Name : Jean-Paul in ‘t Zandt Title : Service Solution Sales Professional Premier Microsoft BV Maximize the Value of your IT Investments. Microsoft Services.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De volgende stap in BIM René van der Sluis, Ben Spreen, Jeroen Leeuw.
Advertisements

Roadshow: BPOS - Salestrack
Atos, Atos and fish symbol, Atos Origin and fish symbol, Atos Consulting, and the fish itself are registered trademarks of Atos Origin SA. August 2006.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
E-service: Klachten- en retourenbeheer SAP Best Practices for CRM
Tauw en het “nieuwe werken”
AUTOMATISEREN IS VOORUITZIEN
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
Het. Het Nieuwe Werken De optimale werkplek.
Business Productivity Online Suite
11 Infrastructuur Optimalisatie: Waarom een op voorzieningen gebaseerd platform de betere keuze is.
Dag van de lokale overheid. March 9th Microsoft Belux Paul Faes Business Development Manager Lokale Overheid.
MSDN Get Ready for Microsoft Office Sharepoint 2010 Welkom!
Top redenen voor het falen van DMS-implementaties!
Online splitsen (segmentatie) SAP Best Practices Baseline Package (België) SAP Best Practices.
Interaction Center-service SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Mobiliteit bij lokale overheden. Ferranti Koen VerbeeckRaf De BackerEnterprise Architect 03/ /
Van beheer naar regie “Als IT bijdragen aan de continuïteit van het bedrijf en meer toegevoegde waarde leveren.” Peter Henssen Harry Boers Bart Feenstra.
Business Productivity Online Suite “De infrastructuur voor Het Nieuwe Werken, wel de baten, niet de lasten” Peter de Haas Online Strategy Manager
In samenwerking met De nieuwe Electronische Identiteitskaart (EIK)Diepenbeek 15 Maart 2005.
Jaap van Lakerveld Directeur
.NET-productiviteit verhogen met een gepast gebruikt van lambda's en F# TETRA project proposal 2015.
Danny Greefhorst De relatie tussen Business- en Informatie Planning en enterprise-architectuur Danny Greefhorst
Delivering Value for Less A cceleration C enter for E ngagements Templates Oubollig of Agile Maurice Siteur ACE Service Manager Testing.
© Copyright Dragon1 - Alle rechten voorbehouden.
ArchiValue: de APG-Case
ISO 8402 algemeen ISO 9000 aanvullingen ISO 9001 ISO 9004 extern
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Jne 9, Innovation in Healthcare Presentation of the Noord-Brabant innovation policy applied on Healtcare and Medical Care May 9, 2006 – Piteå Joep.
Kwartaalplan – Prognose van verkoophoeveelheid met CO-PA
Model- en simulatiecalculatie SAP Best Practices.
How to manage the process to design -> migrate -> integrate -> run -> evolve! An always-on internet infrastructure Gerard van Draanen IT Architect, HP.
Interne projecten SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Doel, Voordelen en Belangrijke Processtappen Doel  In een professioneel dienstverlenend.
Creating local Europeana related networks Europeana taskforce Hans van der Linden 17/4/15.
Business en IT Consulting
Minor Project- en Programmamanagement
Project Architectuur en Beheer BI2-DT en Inf2-DT Module CMIPRJ25DT George Pluimakers en Jacques Wetzels Studiejaar 2011/2012 Opdracht 2.
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Interactieve rapportage SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Transitie Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel.
Behoefte- management Transitie Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie.
Hoe lang nog fossiele brandstoffen? Henk Grootveld, Hoofd Trends Investing & fondsbeheerder Rolinco Amsterdam, maart
Guides for gutter Text colours R 27 G 66 B 152 R 0 G 0 B 0 R 127 G 127 B 127 Background.
Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch.
Bepalen verandermogelijkheden Bepalen veranderbehoefte Bepalen toekomstige computertechnologie Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap”
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
ArchiMate voor kennismodellen van NORA en haar dochters Marc Lankhorst 16 oktober 2013.
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
We Support Your Success!.
Van BiSL naar BiSL Next Lucille van der Hagen
Microsoft SharePoint Server 2013
Jaap van Lakerveld Directeur
Vergelijkend onderzoek naar de rechtspositie van ouders en leerlingen
Innovatie met IBM Cloud Orchestrator.
Richtinggevend Sturend Uitvoerend Organization cycle management
Microsoft SharePoint Server 2013
Inhoudsopgave Fasering Product Clearing & Settlement
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
SLTN Inter Access ontzorgt ICT
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Financieel Plan M. Vervloet
Welkom bij Workspace 365, kunnen wij ergens bij helpen
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Return On I…. Bestaat sinds We doen al tijdje mee
A National Strategy for Public Libraries in the Netherlands
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Levenscyclus van de productontwikkeling van Janus Henderson
Transcript van de presentatie:

Name : Jean-Paul in ‘t Zandt Title : Service Solution Sales Professional Premier Microsoft BV Maximize the Value of your IT Investments. Microsoft Services Premier Support

Doelstelling Premier support? Succesvol in gebruik nemen van de Microsoft producten/diensten en het optimaal beheren van de Microsoft ict omgeving.

Implementation to Optimization Services Lifecycle Business & IT-Strategy Alignement Design and Architecture Implemen- tation Operation Support Business to Requirements Services Delivery Design to Implementation Visie Architectuur MS -Partners Premier Support Requirements to Design

IT Strategy & Planning Ontwerp & Architectuur Implementatie & Realisatie Operationeel beheer & Support Impact MTAS Partner Activiteiten: Match tussen klantvraag, interne initiatieven en bedrijfsdoelstellingen Samen met de bepalen van de IT Roadmap Opstellen van risk en benefit analyses Vaststellen van de jaarplanning en bijbehorende projecten Sturen op product deployment en innovatie Evaluatie van opgeleverde projecten en eventuele bijstelling lifecycle Activiteiten: Vanuit de klantvraag vaststellen van kaders voor het technologie en functionele architectuur ontwerpen Uitvoeren van ontwerp kwaliteit controles Advies diensten ter ondersteuning van de Architecten Praktisch toepassen van Microsoft referentie architectuur richtlijnen Microsoft Technology and Architectuur Services From Requirements to Design Activiteiten: Kwaliteitscontrole bij overgang van Design & Architectuur naar Implementatie en Realisatie Uitrollen van technologie uitgaande van project guidelines (veelal uitgevoerd door partners) Programma en/of Projectleiding indien dat expliciet door de klant wordt gewenst Microsoft Project Support & Microsoft Partners From Design to Implementation Activiteiten: Proactieve diensten: Service Delivery Management Health & Remediation services Educatieve services Operations Management services Infrastructuur Optimalisatie services Reactieve diensten: Product support, Critical situation support Informatie diensten: Lifecycle informatie, Security informatie Premier Services From implementation To Optimization IMPACT From Business to Requirements

Wat is Premier support? Directe ondersteuning: – Service Delivery Manager – Relatie en ingang naar Microsoft “Best Practices” – Rapportage en pro-actieve informatie voorziening Pro actieve support: – Healtchecks – Quick Design advies – Q&A (samenwerking met partners) – Expertise Probleem oplossing: – 7 dagen 24 uur support – 1 uur responstijd bij business critical situatie – Telefonische en Onsite supportKennisoverdracht: – Premier online database toegang – Praktijk training/ workshops – Pro-actieve security informatie – Masterclasses (Microsoft University) – Kennis nulmeting (People Readiness HC) – Talent programm

Inhoud Premier support? Directe ondersteuning: Service Delivery Manager Relatie en ingang naar Microsoft “Best Practices” Rapportage en pro-actieve informatie voorziening Pro actieve dienstverlening: Health Check naar keuze 10 uur ondersteuning Probleem oplossing support: 30 uur helpdesk (24*7) Kennisoverdracht: 1 training Premer Online Pro-actieve security informatie 2 Premier EDU dagen Bruto Investering: ,- Euro (excl. BTW)

Voorstel Shared Premier support? Directe Ondersteuning: Service Delivery Management Probleem oplossing support: 10 uur incidenten ondersteuning (24*7) Kennisoverdracht: 2 Premier Support dagen in samenwerking met Surfmarket en SLBdiensten 1 ROC dag met onderwerp naar keuze Toegang tot Premier Online Alle overige voordelen van Premier Support Variable diensten zijn tot een maximum van 90 punten: Health Check naar keuze. 70 punten Premier startup (5 mini Health Checks) 70 punten Microsoft University training (1/pp) 10 punten Blok 10 uur incidenten support 10 punten People readiness Assessment (nul meeting) 20 punten Blok 10 uur Support assistentie 10 punten Operational Strategic Review 70 punten Disaster recovery service naar keuze 70 punten Bruto Investering Onderwijsinstellingen: ,- euro (excl. BTW)

© 2008 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.