Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Presentatie Van ons.
Advertisements

•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Al meer dan 30 jaar uw partner en leverancier voor al uw entertainment product. Algemeen Wie is STER?
Workshop 7 Rens. OGW = CS(P)E-SE
1 4a. Vacatures Hockey Voorzitter Technische Commissie Penning- meester Secretaris Operationele Commissie Sponsor- commissie Evenementen commissie Velden.
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
Narrowcasting.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Presentatie nieuwe media
Thema Hoe maakt kennisdelen je werk/functioneren: leuker Efficiënter Beter Meer gedragen.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
PR & Communicatie BIG Challenge 2014
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
De Zilvervloot crowdfunding
Studentencongres Reclame en PR.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
TV Prinsenbeek Jeugd (4/5) 6 t/m 17 jaar. Doel (deze avond) Informeren over de plannen/activiteiten Ouders enthousiasmeren In contact komen/blijven met.
Advies Team 1 Student City Stefan van Dijk Amber Wijngaard Tim Versluijs Rens de Graaff.
Zorgwijzer Conferentie: Kracht in 020, 4 juni 2013, Pakhuis de Zwijger.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Loyaliteit begint met een warm welkom
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Iedereen gebruikt social media.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
De OR – wat is dat? En ook: wie is dat?. Wat is de OR? De Ouderraad van de Vondelschool is niet alleen voor feesten & partijen-commissie! De OR doet nog.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Communicatie bij H.V. Hockeer Door Netty Bekkers.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Fan beleving Hink Jan Apotheker
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Campagne taalvaardigheid
Digitale tools: SlideShare
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
Wie | Wat | Waar Ons Water
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
PAR-dag, , De Sensatie van een Goed Leven Workshop ‘Zonder gelijkwaardigheid geen communicatie’
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Reizen voor mensen met een beperking
Goed project maar geen geld? Fonds 1818 helpt!
Berichten in de media Mediaboodschappen.
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Website maken Jente van der Mei.
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen

Team Communicatie Enthousiasmeren Informeren Verbinden Beleving creëren Kampong zijn we samen!

Team Communicatie helpt! Doelgroep: wie? Boodschap: wat? Distributie: waar, wanneer en hoe?

Regie distributiekanalen Website, App en Nieuwsbrief (Stickmail) Sociaal: facebook, twitter, youtube, etc Persoonlijk: , telefoon Evenement, speaker, workshop, infobalie Mediapartners (hockey.nl, HHCV, RTVU,...) Poster, flyer, spandoek, sticker, sjaal Narrowcasting (videoscherm)

Team Communicatie helpt!