NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Gewoon by Treadwheel. Dé mobiele applicatie van Albert Heijn.
Advertisements

Usability analyse.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
Hij wacht alleen nog maar
Communicatie en draagvlakontwikkeling intern
COV Antwerpen 6 oktober Broechem
Van Experience naar Challenge Economy © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
© 2010 | Noordhoff Uitgevers bv De douche en combiketel van mevrouw Veenstra Naar volgende dia.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers. Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Economie vastgoed © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Verstekklem (Deelopdracht frezen)
Boorkistje (deel 3) Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
De gasboiler van meneer Janssen
© 2010 | Noordhoff Uitgevers bv De CV-installatie van meneer Smelt Naar volgende dia.
Het ligbad van de familie Waterman
De paal in Wesley Geerts 05 nov 2010.
4.4 Is alles goed geregeld? Als je een nieuwe baan hebt dan sluit je een contract af met je nieuwe werkgever. Dit heet een arbeidsovereenkomst. Hierin.
5.2 Hoe kom je aan die broek? Voordat een product in de winkel ligt gaat er veel werk aan vooraf. © Noordhoff Uitgevers
5.4 Hoe werk je? De overheid is ook een producent. Ze levert vooral diensten. Bijvoorbeeld: Gezondheidszorg & Onderwijs Een groot gedeelte van de kosten.
5.3 Heb je werk? De arbeidsmarkt is het geheel van vraag en aanbod naar werk. De vraag van arbeid komt van werkgevers. Het aanbod komt van de beroepsbevolking.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
Opvoeden in het onderwijs © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Als consument breng je schade toe aan het milieu. Dat is niet te voorkomen. Maar je kunt de schade wel beperken door verantwoord gedrag. © Noordhoff Uitgevers.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
De uitstortgootsteen van de familie De Graaff
LEA en sociale competentie & participatie Miriam Walraven 20 januari 2011.
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Specht en de wezel samen door de lucht Mediabegrip week 11/12.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Iedereen gebruikt social media.
THEATERSHOW VAN VELZEN RUSH OF LIFE. Van Velzen Geboren op 20 maart 1978 in Delft Getrouwd en heeft (bijna) 2 kindjes Singer songwriter van beroep Waarom.
Seizoensthema … GRAPES Gratie Genade GUNST.
Doelgroeponderzoek Ouders die hun kinderen naar school of naar de sportvereniging brengen met de auto 1 op de 3 kinderen wordt met de auto naar school.
Onderwerp Ik heb dit onderwerp gekozen? Omdat ik het zelf heb. En omdat het mij interesseert. En omdat ik het belangrijk vind dat jullie het ook weten!
Praktijk voorbeelden. 1 e invalshoek: burgers zijn betrokken/bezorgd/boos/bang over: Leefbaarheid/veiligheid/sociale voorzieningen Beheersing woonlasten.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Reclame Le Trefle over wc papier Beïnvloedingsregel.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
SCHIZOFRENIE GGZ, H10 (behalve de par. over zorg en beg. en communicatie)  Schooltas blz VVT2, H3, H6 Schooltas blz
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Beïnvloedingsregel aanwezig?
manipulatie = beïnvloeding
7.3 De product-som-methode Drie manieren om in factoren te ontbinden
7.2 Buiten haakjes brengen Ontbinden in factoren
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Integraal sociaal werk
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Beïnvloedingsregel aanwezig?
humor in reclame, werkt dat ?
Invloed van media in het kinderblad “Donald Duck” wordt reclame gemaakt voor Limburg. Zo probeert Limburg de mensen naar hun provinvie te lokken. ga naar.
7.2 Buiten haakjes brengen Zo veel mogelijk factoren
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Ik vind dat de reclame wel werkt, omdat het grappig over word gebracht en zo je aandacht trekt. dia 1 van 5© Noordhoff Uitgevers NXIpQUIM Dit is de link van de C1000, het gaat over de reclame van 1+1 gratis. Waar een vrouw voor een andere vrouw boodschappen koopt om er zelf van te profiteren. schaarste

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Dit werkt, omdat mensen vinden een sociale reclame meestal goed. Het product komt dan heel goed over. dia 2 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015 Wedekerendheid Het is de reclame van Oreo, een jongetje pakt het en bied het ook aan zijn vader. Dit is sociaal

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Deze reclame werk heel goed, want mensen weten die Usian Bold is en weten waar die goed in is. Het is sterk om een bekende sporter in een reclame voor te laten komen. dia 3 van 5© Noordhoff Uitgevers t560 In deze reclame die je Usian Bold een topsporter rennen. Autoriteit

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Ik vind de reclame werken, omdat er gebruik word gemaakt van een andere manier van communiceren. Doordat ze fluiten vind ik het heel vrolijk en sociaal over komen. In het filmpje heeft die contact met meerdere mensen. dia 4 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015 Sympathie Het is in de mac Donalds. Er word vrolijk gefloten