Bronnenlijst Hattie, J., & Timperly, H. (2007). The Power of Feedback. Review of Educational Research, 77 (1), Jaspers, M., & Zijl, E. van (2011). Kwaliteit van toetsing in het Hoger Onderwijs. Plaats onbekend: Dienst onderwijs en onderzoek (Fontys Hogescholen). Pol, J. van de (datum onbekend). Scaffolding. Plaats onbekend: Uitgeverij onbekend. Rice, Diana C. (2005) I didn't know oxygen could boil! What preservice and inservice elementary teachers' answers to 'simple' science questions reveals about their subject matter knowledge, International Journal of Science Education, 27 (9), Sewell, A. (2002). Constructivism and Student Misconceptions, why every teacher needs to know about them. Australian science teachers’ journal, 48 (4), Teune, P., & Ros, A. (datum onbekend). De opbouw van professionele kennis bij leerkrachten PO. Plaats onbekend: uitgeverij onbekend. Veen, T. van der & Wal, J. van der (2002). Van leertheorie naar onderwijspraktijk. Groningen/Houten: Noordhoff Uitgevers. Vosniadou, S., & Brewer, W. F. (1992). Mental Models of the Earth: A Study of Conceptual Change in Childhood. Cognitive psychology, 24, Welp, E. J. M. (datum onbekend ). Toetsing en de context- conceptbenadering in het voortgezet onderwijs. Enschede: SLO, nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling.