De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.

Verwante presentaties


Presentatie over: " Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke."— Transcript van de presentatie:

1

2  Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke begeleiding  Kostprijs per deelname: 45 euro  Duur workshop: +/- 2 uur  Professionele bijscholing (attest)

3  23 april 2015  Lokaal E214

4

5  Goedkeuring aangevraagd, nog niet gekregen  Indien geen toestemming, Cliniclowns of Make A Wish is goed idee  Vrij in keuze van goed doel  wel toestemming nodig van desbetreffend bedrijf

6 › 170 euro spreker › Lokaal: +/- 200 euro › Drank (delhaize): 27,38 euro › Koekjes (delhaize): 8,07 euro › Servietten en wijnbekers: 19,50 euro › Personeelkosten (3 teamleden): 60 euro/2 uur › Drukwerk (330 folders): 100 euro Totaal kosten: 584,95 euro

7  Lokaal: +/-200 euro (sponsoring)  Deelnemers: 20*45= 900 euro  Drank, koekjes: 35,45 euro (sponsoring)  Servietten en wijnbekers: 19,50 euro (sponsoring)  Personeel (3 teamleden): 60 euro/2 uur (sponsoring) Opbrengsten (20 deelnemers): 1214,95 euro Opbrengsten (15 deelnemers): 989,95 euro Opbrengsten (5 deelnemers): 539,45 euro

8  Bij 20 deelnemers: 630 euro  Bij 15 deelnemers: 405 euro  Bij 10 deelnemers: 180 euro  Bij 5 deelnemers: -45,5 euro

9  Zelfstandigen  Werknemers van bedrijven  Studenten avondschool CVO Hik (werknemers)  Allen verantwoordelijk voor social media in bedrijf

10  Meer kennis hebben van social media met betrekking tot het promoten van het bedrijf  Gebruik maken van social media in het bedrijf  Bedrijf (beter) willen promoten op social media

11  Sterktes › Attest als bewijs van deelname › Goedkope deelnameprijs  Zwaktes › Social media is redelijk bekend › Spreker misschien niet zo bekend

12  Kansen › Pers halen (krant, infoblaadjes…)  bedreigingen › Flyers: verkeerd of te weinig › Lokaal is dubbel geboekt › Te weinig drank/hapjes voorzien › Niet voldoende inschrijvingen

13  Verleden: doel van workshop niet goed geformuleerd  Toekomst: USP is heel belangrijk  Behouden: SWOP, financieel plan

14  Augmented product › Goedkope prijs › Workshop, dus interactief  Wat doen je klanten zonder product? › Social media beheren zoals anders › Zoeken naar een workshop over social media

15  Wat doen je klanten als ze het product niet kopen? › Ze beheren de socialmediakanalen zoals ze het altijd doen. › Ze gaan een andere workshop over social media zoeken.

16  Product: workshop social media voor bedrijven gegeven door Patricia Cools  Prijs: 45 euro (boekje met uitleg, drank, koekjes inbegrepen)  Plaats: lokaal E214 Thomas More Geel  Promotie: flyers, mond-aan- mondreclame, website, Facebookpagina

17  People › Mijn team als planopsteller › Het team dat mijn project koopt als planuitvoerder › Patricia Cools als workshopgever › Bedrijfsmensen als deelnemers van de workshop

18  Hoe komen er deelnemers naar de workshop?  Mensen lokken door affiche, Facebook, reclame op websites, flyers  Laten inschrijven op website of formulier  Herinnering sturen zodat ze het niet vergeten  Deelnemers komen op de dag van de workshop

19  Workshop gaat (niet) altijd door  Niet rekening houden met weersvoorspelling  Wel met het mogelijk ziek zijn van workshopgeefster  Reserveworkshopgever!!!

20  Workshop gegeven door Patricia Cools  Basiswebsite (bijvoorbeeld Weebly)  Facebookpagina + evenement op Facebook  Eventueel reclame op websites (Uit in Geel,…)

21  25% van de winst  Professionele uitvoering van het project  Contactmomenten over hoe de voorbereidingen en het evenement verlopen én verlopen zijn

22 Zijn er nog vragen?


Download ppt " Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke."

Verwante presentaties


Ads door Google