PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober 2013 - Amersfoort.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Advertisements

Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Ondernemen in de praktijk
Welkom bij ROHDE & GRAHL. ROHDE & GRAHL Amersfoort Onze missie ROHDE & GRAHL draagt bij aan het succes van haar relaties door het ontwikkelen van unieke.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Missie Omgeving Identiteit Waarden & Overtuigingen Vaardigheden
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Workshop Hoe manage je een goede reputatie? Leusden, 27 maart 2014 Landelijke bijeenkomst bdKO.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Personal Branding ‘laat zien wie je bent’ Minor Active Ageing
Social Media.
Ondernemendheid Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional 1.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Wat moet er in het hart van de rechtvaardige zijn?
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
CanDo Coaching.
Ken je kracht…Deel je kracht…
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
Ondernemende professionals gevraagd! Lieve help!
‘NLP Basiscursus Je ongekende vermogens’
‘NLP Basiscursus Je ongekende vermogens’
Social media presentatie
Aan de slag met waarderend vernieuwen
Is dit onderzoek belangrijk? Is dit onderzoek onbelangrijk?
Met de handen in het haar? Twee projecten voor de prijs van één! - cursus: kleine kinderen helpen groot worden. - Inforeeks: hoe ga je als ouder om met.
 Mw. Stams Zesde semester 17 mei  Maximaal 10 minuten  Bezoek en beoordeling van mensen uit het bedrijfsleven  Doelgroep: investeerders o Wat is.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
I skateboarden Hou vol. De aanhouder wint.
Inleiding in de (ped)agogiek werkcollege 3 Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hro.nl/vrije
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
SPH voltijd Ethiek 3: Normatieve Professionalisering Werkcollege 5 kwartaal 3: Corstin Dieterich L
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Hoofdstuk 3 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk September 2015.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
H3.6, Nieuwe kansen 1 Boek blz. 40 t/m 69, ca. 8 weken 4. Geboorte- verhalen Gaat over geboorteverhal en die iets laten zien van het nieuwe begin dat hun.
H3.5, Grote schonmaak 1 Boek blz. 40 t/m 69, ca. 8 weken 4. Geboorte- verhalen Gaat over geboorteverhal en die iets laten zien van het nieuwe begin dat.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
De programmavriendelijke organisatie Provincie Gelderland Ervaringen Liesbet Hoek PGMopen 2015.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
WORKSHOP ELEVATOR PITCH Loopbaanevent Trivalent Nynke Visser 21 mei 2016.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
De kracht van het netwerken Waar? Wanneer? Hoe?. De eerste indruk Overleven Vriend of vijand? Positief realistisch.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Volksuniversiteit Zwolle
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort

Vroeger wasten we ons haar gewoon met water en zeep...

probleem …en die creëerden een probleem

Welk type shampoo ben ik?

Wie ben je, hoe ben je en waarom doe je wat je doet? WAT is jouw toegevoegde waarde? Wat doe jij? Psychologie toepassen… X-factor = Xpres jezelf

“Als ik de mensen naar hun behoefte had gevraagd, hadden ze 'snellere paarden' gewild” – Henry Ford

Voor een klitvrije organisatie? Voor meer volume en levendigheid? Voor krul in een stijle omgeving? Wat doe jij anders dan vakgenoten? Wat is het effect van jouw dienst? Waarin ben jij ervaringsdeskundig? Wat maakt jou nog aantrekkelijker?

Uitstraling en imago Kleding, stijl, logo etc. Welke zintuigen kun je prikkelen? Welke indruk laat jij achter? Welk prijssegment?

Opleiding en / of ervaring ‘Proven track record’ (Eigen) methodiek of systeem Tevreden klanten: testimonials en referrals Tarief Visie & Missie Authenticiteit “ The proof of the pudding is in the eating”

Durf te kiezen! Gratis monsters weggeven? Wel of niet op social media? Waar en hoe ga je adverteren? Vertel je verhaal! Nieuwe merken / diensten? Maak een communicatieplan!

Zorg dat jij blijft plakken!

....omdat je het waard bent!