Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Advertisements

Leerlingbemiddeling / mediation
Een echte vriend is iemand die vooruit stapt wanneer de rest
“Hoe kom ik aan klanten?”
Welkom.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
Social media gebruiken om een baan te vinden
Insert your picture here Wat doe jij zoal op het Internet?
Alzheimer Een haperend geheugen
Discipelschap.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Zomaar een kaartje.
Discipelschap.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Insert your picture here Wat doe jij zoal op het Internet?
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Een bericht speciaal voor jouw m’n
Social Media.
Workshop ‘Is er een toekomstige rol voor verkoopvrijwilligers’ 25 mei 2013.
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Van Barometer naar Netwerken Mr. Peter E. ter Horst Lector Innovatief Ondernemen.
Serious game.
Social media.
Wat maakt het leven zo waardevol
Startdag Fondsenwerven? Hoe doe je dat? Het geld ligt op straat…
Godsdienst.
Voor Aranka... Van Aart.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Aan de slag met de BETERapp
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Ken je kracht…Deel je kracht…
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Bruggen bouwen, is elkaar vertrouwen.
Het nieuwe solliciteren:
Presenteren en communiceren
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
WOW: enqueteren bij Jumbo
Lichtkracht een creatief project voor en mèt jou!
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
( ) Beste vriend in Muziek: The Flower Of Schotland.
Sociale marketing Diëtist 2.0, inspiratie voor een marktgerichte aanpak Nederlands Vereniging van Diëtisten, 1 nov 2011 Jacqueline Vink, Evelyne Meynen,Yardeen.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Beste vriend(in) Muziek : Francis Goya “Blue Moon”
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
UVW LinkedIn Presentatie
Welkom bij de derde bijeenkomst van Familie (in)zicht
Men vraagt zich af waarom …
Welkom ik maak me sterk.
God maakte in het begin alles.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Onderzoek Generatie 2020 De leerkrachten van Deinze kregen eind vorig schooljaar voor het eerst te horen dat er een groot onderzoek zou zijn in Deinze.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
Talent in Ontwikkeling
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
‘Aan de slag met ouders als onmisbare partner’
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Transcript van de presentatie:

Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten?

In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken

Netwerkmarketing is een vak Netwerkmarketing is een vak dat je kan leren, je moet je bekwamen. Leer van de succesvolle mensen in netwerkmarketing: wat doen zij? 1.Ze bekwamen zich in contacten onderhouden. 2.Het zijn geen verkopers of jagers, maar kunnen dat vaak wel. 3.Zij zien altijd kansen om hun vrienden netwerk uit te breiden. 4.Zij werken er consistent en pro-actief aan om hun netwerk uit te breiden. 5.Het zijn toegewijde mensen met een liefde om anderen te helpen.

Je netwerk uitbreiden Harvey Mackay, één van de beste netwerk marketing professionals leert ons het volgende: Vraag van iedereen die je ontmoet hun contact gegevens en zoek een creatieve manier om contact te houden

Je sociale lijst Maak een lijst met mensen die je kent ongeacht of ze wel of geen interesse hebben in je product of diensten. 1.Maak een lijst van IEDEREEN die je kent, familie, vrienden, collega’s, school, buren, etc. etc. 2.Voeg daaraan toe IEDEREEN die zij kennen, waarschijnlijk heb jij hen ook wel eens ontmoet. Wie kent jou familie, vriend? Collega? Schrijf ze op. Nogmaals: het gaat er niet om of ze interesse zouden hebben, het belangrijkste is dat je een sociale lijst maakt. Bouw je lijst op.

Je actieve lijst 1.Elke dag kom je in aanraking met nieuwe mensen 2.Het verschil tussen de amateurs en de pro’s is dat de pro’s hier een bekwaamheid voor hebben ontwikkeld om die kans te zien. 3.Elke pro werkt dagelijks actief aan zijn sociale lijst. Hij voegt dagelijks nieuwe mensen toe. 4.Wordt ook een professional. Ontwikkel deze bekwaamheid en ga dagelijks nieuwe mensen toevoegen aan je lijst van mensen die je kent. 5.Vindt een creatieve manier om contact te houden.

Je pro-actieve lijst 1.Netwerk professionals gaan actief op zoek 2.Zij werken met de beste mix van social media en real life 3.Wees actief op social media, vindt nieuwe contacten en onderhoud dat 4.Wees actief in real life, vindt nieuwe contacten en onderhoud dat op creatieve manier. 5.In real life: ontwikkel je bekwaamheid om contact te maken

Je business 1.Wees een vriend voor je contact. 2.Zorg dat je waardevol wordt voor ze. 3.LUISTER GOED naar hun verhaal of wat ze bezig houdt. 4.Vertel wat je zelf doet, geen verkoop!! 5.Op de juiste tijd zal zich een kans voordoen dat je je business zal kunnen presenteren. Of ze vragen er zelf om, of je kunt ze een oplossing bieden in hun situatie.

Wat je hebt geleerd MAAK EEN SOCIALE 100+ LIJST WIE KEN JIJ? WIE KENNEN ZIJ? VIND EEN CREATIEVE MANIER OM CONTACT TE HOUDEN ZORG DAT JE EEN ACTIEVE LIJST HEBT: VOEG DAGELIJKS TOE WERK OP SOCIAL MEDIA EN IN REAL LIFE WANNEER WIL JE EEN LIJST MET 100+ MENSEN KLAAR HEBBEN? HOE GA JE CONTACT MET HEN HOUDEN? HAVE FUN!!