Eindpresentatie Klusmaatje Sophie Breeman Marc Dreu Lennard Lanting Jasper Mors.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Corporate Identity in SharePoint 2010
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Inhoud Wie is Gerrie Eijkhout? Introductie AsqY Online.nl
Wat zijn goede peilingen?
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Homcom Leden vergadering 22 – Nieuws Bing de zoekmachine voor Yahoo EU keurt akkoord tussen Microsoft en Yahoo goed Verhoogt aandeel van Microsoft.
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Introduction to gamedesign In 15 minutes (or more)
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
User Centred Development UCD Werkcollege blok 1 week 5.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
LEES DE NIEUWSBRIEF OP ENTERTAINMENT- BUSINESS.COM.
Bezoekersgerichte teksten
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Wie zijn wij? 1. Wij geloven erin dat succesvolle innovaties gepaard gaan met het nemen van de juiste beslissingen 2.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Unmapped | Anouk Corver Corine Vuijk. Hoofdthema | Onbekendheid & Anonimiteit.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Loyaliteit begint met een warm welkom
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
ESF-project Kwaliteitsmanagement in de Sociale Economie Slotevent ESF-projecten Sociale Economie 22/09/2015.
UVW LinkedIn Presentatie
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Rapportage.
E-commerce. Een inleiding in online handelen “ Marrena van Reijssen”
“Google+ en Linkedin” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sara, communicatieverantwoordelijke Sophie, arbeidsbemiddelaar.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
De rol van de businesscases bij opschaling in de zorg Marian Schoone – TNO Work Health Technology Irek Karkowski – Dutch Domotics.
Docent: Jennifer de Vries-Aydogdu
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb Welkom les 4 Overzicht vorige les  Terugblik op wat we geleerd hebben  Uitwisselen van ervaringen  Behandelen.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
USER in CVA Zorg 5 november 2015 Teuni ten Brink, Marcel Post.
Eindpresentatie Digital Marketing
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
DAPPR Samenspel 1. DAPPR Samenspel: doelen & resultaten > Doelen  Vergroten inzicht in eigen rol  Vergroten inzicht in elkaars rol en handelingsmogelijkheden.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Geofoxx en WebGIS Publisher: door: Erwin Stamsnijder.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Disicpelschap: Christen zijn op je werk. Schriftlezing: Mattheüs 23:1 t/m 22 Vers 3 Alles dan wat zij u ook zeggen, doet dat en onderhoud dat, maar doet.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Mediaondernemerschap Workshop 3 (ga als team bij elkaar zitten) Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303.
Quiz kampioen Beantwoord je de vragen goed dan ga je voor goud, maar gaat er één fout dan ben je alles kwijt!!!
Marktonderzoek Zonder inzicht in het gedrag van de klanten/markt kan er geen marketingbeleid gevoerd worden.
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Uit de knoop Evaluatie.
Welke leerpunten nemen we mee van de eerste twee jaar?
Sociale media inzetten
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Sociale media.
Eindhoven Ondernemend Informatiebijeenkomst
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
Marketing & Management
Klantcontact: toen, nu, straks?
Social media voor statenleden/politici
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
De website.
Transcript van de presentatie:

Eindpresentatie Klusmaatje Sophie Breeman Marc Dreu Lennard Lanting Jasper Mors

Inhoudsopgave  Introductie  Kern deel 1  Kern deel 2  Conclusie

Introductie  Lean Startup Canvas  De doelgroep  Customer Journey

Customer journey

Kern  Usability-adviezen  Frequently Asked Questions  Beslissingen voor CRM

Usability-adviezen  Overzichtelijk maken  Duidelijke koppen  Hyperlinks  Sidebar

Frequently Asked Questions

Beslissingen voor CRM  Facebook & LinkedIn  Reacties snel en gepast antwoorden  Weten wie je klant is

Kern  Inzichten boekpresentatie  Crowdfunding platform

Inzichten boekpresentatie

Crowdfundingplatform

Conclusie  Internet score card  Reflectie  Wat zijn de resultaten waar je trots op bent?  Wat zou je anders doen een volgende keer?