De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

KJO 2015 INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN.

Verwante presentaties


Presentatie over: "KJO 2015 INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN."— Transcript van de presentatie:

1 KJO 2015 INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN

2 JEUGDLEIDERS Oefenleiding: Spelleider:

3 DEELNEMENDE KORPSEN KJO20156-kampdag UtrechtBaarn De BiltVinkeveen MijdrechtMontfoort + 1nacht BreukelenIJsselstein HoutenOudewater + 2 nachten Zeist Bunnik Benschop Zeewolde Maarssen

4 BIJDRAGE JEUGDLID De eigen bijdrage is voor dit jaar 125 euro Hier worden de volgende zaken van betaald; – Camping overnachtingen/toeristenbelasting – 3 maaltijden per dag – Drinken dat door ons wordt mee genomen – Een snack en een flesje drinken per avond – Kosten zelf bedachte spellen

5 Diverse formulieren Formulier waarop u alle gegevens kunt vermelden die voor de jeugdleiders nuttig kan zijn. Dit wordt vertrouwelijk behandelt door de jeugdleiders. Ook allergieën en eet gewoontes kunnen hier op gezet worden.

6 Jeugdbrandweer Informatie formulier tbv jeugdleider Naam jeugdlid: 1.Gebruikt uw zoon/dochter medicijnen? O JaO Nee Zo ja, welke soort? 2.Heeft uw zoon/dochter last van slaapwandelen? O JaO Nee 3.Heeft uw zoon/dochter last van bedplassen? O JaO Nee Zo ja, welke maatregelen kunnen wij in deze nemen? 4.Is er voedsel of drinken wat uw zoon/dochter absoluut niet mag? O JaO Nee 5.Welke gerechten lust uw zoon/dochter absoluut niet? 6.Hoe laat gaat uw zoon/dochter thuis naar bed?:Uur 7.Zijn er nog zaken welke niet op dit formulier staan vermeld maar welke wij welO JaO Nee moeten weten? Naam ouder/verzorgerHandtekening ouder/verzorger

7 MEDISCHE GEGEVENS DEELNEMERS Kopie zorgpas en ingevuld medische formulier in de enveloppen doen en dichtplakken. Afgeven op vertrek datum

8

9 Deze zijn te verkrijgen bij Marcel de Vries

10 INPAK AVOND Op ????? de aanhanger/container pakken Uitrukkleding mee naar huis

11 ZAKGELD Wij adviseren een bedrag van 3 euro max per dag. vrijdag t/m maandag totaal bedrag 12 euro. Het te besteden bedrag per dag in envelop Met dag en bedrag geschreven. Niet dicht plakken daar dit na geteld wordt door ons en dan dicht geplakt.

12 GELDLIJST 2015 NAAM: DAG BEDRAG HANDTEKENING VRIJDAG ZATERDAG ZONDAG MAANDAG Afgedragen aan NAAM: Een bedrag van euro Handtekening verzorger Ontvangen van NAAM: Een bedrag van euro Handtekening jeugdleider

13 Envelop voor zakgeld Geld per dag in doen NAAM________________________________ _______________ Dag:__________________________ Bedrag:________________________ Envelop NIET dichtplakken, afgeven op de dag van vertrek Deze zijn te verkrijgen bij Marcel de Vries

14 KJO-COINSPAS Iedere deelnemer krijgt bij binnen komst een pasje. – Op het pasje staat: De naam van de deelnemer. De korpsnaam. Barcode. foto – Het pasje is nodig voor: Maaltijden (alle) Betaalmiddel drinken en snacks Aanwezigheidsregistratie (calamiteiten)

15 KJO-COINS We werken met de KJO-coinspas, dit is een pasje met een foto, je naam en een streepjescode. Met deze pas kun je snacks, ijs en drinken kopen op het kamp, het werkt als een creditcard. Er wordt (door het korps of jezelf) geld op de pas gezet waarmee je kunt betalen. Je kunt geld op jouw pas zetten in de evenemententent op vrijdag van 18:00 tot 22:00 uur. De overige dagen van 11:30 tot 12:00 uur en van 17:00 tot 17:30 uur. Ieder korps krijgt ook een korpspas die opgewaardeerd kan worden.

16 E.H.B.O Voor de kleine verwondingen zelf zorgen. Iedereen heeft levensreddende handelingen gehad. Medische verzorging voor de grote verwondingen of verstuikingen kun je terecht bij Laura de Kruijf Oproepbaar via KJO SERVICE CENTER

17 Piketten die gedraaid worden Brandpiket TS 834 door deelnemers In de nacht zal er bewaking zijn in de evenemententent. Poortdienst op zondag door deelnemers Toezicht & handhaving door organisatie

18 LIJST VAN BENODIGDHEDEN DEELNEMER Identificatiebewijs Medicijnen Kleding Vrijetijdskleding Zwemkleding Sportkleding Ondergoed Regenkleding Slaapkleding Luchtbed Douchespullen Enz…

19 AANKOMSTDAG Op 10 juli 2015, tussen 18:00 en 19:00 uur worden de deelnemers verwacht.

20 MELDEN BIJ AANKOMST Bij aankomst graag hoofdleider melden in de evenementen tent, hier kan dan een afspraak gemaakt worden voor afhalen van de pasjes door de deelnemers. De zaterdag deelnemers zijn vanaf 9 uur welkom. 14 kamp start op 10:00 uur

21 1 centraalpost materiaalcontainers slaaptenten evenemententent Keuken/kantine EHBO materiaalcontainer koelaanhanger

22 VELD INDELING Van links naar rechts 1.organisatie 8. Oudewater 2. De Bilt 2 tenten 9. Montfoort 3. Utrecht10. Benschop 4. Mijdrecht11. Zeewolde 5. Maarssen12. Bunnik 6. Breukelen13. Zeist 7. Houten 2 tenten

23 NA HET UITLADEN… … Voertuigen direct van het terrein af!

24 Opbouw en inrichten slaaptenten 20:30 uur klaar

25 Gedragsregels De pas herkent of iemand alcohol mag bestellen. Alcoholhoudende dranken zoals ieder jaar na 17:00 uur. Ook niet voor je eigen tent voor die tijd! De overige gedragsregels vindt u op

26 ERKEMEDER COURANT De Erkemeder Courant zal ook dit jaar weer uitkomen, dit jaar zullen er ook meer spelletjes in staan. De digitale versie zal ook op onze website beschikbaar zijn, je kunt deze vinden op: Heb je zelf wat leuks of wil je een oproep doen in de Erkemeder Courant? Geef jouw nieuws dan af bij het KJO Service Center.

27 DOUCHE Bij grote drukte in ochtend maximaal 5 minuten. Douche netjes achterlaten. Bij storing of vervuiling, graag DIRECT melden bij het KSC. Bij problemen is de jeugdleider verantwoordelijk voor zijn/haar jeugd en zal hierop worden aangesproken. Tijdens de maaltijden zullen de sanitaire voorzieningen gereinigd worden en mogen deze niet worden gebruikt.

28 GLOBALE DAGINDELING 8:00 uur opstaan Van 9:00 tot 9:45 uur ontbijt 9:30 tot 9:45 uur leider bespreking 10:00 tot 12:00 uur activiteiten 12:00 tot 12:45 uur lunch 13:30 tot 17:00 uur activiteiten 17:45 tot 17:55 leider bespreking 18:00 tot 19:00 uur diner 21:30 tot 0:00 uur avond programma 01:00 uur nachtrust

29 OPENINGSTIJDEN Frisdrank en ijs is te verkrijgen in de evenemententent op de volgende tijd(en): 11:30 – 13:30 uur 17:00 – 19:00 uurook alcohol houdende dranken 20:30 – 23:30 uur ook alcohol houdende dranken Het frietkot is geopend op de volgende tijd(en): 20:30 – 23:30 uur

30 WAT KUN JE BESTELLEN? Patat Patat speciaal Patat oorlog Frikandel Frikandel speciaal Kroket Bitterballen truckersballetje uit eigen keuken

31 BEZOEK Op zondag is er gelegenheid voor de ouders en belangstellende om ons te bezoeken. Ze kunnen dan rond kijken en de kinderen aanmoedigen bij de spellen. U bent van harte welkom tussen 14:00 en 17:00 uur. Parkeerkaarten kunnen gedownload worden van onze website:

32 PROGRAMMA DINSDAG 9 uur ontbijt 10 uur Tenten inpakken 12 uur Deelnemers vertrokken

33 WAT STAAT ER OP HET MENU? OntbijtLunchDiner ZaterdagBrood met beleg, melk, gekookt ei, koffie en thee. Brood met beleg, frikandel, melk, koffie en thee. B.B.Q ZondagBrood met beleg, een roerei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, knakworst, melk, koffie en thee. Gebakken aardappelen met een gehaktbal, ijsbergsla, komkommer, tomaatjes, uitjes en als toetje een vlafip. MaandagBrood met beleg, melk, gekookt ei, koffie en thee. Brood met beleg, hamburger, melk, koffie en thee. Shoarma, patat, sla, toetje DinsdagBrood met beleg, melk, koffie en thee.

34 KJO 2015 Team Sport en Spel

35 Uitleg spelschema Vrijdag – Avond: Bingo Zaterdag – Dag: 14 kamp met finale – Avond: Feest: Ik hou van Holland Zondag – Dag: Zelf bedacht spel I – Avond: Voor de tent – Maandag – Dag: Zelf bedacht spel II – Avond: Spooktocht

36 Tot slot Vragen? Op- of aanmerkingen?

37 VRIJDAGAVOND 16:30 UUR OP DE POST

38 BEDANKT VOOR JULLIE AANDACHT! WE ZIEN JULLIE GRAAG OP VRIJDAG 10 JULI 2015!


Download ppt "KJO 2015 INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN."

Verwante presentaties


Ads door Google