De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

LONG HAUL Dynamische vergelijking 28.09.11 Kris MEULEMAN DRIVOLUTION.

Verwante presentaties


Presentatie over: "LONG HAUL Dynamische vergelijking 28.09.11 Kris MEULEMAN DRIVOLUTION."— Transcript van de presentatie:

1 LONG HAUL Dynamische vergelijking Kris MEULEMAN DRIVOLUTION

2 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 2 02/03/09 CONCURRENTIE DYNAMISCH  Verkenningsroute met concurrentie  Enkele praktische proeven  Een uitleesmoment  Infomax vs. Anderen  Tweede rit met de concurrentie (indien tijd )

3 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 3 02/03/09  Administratie  Invullen van de verschillende documenten. Controle van de rijbewijzen en de chauffeurskaarten. Indeling van de groepen.  Verkennen van de voertuigen  Welke voertuigen staan er ?  Bekijken van de voertuigen … ( even rondsnuffelen )  Verdelen van de groepen  mensen zonder geldig rijbewijs zullen vergezeld worden van een instructeur/ASM  Aankoppelen van de trailers (indien nodig ) CONCURRENTIE DYNAMISCH

4 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 4 02/03/09  Vertrek  Iedereen rijdt in colonne en houdt zich aan de verkeersregels. Niemand haalt in Instructies van de begeleider worden ten allen tijde gevolgd  Overschat jezelf niet – het is geen macho-race-gedoe !  En dan nu … CONCURRENTIE DYNAMISCH

5 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 5 02/03/09 EEN UITLEESMOMENT … Optidriver + SCR Technology … Optidriver + SCR Technology … Analyse en op- volging van verbruik Analyse van rijstijl Analyse en op- volging van verbruik Analyse van rijstijl Chauffeurs- trainingen door professionals Renault Trucks Chauffeurs- trainingen door professionals Renault Trucks Optifuel Training + Optifuel Infomax + Opvolging Optifuel Training + Optifuel Infomax + Opvolging

6 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 6 02/03/09  VERKOPERSFICHE ? UITSLUITEND VOOR INTERN GEBRUIK  Alle informatie over Optifuel Programma  “Optifuel Programma”  Wat houdt het in?  Wie geeft deze?  Voor wie zijn deze bestemd?  Verschillende varianten van Optifuel Programma  “Nieuwe” EU regelgeving EEN UITLEESMOMENT …

7 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 7 02/03/09 IDENTIFICATIE VAN NODEN TRAININGSVOORSTEL SUGGESTIES EEN UITLEESMOMENT …

8 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 8 02/03/09 IDENTIFICATIE KLANT  Het identifieren van een potentieel geinteresseerde klant kan op verschillende manieren gebeuren … de twee belangrijkste :  Initiatief van klant : Klant neemt contact op met verkoper / werkplaats Afspraak wordt gemaakt bij klant om noden te bepalen en meer info te verstrekken Verkoper contacteert Drivolution voor offerte op maat Afhandeling van praktische zaken door Drivolution  Initiatief van de verkoper : Selectie van klanten via CRM en maken van afspraak Bespreking van aanbod, bepalen van de noden Offerte op maat

9 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 9 02/03/09 TRAININGSVOORSTEL  Formule  Theoretische sessie van 3uur voor de algemene zaken ( groep van 5-6 personen )  Praktijksessie van 3 uur ( individueel)  Opvolgingsessie van 1 uur, na 1 maand (individueel)  Formule 3+4  Theoretische sessie van 3uur voor de algemene zaken ( groep van 5-6 personen )  Praktijksessie van 4 uur ( individueel)  Formule 7  Theoretische sessie van 3uur voor de algemene zaken ( 2 cursisten – 1 trainer )  Praktijksessie van 4 uur ( 2 cursisten – 1 trainer )

10 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 10 02/03/09 VAKBEKWAAMHEID ? RIJBEWIJS ?  Tot 09/09/09:  rijbewijs  medische keuring  Na 09/09/09:  basiskwalificatie (= enkel rijbewijs)  gecombineerd examen (= rijbewijs + vakbekwaamheid)  medische keuring  Vakbekwaamheid TRAINING ?  35 uur in 5 jaar  Modules van ten minste 7 uur  7 kredietpunten per module WIE ?  Erkende lesgever en opleidingsverstrekker  Partnerschap Drivolution

11 DEPARTMENT AUTHOR NAME PRESENTATION TITLEPAGE 11 02/03/09 EN TOCH …  Op de een of andere manier, krijgen we het project niet van de grond … te weinig klanten volgen de training !


Download ppt "LONG HAUL Dynamische vergelijking 28.09.11 Kris MEULEMAN DRIVOLUTION."

Verwante presentaties


Ads door Google