Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

Loopbaanbegeleiding in het groene onderwijs
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
25 maart 2010 Van Harte Welkom. Welkom
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Medezeggenschap en de Benchmark
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Wat een feest! Paul Zuijdgeest.
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
John Vaupell Justin van der Steen
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Een startersgids voor innovatie
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Scholing NPZE 6 maart 2014 Omgaan met rouw en verlies
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
NEDERLANDS Uitburo  Waarom ? Waarom ? Waarom ?  Wat ? Hoe? En vooral: met wie?  Drempels maar ook oplossingen NEDERLANDS Uitburo Koudwatervrees voor.
Business model puzzle Leer de mechaniek, ken je flexibiliteit.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Bezittelijk voornaamwoord
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
Bijeenkomst colleges 15 februari 2011
10 tips over samenwerking bij ondernemersdienstverlening.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Beleidsinformatie Jeugd
Het draait om meer dan geld alleen… MyTopic Mediadag 4 juli 2014.
Incentive days the perfect key value to return-on-message.
Social media presentatie
Visie & Strategie.
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
 Mw. Stams Zesde semester 17 mei  Maximaal 10 minuten  Bezoek en beoordeling van mensen uit het bedrijfsleven  Doelgroep: investeerders o Wat is.
Haal het beste uit jezelf en anderen! Toekomstbestendige Bloei.
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
 A-94 A-94.
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Wie bepaalt de toekomst van het OV? Marieke Kassenberg Liesbeth Couwenberg.
50.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
SPH voltijd Ethiek 3: Normatieve Professionalisering Werkcollege 5 kwartaal 3: Corstin Dieterich L
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Ondernemingsraad IGSD Steenwijkerland & Westerveld.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Marketing voor Starters GRONINGEN, 9 NOVEMBER 2011 Welkom! 1.
Syntens als duurzame verbinder in de bouw Workshop MVO Kies je MVO kleur Hans Lievense.
1 Cultuur Profielen & Programma’s GEDRAG Visie op leiderschap persoonlijke beleving business strategie transfer.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Saskia Spapen (min BZK) Bianca Lubbers (min BZK) Herman Schotman (BvB Amersfoort) Jan Bekkering (BvB Eindhoven) Blok voor Blok congres 1 okt 2014 Highlights.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Meetpunt:meer expertise over slim meten
Managen van een onderneming
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Ruim Baan, de professional in een nieuw jasje:
Acquisitie en PR– les 1.
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?

 Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland  Waar gaan we voor  Waar staan we voor  Ons unieke aanbod  Enkele succesverhalen  Waar kom je ons binnenkort tegen  Wat kan jij voor ons betekenen

Waar ben jij goed in Ambities als onderneming Schoenmaker blijf bij je leest Investeren in marketing en communicatie heb ik een reclamebureau nodig? WAAROM

Reclamebureau Lansingerland WIE IS Roots in Lansingerland Ruime ervaring in de business Cock van Bommel: de marketeer Mireille van IJperen: de vormgever Mario van Vliet: de tekstschrijver Pieter Harcksen: de video man

gaan we voor? WAAR Bedrijfsresultaat vergroten: rentabiliteit en continuïteit verantwoorde investering naadloos aansluiten op vraag van de klant perfect inzicht gegeven in de mogelijkheden

staan we voor? WAAR Het bedrijf/de klant staat 100% centraal echt passend maatwerk m.b.t. strategie en uitvoering samen ondernemen / elkaars kwaliteiten gebruiken eerlijke en heldere budgetten waar nodig samen werken met bestaande partijen denken en werken op zijn Lansingerlands

aanbod ONS UNIEKE Vergroot uw naamsbekendheid, verbeter uw imago Volledige ontzorging voor al uw reclame en communicatie Strategisch advies om uw doelgroep beter te bereiken

succesverhalen ENKELE Kom in de Kas Ondernemen in 2020 Weggeefkaarten Immobilia Hospice Lansingerland

Kom je ons binnenkort tegen WAAR De tafel van Lansingerland Groeten uit Lansingerland

voor ons betekenen WAT KAN JIJ Durf ons uit te nodigen om jouw bedrijf te beoordelen Wij geven je een leuk streekpakket uit Lansingerland.