TLV ACT School 1 oktober 2012 VSO 5,21% LGF 2,27% 92,52%
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Naar een duurzaam HRM beleid
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken Informatie bekomen uit de bevraging van de externe diensten voor preventie en bescherming.
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 6 Onderdeel : personeelsinstrumenten.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Vernieuwing in het VMBO
 Dynamiek waarbinnen PeelrandWonen opereert is:  -Complex,  -Vragend  -Oordelend  -Uitdagend  Visiedocument biedt de ruimte om flexibel in te spelen.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Marketingstrategie.
Functionerings- en ontwikkelgesprekken met rendement
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Onderzoek armoede DRK Bert van Putten Directeur Telefoon:
2017 – Digital Pixel Marketing
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Visieontwikkeling Les
Bussines Model Innovator
De afdelingsfoto 11 september 2012 Truus van der Sanden Hester Wagenvoort Ellen Hulspas Sophia Revalidatie Delft.
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken
Acquisitie en PR– les 1.
Uw bedrijf en de groei.
Menselijke Maat Begrijpelijke Taal
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
Beleid en regelgeving Les 1.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Bow-tie analyse Risico Oorzaken Klanten Medewerkers Bedrijfsvoering
Hoofdstuk 6: Gesprekken met medewerkers
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Jessica van Beek Pascale de Boer Ayyoub Henjaly Ilse Houben

Inhoud  Bronnenonderzoek  Social Media  HRM beleid  P-instrumenten  Rolverdeling HRM trends/ontwikkelingen GGD West-Brabant

Bronnenonderzoek  Innovatiemanagement  Het nieuwe werken  Social Media HRM trends/ontwikkelingen GGD West-Brabant

Social Media Waarom bij GGD West-Brabant?  Kosten  Doelgroep  Privatisering HRM trends/ontwikkelingen GGD West-Brabant

HRM beleid ‘GGD-West, en sociale onderneming op zijn best!’  Vergroten flexibiliteit van de medewerkers  GGD-Flex  Managementdevelopment-traject  Onderlinge feedback HRM trends/ontwikkelingen GGD West-Brabant

HRM beleid (2) ‘ GGD-West, en sociale onderneming op zijn best!’  SMART-methode  Jaarlijke evaluatie  Lagere wervingskosten  €36.000,- bespaard  D.m.v. Social Media nog meer winst

HRM beleid (3) ‘GGD-West, en sociale onderneming op zijn best!’  30% van de klanten positiever  Meer klanten werven  Betere informatie  Beter imago HRM trends/ontwikkelingen GGD West-Brabant

Personeelsinstrumenten Evaluatie:  Invloed  Bereik  Frequentie HRM trends/ontwikkelingen GGD West-Brabant

Personeelsinstrumenten (2) Werkoverleg:  Proefperiode  Agendapunt  Motivatie medewerkers HRM trends/ontwikkelingen GGD West-Brabant

Rolverdeling  Boodschapper  Zegsman  Servicemedewerker  Verkoper  Bewaker HRM trends/ontwikkelingen GGD West-Brabant

Rolverdeling (2) HRM-er:  Controlerende factor  Evaluatie gesprekken  Social media

Vragen? HRM trends/ontwikkelingen GGD West-Brabant