(de eenvoudige versie).   Teken een rechthoek voor het speelveld.  Maak 2 cirkels die je via de toetsen ASWD (voor speler 1) of de pijltjestoetsen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SPELREGELS IN DE ZAAL MHC De Warande.
Advertisements


H3 Tweedegraads Verbanden
Voor deze sport maken we gebruik van speciale speedmintonrackets. Deze lijken op squashrackets maar zijn iets korter. Een alternatief kan zijn: een junior-
VOERTUIGCONTROLE AUDI A1
Waar dienen al die toetsen eigenlijk voor?
Spelregelwedstrijdje Ameland 2011
‘Inleiding programmeren in Java’ SWI cursus: ‘Inleiding programmeren in Java’ 4e college Woe 19 januari 2000 drs. F. de Vries.
Hogere-orde functies: herhaald patroon? Parametrizeer! product :: [Int]  Int product [ ]= product (x:xs)= 1 product xs x * and :: [Bool]  Bool and [
Assenstelsels en het plotten van Functies in LOGO
Numerieke Natuurkunde
Flow controle Keuzes maken. Het if-statement Soms moet code alleen in bepaalde situaties uit gevoerd worden Hiervoor heeft C de if-else constructie: if(voorwaarde1){
Squash.
Samen een tekening maken in Paint.
4. time-outs en vervangingen (wissels) F - Cursus.
Frits Voorhout Hans Eikema
Leer de toetsen van een keyboard!
havo B Samenvatting Hoofdstuk 1
Tafelcursus U-10 & U-12.
Tafelcursus U-14 en hoger
Zaalhockeyregels Spelen van de bal Speelveld / duur van de wedstrijd
Onderwerp: Lopen met de bal
Onderwerp: Aannames A B symbolen Training van de week.
4Korfball. 4Korfball Voor wie? SDO/VerzuimVitaal F1 SDO/VerzuimVitaal E’s.
1.VUL AAN 25 PUNTEN 2. Corrigeer deze formule door toevoeging van 1 streepje: 25 Pt 3. Schrijf om het even wat : 25 Pt 4. Teken een rechthoek met drie.
Computertechniek Hogeschool van Utrecht / Institute for Computer, Communication and Media Technology 1  Een (vaste) melodie spelen op de PC speaker 
HC Houten Door: Bas Ophof
Haal een level. - Oorspronkelijk ontworpen voor Smartphones en Facebook Uitgegeven op 24 November 2012 Ontworpen door King Tweede plek als populaire spel.
Initiatiecursus voor kandidaat-scheidsrechters - apr. 2013P.L. /G.F.
Jongste jeugd Spelregels
Zaalhockeyregels 2015/2016 Speelveld / duur van de wedstrijd
Wat? De nightshophop is een app (voor iphone en/of Android) waar jongeren een route langs verschillende nachtwinkels moeten volgennachtwinkels Per nachtwinkel.
Piano Hoe vind je de juiste letter terug op een piano?
Les 3 - Operators Workshop Php Basic. ICT Academy Php Basic Content Operators Wiskundig Toewijzing Vergelijking.
Onderwijsdag 2013 Wouter Reith / Academie voor Sociale Professies Interactieve hoorcolleges met Socrative.
Herhalingsoefeningen Variabelen - voorwaarden. Flying banner  Toon een tekst op positie x: -2.0 en y: 0 (dat is links buiten het beeldscherm)  Laat.
Deel 7 Wisselen tussen programma’s: geavanceerd Volgende = → toets.
Na de praktijk, de theorie.. Zoals een gehaktmolen 1.Je stopt er iets in. 2.Je hoeft niet te weten wat er binnenin gebeurt. 3.Het resultaat verschijnt.
IF() ELSE() LES 4: VOORWAARDEN. BOOL Een variabele die slechts 2 mogelijke waarden kan hebben: true(waar) of false(niet waar) duid je aan met bool bool.
Bespreking testpracticum.  Javaconventies! ◦ KlasseNamen beginnen met Hoofdletter ◦ objectNamen/methodeNamen met kleine letter  Aanspreken GUI ◦ Zie.
Deel 3 Wisselen tussen programma’s: basis Volgende = → toets.
Uitleg meldingen op je scherm Volgende = → toets.
Deel 2 Openen van Programma’s Volgende = → toets.
Presentatie nieuwe / aangepaste spelregels. Toelichting op de nieuwe spelregels met ingang van 1 juli 2016 Op 1 maart 2016 heeft de IHF de verschillende.
Spelregelwijzigingen Waarom spelregelwijzigingen Spelplezier verhogen NeVoBo heeft begin vorig seizoen breed gevraagd om suggesties,
de tennis reglementen kwis
Primes Andere joker – andere achterzijde Jan Pelssers.
# Training : 11 Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
Gameprogrammeren: Keuzeopdrachten
# Datum : Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
Alles wat je altijd al wilde weten maar niet durfde te vragen…
TF GRAFIEKEN TEKENEN : Oefening
# Datum : Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
Het 24 spel.
De Flexibele Club Competitie
Jeugd Zaalhockey
2. Tweedegraadsfuncties en vergelijking cirkel
Briefing shoot-outs zaalhockey
OEFENSTOF 3V3 U7 KFC Lentezon OEFENSTOF 3V3 U7 KFC Lentezon
havo B Samenvatting Hoofdstuk 1
Uitleg voor tafeldienst U12 Novo Stars
GAME MAKER ONLINE Les 4 / Asteroids Michel Fiege.
Tellen met kaarten.
Tellen met kaarten.
Briefing shoot-outs zaalhockey
De basis Les 11 1) Herhaling bieden: de tweede biedronde
Vormen digibordpeuters
Wisselen tussen de verkeerde gebruikersstand en de juiste gebruikersstand (of omgekeerd!) 1 2 Druk vervolgens met uw andere duim de deuropenerknop in.
Leren programmeren met Scratch
En oppervlakte van ruimtefiguren
Transcript van de presentatie:

(de eenvoudige versie)

  Teken een rechthoek voor het speelveld.  Maak 2 cirkels die je via de toetsen ASWD (voor speler 1) of de pijltjestoetsen (speler 2) kan bewegen.  Zorg dat de spelers niet buiten het speelveld kunnen bewegen. Eerste versie

 p1.pos.x += (Kb.b(KB_D) - Kb.b(KB_A)) * Time.ad();  p1.pos.x += … p1.pos.x = p1.pos.x + …  Kb.b(KB_D) is true of false. True is 1, false is 0. Toets D ingedrukt: 1 – 0 1 * Time.ad(); Toets A ingedrukt: 0 – 1 -1 * Time.ad(); Niets ingedrukt: 0 – 0 0 * Time.ad(); D en A ingedrukt: 1 – 1 0 * Time.ad();

  De functie Clamp beperkt een getal tot de minimum en maximum waarde.  x = 13; Clamp(x, 1, 10); x = 10;  x = 7; Clamp(x, 1, 10);x = 7;  x = -4; Clamp(x, 1, 10);x = 1; Clamp(x, min, max);

  Controleer wanneer de spelers mekaar raken ( Cuts ). Na een botsing plaats je ze terug op de beginpositie.  Houd van elke speler de score bij. De eerste speler krijgt een punt per seconde. (+ 1 * Time.ad() ) Na een botsing krijgt de tweede speler punten. Dit wisselt bij elke botsing.  Toon de score op het scherm tijdens het spel. 2de versie

‘loper’ onthoudt wie punten krijgt Na botsing wissel je de loper Punten zijn float, maar worden getoond als int.