De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

DE STELLING Team CorCom presenteert:. De Stelling: “Massacommunicatie is voor een merk beter dan één-op-één-communicatie.”

Verwante presentaties


Presentatie over: "DE STELLING Team CorCom presenteert:. De Stelling: “Massacommunicatie is voor een merk beter dan één-op-één-communicatie.”"— Transcript van de presentatie:

1 DE STELLING Team CorCom presenteert:

2 De Stelling: “Massacommunicatie is voor een merk beter dan één-op-één-communicatie.”

3 In eerste instantie zijn wij het hier MEE EENS!

4 Een merk moet naamsbekendheid krijgen en hier helpt massacommunicatie vele malen beter bij dan één-op-één-communicatie.

5 Maar...

6 ...stel dat iemand je persoonlijk iets over een merk vertelt...

7 ...of het nou positief of negatief is...

8 ...of je er zelf gebruik van maakt of niet...

9 ...de gedachte is er en zal een grote rol spelen als je (weer) eens met het merk te maken zult hebben.

10 Nadat een product naamsbekendheid heeft, zal één-op-één-communicatie een grotere rol spelen dan massacommunicatie.

11 Waarom? Omdat je de consument eerder zult vertrouwen dan het bedrijf.

12 Ook zal één-op-één-communicatie zich op een exponentiële manier verspreiden.

13 Bv. als één iemand iets aan vier anderen vertelt, die het weer doorvertellen: 1  4  16  64  256  1024  4096  ...

14 In nog geen twaalf stappen heeft het nieuws dan heel ons land bereikt!

15 ...      Inwoners Nederland (juli 2009):

16 Dus achteraf zijn we het ONEENS met de stelling!

17 Conclusie: Naamsbekend krijg je door massacommunicatie maar uiteindelijk helpt één-op-één-communicatie beter! (En het is goedkoper voor het bedrijf zolang ze hun klanten maar tevreden stellen!)

18 HET EINDE Team CorCom Fatemeh, Gertjan, Inge, Mark, Niels & Nikki (CDM1A)


Download ppt "DE STELLING Team CorCom presenteert:. De Stelling: “Massacommunicatie is voor een merk beter dan één-op-één-communicatie.”"

Verwante presentaties


Ads door Google