Hoe kan je > 75.000 voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marian Walstra en Irma Laméris
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
Sponsorwerving Schoolprojecten.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Je eigen online actiepagina voor UNICEF. Wat hebben deze events gemeen?
- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij.
Wat doe je allemaal op facebook?. VRIENDEN... aanbevelen terugvinden opsporen uitnodigen.
‘Het podium op voor Villa Joep!
Het genereren van LEADS!
Kinderen online.
Het grootste wereldwijde sociale netwerk Marleen, Jens, Anouk, Steven Suzanne, Leo, Nathan.
De beleggingsvereniging voor studenten. - Vandaag: voorlichtingsbijeenkomst - Wat is Pecunia Causa? - Wie zitten erachter? - Hoe is Pecunia Causa opgezet?
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Wie zijn wij & wat doen wij? 2 e jaar studenten SCW Evenement management  Project V Samenwerking  NAC, Playing for success, Radar, The Popcorner.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
(Persoonlijke) Fundraising Comeback to Life 2012.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Dagelijkse Manier van Werken & Time-Management
Startdag Fondsenwerven? Hoe doe je dat? Het geld ligt op straat…
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Evenementencommissie RCU Zwolle
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
Ken je kracht…Deel je kracht…
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Het nieuwe solliciteren:
Werkgroep wervend toernooi Concept en Plan van Aanpak 1.
Agenda Informatie over pesten Wat doen kinderen online?
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
WOW: enqueteren bij Jumbo
Training voorbeeld voor
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
De tablet speciaal ontwikkeld voor ouderen Laat ouderen weer delen in onze digitale wereld: foto’s & video’s, berichten, beeldbellen, lokaal nieuws, online.
Netwerken met Social Meaning
Gezamenlijk naar efficiënter en veiliger betalingsverkeer Pinnen bij sportclubs Ook iets voor u? René de Wit Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen.
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
RESULTAAT 2015  Aantal loten verkocht: (874 in 2014)’  Doel was EUR  Opbrengst: = EUR voor HCY ( EUR in 2014)  Aantal verkopers:
2 Is alles waar? Groep 5 3 Wat doe jij op internet?
Stichting School & Veiligheid ondersteunt scholen bij het bevorderen van een sociaal veilig klimaat.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
Match-Fixing ‘niet bij KVC Westerlo’. Wedstrijdvervalsing Doe er niet aan mee. Het betekent het einde van je carrière in de voetbal. Wat je moet weten.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Communicatie met leden Taakverdeling bestuur Erick van der Schouw Henk Edgar Februari 2016.
Proef Heist Distributie van hoeve- en streekproducten Lokale Voedseldag.
Nationale Sport Week Sportservice Doetinchem 6 februari 2013.
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Een succesvol community project
Social Media & Sport Deel I
Instrument voor ontmoeting, een verbonden buurt en meer:
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Zitvolleybal Tilburg.
Goed project maar geen geld? Fonds 1818 helpt!
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Social media voor statenleden/politici
Inrichting Openbare ruimte de uitgangspunten
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment

Fondsenwerven doe je zo…..Wie wil je bereiken ●Zakenrelaties, collega’s ●Vrienden, kennissen, familie ●Studiegenoten, oude klasgenoten ●Leden Verenigingen (atletiek, voetbal, fitness, etc.) ●Social Media (facebook, twitter, Linked-in)

Hoe benader je (potentiele) sponsors? ●Persoonlijk verhaal incl. Motivatie. ●Benader sponsors persoonlijk. ●Maak gebruik van je kennis over de sponsors. ●Bepaal je doelstelling en deel deze!! ●Bewaar je verzonden mails – eindsprint ●Bedank sponsors altijd direct (binnen 24 uur)

Acties ●Blijf dicht bij jezelf ●Begin zo snel mogelijk met voorbereiden ●Check de agenda van de gemeente ●Statiegeld, benefietavond, loterij, speltcake, ●Jaarmarkt – Lions club € 689,53

Statiegeld ●Zorg voor een zuil ●Benader supermarkten in de buurt ●Maak goede afspraken ●Informatie via Berry van Schaik ●Opbrengst : € 616,75

Benefietavond / Loterij ●Locatie, artiesten, geluid ●Sponsoring prijzen ●Sponsoring drukwerk ●Vergunning, agenda ●Personele bezetting ●Opbrengst: € 6,500

Speltcake Actie ●Promotie ●Hou het laagdrempelig ●Winkel en prive verkoop ●Goede afspraken ●Opbrengst: € 1,045,10

Wat levert dit alles op? ●372 individuele sponsors ●66 sponsors – alle 3 edities ●36 nieuwe sponsors 2015 ●2012 : € ,70 ●2013 : € ,78 ●2015 : ???? ●Totaal in 3 jaar : > €

genda fundraising Clinic Samen maken we het verschil voor kinderen met kanker Meer weten?