Project: Vergeten Verjaardagen Creatief idee. Wie? Made by Society: communicatiebureau dat zich inzet voor positieve beeldvorming om positieve aandacht/verandering.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

Persoonlijke Toekomstplanning
Een ontroerend verhaal met een sterke boodschap !!!
Waarom ik naar Housing First Vermont wil..... Housing First, een Amerikaans idee. Dak en thuisloze krijgen een eigen (t)huis. Samen met de klant krachtgericht.
Opgewekt.
workshop geld zoeken loont
Hoe plaats ik een foto van mezelf op het internet?
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Websites maken Waarom? Voor Wie? Hoe?
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Vriendschap.
DONEREN EN LEGATEREN FONDSENWERVING VAN DE WIEG TOT OVER HET GRAF.
Zonder titel
E-Collage presents.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Mijn Levens verhaal… By Friso Santen Friso Santen.
Een levensboek voor ouderen
Vandaag Het werken in een community. -Hoe werkt een community? -Wat is Whizzer? -Waarvoor gaan we Whizzer inzetten? -Hoe gaan we Whizzer inrichten? -De.
Kwalitatieve Leadgeneratie
Het seizoen van eenzaamheid de seizoenen in je leven
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Neelke, Maaike en Vera ______________________________________________________________________.
Aan de slag met waarderend vernieuwen
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
 De website  Huidige promoties  De feedback en de acties hierop.
Coach’s Eye: sometimes all it takes is looking at a specific moment to improve your performance.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Hoofdstuk 2 Grammatica zinsdelen
Iedereen gebruikt social media.
HUWA Project Tanzania Projectvoorstel februari 2010.
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 7 Stakeholderanalyse, wenselijkheid en haalbaarheid en vooruitblik elevatorpitch.
Thuiszorg voor Élesd Een project van de Roemeniëgroep.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Wat is Digitale marktplaats voor hulp, klusjes en zorg Laagdrempelig, veilig en eenvoudig hulpmiddel om elkaar te vinden. Via een organisatie of rechtstreeks.
2 Vier stellingen; Rode duim; Groene duim, 3 Stelling 1 Je stuurt via Snapchat een foto van jezelf met weinig kleren aan. Je vriend(in) slaat die foto.
Prive Frank de Boer. Geboorteplaats:Haarlem Geboortedatum:20 mei 1967 Huidige woonplaats:Hoevelaken.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Welkom!! Namens de Ouderraad. Wat is een ouderraad? We zijn een groep enthousiaste ouders die graag iets extra betekenen voor de school en de kinderen.
Algemene ledenvergadering februari Agenda 1.Opening en mededelingen 2.Verslag van de algemene ledenvergadering op 11 februari Jaarverslagen:
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Kwartiermakers(festival) Ondersteunt kwetsbare mensen, bevordert hun re- integratie en doorbreekt hun isolement. * Werken aan een meer positieve beeldvorming.
TopTalent Dressage Het platform voor jonge dressuur talenten in Nederland & België.
E EN VERSTANDELIJKE BEPERKING … TOCH NAAR DE “ GEWONE ” BASISSCHOOL. Een kans of een bedreiging?
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Het internet Sociale media MailBlogChattenVirussen.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Operationeel plan DIMAGINI
Winkelstraat de Heurne
Crowdfunding.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Dit is mijn presentatie.
BRENG KLEUR IN DE GRIJZE GEBIEDEN VAN ONZE SAMENLEVING
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Made by : Levi, Ruben, Bram, Morris
Het seizoen van eenzaamheid ‘de seizoenen in je leven’
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Dit is onze bedrijfsnaam
Training Netwerken Een project van: In opdracht van:
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Innovation platform ISLE
Investeren in mensen en middelen met Rendementsverhoging
Gelukkiger ouder worden
Sponsorpakket BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014
Transcript van de presentatie:

Project: Vergeten Verjaardagen Creatief idee

Wie? Made by Society: communicatiebureau dat zich inzet voor positieve beeldvorming om positieve aandacht/verandering te bewerkstelligen - m.b.v. sterke merken die de behoefte hebben zich sociaal te profileren. Stichting Z: uitgever Amsterdamse daklozenkrant, helpt dak- en thuislozen zichzelf te helpen.

Wat? Project Vergeten Verjaardagen - verjaardagen van dak- en thuislozen op een positieve manier onder de aandacht brengen. Voorbeeld poster next slide >

Fotograaf

Welke middelen? Buitenexpositie d.m.v. Abri-campagne i.s.m. JCDecaux en/of Bizon Verjaardagskalender met foto’s vergeten jarigen: te verkopen door Z verkopers rond nieuwjaar en weg te geven door sponsors als relatiegeschenk Advertenties/publicaties in Parool/Volkskrant en Z Straatkrant Verjaardagsplatform-/site: verjaardagskalender/ acties merken/ felicitatie-mogelijkheden, cadeaus et cetera Free publicity d.m.v. Seeden - blogs, facebook, twitter, perscontacten TV- item gemaakt door redactrice van AT 5 voor AT5 en andere zenders...

Verjaardagssite Een site in de vorm van een verjaardagskalender: hierop plaatsen we een foto en profiel van alle ‘vergeten jarigen’. Elke maand worden de jarigen extra onder de aandacht gebracht. Bezoekers van de site kunnen hier hun verjaardagswensen achterlaten. Ook denken we aan een systeem waar het mogelijk is dat een jarige een wensenlijstje kunnen maken en het voor sitebezoekers mogelijk wordt om een ‘cadeau’ voor de jarige te doneren. Of wordt verjaardagsbuddy: je wordt dan een persoonlijke vriend van een dak-of thuisloze en helpt hem of haar zijn verjaardag te vieren.

Case: Wish-project Bekijk video Bekijk video >

Daan Neleman +31 (0) Hope we can inspire each other...