Komen ze naar Nederland, dan gaan ze eerst naar holland.com! Want dat is dé site met actuele informatie over Nederland. Niet voor niets kijken jaarlijks.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Hulp in de aanpak bij CyberPesten.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Presentatie nieuwe media
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Cultuur & Toerisme De kracht van verbinding Jos Vranken Algemeen directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen.
Samen een goed merk promoten
Liquid Internet is dé nieuwe manier van online zaken doen. © Copyright IQNOMY 2010.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
Online marketing Expert (in een week)
Ouderavond over pesten in het voortgezet onderwijs
Agenda Informatie over pesten Wat doen kinderen online?
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
ThemaTeam Bijeenkomst?
PESTEN JULIANASCHOOL.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Word man/vrouw van de wereld 6 tips voor een geslaagde jongerencampagne.
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
TopTalent Dressage Het platform voor jonge dressuur talenten in Nederland & België.
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelstraat de Heurne
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Instrument voor ontmoeting, een verbonden buurt en meer:
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Marketing in sociale media
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Komen ze naar Nederland, dan gaan ze eerst naar holland.com! Want dat is dé site met actuele informatie over Nederland. Niet voor niets kijken jaarlijks ruim 6,5 miljoen mensen op holland.com om te zien hoe ze hun tijd en geld gaan besteden in Nederland. En daar kunt u als adverteerder van profiteren. Want die miljoenen mensen komen niet alleen online kijken wat er bij ons te doen is; zo'n 83% wil ook daadwerkelijk naar Nederland komen. Bovendien heeft zo'n 70% nog niets geboekt! Kortom, als u deze doelgroep iets te bieden heeft, dan is NBTC met holland.com en haar andere kanalen, dé plek om ze te benaderen. Holland.com: jaarlijks 6,5 miljoen bezoekers

Bij holland.com doen we er alles aan om het gedrag en de wensen van onze doelgroep goed te leren kennen. Want alleen op die manier kunnen ze precies de juiste informatie én het juiste boekbaar aanbod aangeboden krijgen. Dat gebeurt door het online gedrag van onze bezoekers op te slaan in een uniek persoonlijk profiel. Met die vorm van segmentatie kunnen we er voor zorgen dat een statische marketing campagne ineens een heel gerichte, boeiende dialoog wordt. Juist omdat bekend is wie ze zijn en wat ze willen. Zo krijgen ze altijd en overal de informatie waar ze behoefte aan hebben. En datzelfde geldt dus ook voor boodschappen van onze adverteerders! De klant staat centraal

Adverteren op holland.com Holland.com biedt actuele, praktische en vooral unieke informatie aan iedereen die Nederland wil bezoeken. En dat in maar liefst 12 talen voor 15 markten! Met meer dan pagina's vol leuke artikelen over alles wat er in Nederland te beleven is. Mooie steden en natuurgebieden, cultuur en architectuur, culinaire highlights, evenementen, tours en natuurlijk talloze praktische tips. Dat doen we met inspirerende artikelen, unieke foto's en filmpjes, blogs, reviews... Kortom, wij brengen Nederland digitaal tot leven en informeren en inspireren iedereen die een city-trip of vakantie in Nederland voorbereidt. Wel zo handig dus als die bezoekers direct het één en ander kunnen plannen of boeken. Bijvoorbeeld bij u!

Holland.com is het platform dat jaarlijks miljoenen mensen informeert en inspireert om een bezoek aan Nederland te brengen. Dat doen we, zoals gezegd, Met talloze artikelen over alles dat Nederland te bieden heeft, maar ook met praktische tips én per- soonlijke informatie van onze 'Holland ambassadeurs'. Daarnaast zijn er ook volop social media-kanalen als Facebook en Twitter om holland.com nog boeiender, actueler en interactiever te maken. Want wat is er nu leuker en geloofwaardiger dan real-time van bezoekers in Nederland te horen wat ze doen en hoe het is? Bovendien zorgt social media ervoor dat onze content, én die van onze adverteerders, vele malen sneller verspreid wordt. Typisch Holland... volop kanalen.

Omdat bezoekers aan Nederland niet alleen vooraf, maar ook tijdens hun trip naar Nederland geïnspireerd willen worden, is er nu de Holland app, handige feature is dat deze ook offline goed te gebruiken is. Zo blijft uw en onze doelgroep niet alleen continu voorzien van informatie, maar ook van volop boekbaar aanbod. De Holland App

Om de gebruikers van holland.com continu op de hoogte te houden, is social media een onmisbare component. Met kanalen als Facebook en Twitter houden mensen elkaar real-time op de hoogte van hun ervaring in Nederland en wordt de actualiteit, interactiviteit en geloofwaardigheid vergroot. Social media Maar dat is slechts één reden... Want daarnaast kunnen we via social media uw en onze communicatie ongehoord versnellen door onze bezoekers de content te laten delen via hun social networks. Door 'social connecting', 'social sharing' en 'social publishing' kunnen bezoekers ervaringen en content delen en zo meer mensen enthousiast maken voor alles wat er in Nederland speelt.

De feiten op een rij: continu inzicht in het bezoekersgedrag over alle kanalen diepgaande kennis van bezoekers en hun behoeften persoonlijk content kunnen serveren vaker, langer en herhaaldelijk bezoek het verhogen van de succesfactor in het bedienen tot wel 200% meer conversies Inspelen op gedrag Omdat wij precies weten wie onze kanalen bezoeken, kunnen ook onze adverteerders heel gericht met ze communiceren. Ofwel, doordat onze bezoekers direct gesegmenteerd worden op basis van hun surf-, zoek- en klikgedrag, kunt u ze precies die advertenties tonen die passen bij hun belevingswereld. Deze manier van 'getarget' adverteren zorgt uiteraard voor meer effectiviteit en een extreem hoog rendement van uw advertentie-bestedingen.

Geïntegreerde campagnes

Van de eerste oriëntatie tot de laatste dag van de trip naar Nederland, kunnen wij contact houden met uw en onze doelgroep. Zo bekijken 5 tot 6 miljoen mensen per jaar wereldwijd onze pagina's op holland.com, daarnaast hebben wij ruim (Q1 2013) fans via social media en kunnen we tijdens de reis contact houden via onze mobiele app. Online kanalen voor elke stap van de reis.

Profielen Website: In het algemeen kan gesteld worden dat onze website- bezoekers voor ca. 54% uit vrouwelijke bezoekers bestaat en voor 46% uit mannelijke bezoekers. Het grootste aantal van onze bezoekers zit in de leeftijdsgroep ouder dan 44 jaar, een iets kleiner aantal is tussen de 25 en 44 jaar. Mobile: Overgrote deel bezoekers beschikt over een mobiele telefoon en 69% download apps. Social media Op onze Facebook kanalen hebben wij een grote groep Holland fans aan ons verbonden waarvan ca. 1/3 jonger dan 35, 1/3 tussen de jaar en 1/3 ouder dan 50 jaar. Dit verschilt per markt, maar in alle markten hebben wij meer vrouwelijke fans (63%), dan mannelijke (37%). Meer dan de helft van onze Holland fans geeft aan dat ze Nederland binnen 12 maanden willen bezoeken.

Een uniek aspect aan de content van holland.com is dat deze beschikbaar is in vele talen. Daarmee bedienen we veruit het grootste en belangrijkste deel van onze doelgroep. Op dit moment is de site beschikbaar in de volgende landen: Duitsland België Engeland Frankrijk Spanje Italië Zweden Denemarken Nederland Noord-Amerika & Canada Brazilië Rusland China Japan Werelds bereik

Sinds 2012 werkt het NBTC met 'Holland- ambassadeurs'. Deze ambassadeurs zijn geselecteerd op het feit dat ze nu in Nederland wonen en zijn geboren en getogen in één van de volgende landen: Italië, Spanje, Duitsland, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk of Frankrijk. Onze ambassadeurs De Holland-ambassadeurs zijn bovengemiddeld actief op verschillende social media en hebben een groot online netwerk (in het geboorteland) en zijn in staat dit netwerk te beïnvloeden met gerichte informatie over Holland. Deze Holland-ambassadeurs worden door ons actief betrokken bij het verspreiden van informatie en inspiratie over Nederland met hun eigen (blog)platformen. In overleg kunnen we de Holland-ambassadeurs ook doelgericht voor uw marketing-communicatie doelen inzetten.

Facts & Figures

MARKETTYPESIZECOSTUNIT CONSUMERCPMCPC Display AdvertisingRectangle180x150€ 14,-CPM = banner impressies Full banner468x60€ 14,-CPM = banner impressies Skyscraper160x600€ 19,-CPM = banner impressies Leaderboard728x90€ 19,-CPM = banner impressies Externe linkCampaign box400 pixels€ 35,-€ 1,-CPM = impressies Interne linkCampaign box400 pixels€ 30,-€ 1,-CPM = impressies Geïntegreerde paginaContent-Variabel v.a. € 3.500,- voor één jaar MAILTYPESIZECOSTUNIT NewslettersConsumerCo-branded0.085Abonnees x open rate + (€ 220,-) ConsumerSponsored0.250Abonnees x open rate + (€ 220,-) TradeCo-branded0.750Abonnees x open rate + (€ 220,-) TradeSponsored2.250Abonnees x open rate + (€ 220,-) Prijslijst 2013

TYPESIZECOST FACEBOOK LikesWall post€ 500, LikesWall post€ 1000, LikesWall post€ 2.500,- Facebook appFacebook appWall postCampagne op maat TWITTER Display advertising TwitterTweet€ 0,050 x aantal followers Prijzen gelden per markt/kanaal. Alle prijzen zijn exclusief BTW. Prijzen voor adverteren op onze Sociale Media kanalen

NBTC Prinses Catharina-Amaliastraat XD Den Haag > > > Zaken doen? Wilt u weten wat adverteren via ons voor uw merk kan doen? Neem dan contact op met één van onze accountmanagers. Wij komen graag bij u langs om te tonen wat de voordelen zijn.