100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Presentatie Van ons.
Al meer dan 30 jaar uw partner en leverancier voor al uw entertainment product. Algemeen Wie is STER?
Sponsorwerving Schoolprojecten.
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Marketingcommunicatiemix
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Inleiding G!DS Z-O-U-T en CultuurUtrecht. Wat is G!DS?  Sociale en culturele kaart van de bibliotheken  Informatie op het sociale en culturele vlak.
Het ondernemingsplan en Meet&Greet 4-FM 27 januari 2011.
Aangepast lezen in uw bibliotheek: eenvoudig, laagdrempelig & low budget Marieke Belt | Menno Stein | Charlotte Eversteijn Stichting Aangepast Lezen.
Nico Mulder, manager consumer marketing
Hans-Peter Hioolen.
Presentatie SP2. Bespreekpunten - Format magazine - Vormgeving - Website/items - Campagne.
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
Wat vooraf ging… Regionale stimuleringsregeling Samenwerking met milieu educatie centra Communicatiemiddelen –NME-krant –Persberichten.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
Citymarketing Hilversum 2006
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Samen een goed merk promoten
Presentatie aan de gemeenteraad
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Gemeenschaps Enquete JULI Inhoud Hoe mensen over onze school denken –Resultaten van enquete –Opsomming – Gemeenschaps Visie van onze school Wat.
Gopress in Limburg: abonnement op – Gopress Kiosk: 22 bib – Gopress Krantenarchief: 29 bib.
REGIONALE INFOSESSIE 24 NOVEMBER 2014 Proeftuin Limburg promoten en gebruik van digitale collecties.
RetargetingExplained.be Hoe kunnen meubelretailers retargeting inzetten om hun ROI te optimaliseren?
Crossmediaal mediaconcept Kyra Dirksen Thomas van der Haar Anne Verdurmen.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Generieke selectielijst voor SAR’s.
Start to Run 2015 Informatie (nieuwe) locaties. 2 Ontwikkelingen De loopsport zit nog steeds in de lift (3 e loopgolf) Versnipperde loopsportmarkt (initiatieven.
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Hoe zijn we ontstaan? In 2008 met groot deelnemersveld strategische visie en missie ontwikkeld voor toerisme en recreatie om: Het noorden van Limburg.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Waarom InDrenthe? Wie kijkt er naar een livestream? Wat betekent InDrenthe voor uw evenement? Wat kost InDrenthe? Welke andere mogelijkheden biedt InDrenthe?
International Day of Peace Voorstel aan JCI Nederland.
WaterReijk Weerribben Wieden Ilse Boers. Inhoud 1. Organisatie 2. Evenementen als regiopromotie 3. Hoe kunt u mee doen? 4. Vragen.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
WELKOM! bij de kick-off van het toeristisch jaar 2016 in Salland!
Klanttevredenheidsonderzoek
Slag om Arnhem levend houden.
WAK - Waregem.
Become aware (Verzamel slide voor de presentatie)
Nut en noodzaak vervolg Stadsmanagement Leerdam
Situatie vanaf 18 september
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
What will you do to change the
Duurzaamheidsplatform Kaag en Braassem
Internetmarketing en oefentoets
Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
Werkgroep Communicatie
Situatie vanaf 18 september
MET.
‘Dordrecht 800 jaar stad’ De marketing van Gerben Baaij,
Transcript van de presentatie:

100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016

Inhoud Onze werkzaamheden Nieuwe mediakanalen in Voordelen voor evenementen

Onze werkzaamheden Winterswijk promoten! Imagocampagne 100% Winterswijk: - Wonen - Werken - Recreëren Aanspreekpunt promotie Ondersteunen bij promotie van evenementen Bevorderen van samenwerking

Nieuwe mediakanalen in % Winterswijk website Winterswijk App Online marketing 100% Winterswijk magazine Duitse 100% Winterswijk krant (2x)

Voordelen voor evenementen (1/2) Gratis promotie activiteit/evenement - Agenda’s (eigen, Achterhoek, VVV) - Facebook: 100pwinterswijk / Twitter: 100pwinterswijk - Digitale verspreiding persbericht - Duitse vertaalservice - Bezorgservice flyers/posters toeristische punten - Presentatie promotiemateriaal bij VVV - Slingeland FM - Inspringen op kansen via ons netwerk

Voordelen voor evenementen (2/2) Gunstige tarieven voor opmaak, advertenties en drukwerk met 100%-logo VVV verkooppunt voor toegangskaarten Niet: organiseren en financieel ondersteunen Maatwerk mogelijk in overleg