De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Workshop Generatie Denken Johann Glaubitz Emily Hasekamp.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Workshop Generatie Denken Johann Glaubitz Emily Hasekamp."— Transcript van de presentatie:

1 Workshop Generatie Denken Johann Glaubitz Emily Hasekamp

2 2 Generatie =  ‘…het product van ontwikkelingen in de samenleving en de opvoeding.’  Mensen die in dezelfde tijdgeest opgroeien delen kenmerkende waarden en opvattingen. Deze onbewuste overtuigingen leiden tot de grootste overlevingskans van henzelf en hun organisatie in de maatschappij. Bron: Bron:

3 3 Uit welke 4 generaties bestaat werkend Nederland? A.BabyBoomers, De Hippies, De Patatgeneratie, Screenagers B.BabyBoomers, Generatie X, Generatie Y, Generatie Einstein C.BabyBoomers, Generatie Y, Generatie Z, Applaus Generatie

4 4 Uit welke 4 generaties bestaat werkend Nederland? A.BabyBoomers, De Hippies, De Patatgeneratie, Screenagers B.BabyBoomers, Generatie X, Generatie Y, Generatie Einstein C.BabyBoomers, Generatie Y, Generatie Z, Applaus Generatie  Babyboomers: 1945 tot +/-1960  Generatie X: 1960 tot +/  Generatie Y: 1975 – 1990  Generatie Einstein: Bron: Trendslator 2008

5 5 Clash der generaties Babyboom en Generatie X VersusGeneratie Y en Generatie Einstein Positie op basis van ervaringVersusPositie op basis wat je kunt Hiërarchische verhoudingenVersusAuthentieke verhoudingen Status, geld en positieVersusBetekenisvol werk Face to face contactVersusDigitaal contact Reflectie op wat je niet kuntVersusReflectie op wat je wel kunt


Download ppt "Workshop Generatie Denken Johann Glaubitz Emily Hasekamp."

Verwante presentaties


Ads door Google