De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

WebHIS Call Manager 3.5. WebHIS Callmanager WebHIS Waarneming WebHIS Zorgdossier mailServerRSP/LDAPServer WebHIS Ketendossier.

Verwante presentaties


Presentatie over: "WebHIS Call Manager 3.5. WebHIS Callmanager WebHIS Waarneming WebHIS Zorgdossier mailServerRSP/LDAPServer WebHIS Ketendossier."— Transcript van de presentatie:

1 WebHIS Call Manager 3.5

2 WebHIS Callmanager WebHIS Waarneming WebHIS Zorgdossier mailServerRSP/LDAPServer WebHIS Ketendossier

3 Call Manager 3.5 een nieuwe versie met een aantal nieuwe schermen en nieuwe functies: Uitbreiding met BSN, met controle en WID Landtoevoeging en postcode Opmerkingen met einddatum Call registratiescherm aangepast Tijdsregistratie uitgebreid volgens wettelijke normen Call afhandeling is aangepast en uitgebreid met HISfuncties

4 Beginnen !!!!!

5 De assistente aan het werk

6 Messageboard met altijd de laatste informatie en wijzigingen Kies voor “Registreren”

7 Ook zoeken op BSN mogelijk Klik op gevonden patient

8 Uitbreiding met land en postcode Ook BSN met WID Attentieregel met einddatum

9 Landcode staat normaal op NL maar men kan uit tabel ook nu land kiezen en juiste postcode invullen, dit voor evt. factuur

10

11 Attentieregel met einddatum

12 Bij de opmerkingen kan nu een einddatum vermeld worden zodat na de einddatum de opmerking automatisch wordt verwijderd. Ook de gebruikerscode wordt vermeld.

13 Ook BSN met WID BSN wordt ingevuld via COV controle of via BSN opvragen BSN opvragen

14 Klik op tabblad WID voor invullen soort document en nr. (ook mogelijk met barcodelaser)

15 Klik op tabblad WID voor invullen soort document en nr. (ook mogelijk met barcodelaser)

16 Na invullen ID en nr. aangeven dat ID is vastgesteld

17 Call Registratiescherm drastisch gewijzigd

18 Checklist bij invullen velden Bezoekadres alleen invullen bij visite in agenda

19 Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd Checklist bij invullen velden Bezoekadres alleen invullen bij visite in agenda Tabbladen voor info: Patientgegevens en medische gegevens

20 Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd Opmerkingen met einddatum hier zichtbaar of aan te vullen

21 Invoeren S-regel of start Triage

22 Eerdere contacten op HAP zichtbaar in “intern dossier” “extern dossier” alleen met rechten en koppeling

23 Afspraak maken voor patient op gebruikelijke methode

24 Als afspraak is gemaakt ook urgentie en einde gesprek registreren

25 Zie checklist, alles op groen

26 Het maken van een afspraak voor de visitearts

27 Selecteer patient

28 Registreer contact En kies daarna voor visiteagenda

29 Bij keuze visiteagenda verschijnt automatisch het scherm voor invullen bezoekadres Kies voor overnemen huidig (woon)adres of vul bezoekadres in.

30 Bij keuze visiteagenda verschijnt automatisch het scherm voor invullen bezoekadres Bij overnemen neemt hij het bestaand adres over, voeg telefoonnummer(s) toe en klik op OK

31 Daarna kom je in de agenda en kan de afspraak gepland worden

32 Alles in de checklist weer op groen, klik op OK

33 Patient of visitearts arriveert bij patient, melding in agenda

34 Ga naar menu “agenda”

35 Afhankelijk van keuze ziet u 1 of meerdere agenda’s

36 Als patient is gearriveerd wijzig dan de status, dit wordt ook in de tijdsregistratie geregistreerd.

37 icoontje veranderd van fiets in stoeltje

38 Bij het vertrekken van de visitearts naar de patient graag de status wijzigen. Dit wordt geregistreerd in de tijdsregistratie en is ook zichtbaar in de agenda Ook kan men de status wijzigen als de arts gearriveerd is bij de patient. Dit wordt ook apart geregistreerd in de tijdsregistratie visite

39 Bij het vertrekken van de visitearts naar de patient graag de status wijzigen. Dit wordt geregistreerd in de tijdsregistratie en is ook zichtbaar in de agenda Ook kan men de status wijzigen als de arts gearriveerd is bij de patient. Dit wordt ook apart geregistreerd in de tijdsregistratie visite

40 Een voorbeeld van de tijdsregistratie die Call Manager automatisch bijhoud als de status wordt gewijzigd

41 De arts aan het werk - Patient selecteren vanuit agenda en het registreren

42 Arts kiest vanuit hoofdmenu voor “agenda”

43 Arts kiest vaak voor 1 agenda Met 1x klikken op patient goed beeld van de klacht en het verleden

44 Tijdsregistratie zorgt ervoor dat alle tijden automatisch worden geregistreerd. Als gebruiker van CM heeft u daar praktisch geen last van

45 Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd S O E P onder elkaar Tabbladen met medische informatie

46 Met bekende S O E P methode registreren Bij E-regel automatisch naar ICPC tabel of handmatig met dubbelklik Dit is afhankelijk van instellingen in beheer

47 Bij tab naar E-regel komt ICPC naar voren (dit kan afgedwongen worden – instelling in Call Manager)

48 De arts aan het werk - Voorschrijven via EVS of voorschrijfmodule

49 Daarna bij voorschrijven de keuze tot EVS (indien aanwezig) of “voorschrijven” Medicatiedossier is ook apart zichtbaar

50 EVS is oproepbaar als HAP deze heeft aangeschaft

51 EVS biedt allerlei opties Ondersteuning NHG- Standaard en Patientenbrieven op geselecteerde ICPC code

52 EVS biedt allerlei opties

53 Selecteer voorkeur van gewenste medicatie Informatie medicatie middels electronisch Kompas

54 EVS biedt allerlei opties

55 Bij juiste keuze dubbelklik op medicijn

56 Medicatie wordt meegenomen naar voorschrijfscherm, inclusief dosering en aantal

57 De arts aan het werk - verwijsbrief

58 Verwijsbrief binnen Call Manager Bij aanklikken verschijn automatisch pop-up voor selectie geadresseerde (derde)

59 Verwijsbrief binnen Call Manager Na keuze derde kiest u voor de juiste template (verwijsbrief)

60 Verwijsbrief binnen Call Manager In de verwijsbrief kunt u type en velden selecteren vanuit journaal, net zoals in uw HIS

61 Selecteer met kruisje regels die u mee wilt nemen

62 Geselecteerde tekst staat nu in verwijsbrief

63 Verwijsbrief kan geprint worden en is automatisch opgeslagen binnen Call Manager Als registratie klaar is kiest u voor “afhandelen”

64 De arts aan het werk - tijdsregistratie

65 Alle tijden worden automatisch geregistreerd. Dit is een wettelijke eis. Deze informatie wordt alleen getoond als er tijden ontbreken. Actietijden zijn opvraagbaar, ook achteraf

66 Alle tijden worden automatisch geregistreerd. Dit is een wettelijke eis. Ook is hier zichtbaar “wie deed wat”

67 Medische informatie van de huisartsendossiers en/of andere medische instellingen

68 Dit kan op 3 manieren: LSP – Landelijk Schakel Punt OZIS – regionaal schakelpunt Ziekenhuis - ZIS Medische dossiers zichtbaar

69 Alle methodes worden ondersteund in Call Manager Wij laten u een willekeurige methode zien Medische dossiers zichtbaar

70 Arts logt in en gaat naar de agenda

71 Arts selecteert patient vanuit agenda, bij medische informatie is er ook een bliksemschicht zichtbaar

72 externdossier Extern dossier zichtbaar:

73 externdossier Extern dossier zichtbaar: Nu op meerdere methodes dossier zichtbaar

74 Altijd een melding naar de eigen huisarts

75 Extern dossier zichtbaar: Volledige journaal …

76 of alle medicatie ….

77 of alle meetwaardes

78 externdossier Medische registratie volgens de bekende S O E P methode

79 Na inzage medisch dossier afhandeling in het registratiescherm, dus ook invoer ICPC

80 Voorschrijven met voorschrijfmodule of eventueel EVS

81 Voorschrijven met de voorschrijfmodule of eventueel EVS

82 Na registratie klik op “afhandelen”

83 Dit kan met een visitelijst maar ook via een notebook met UMTS of HSDPA verbinding, u heeft toegang tot al uw patientengegevens en heeft u de beschikking over al uw informatie zoals u op de huisartsenpost gewend bent. Visite rijden

84 WebHIS Call Manager in de visiteauto Steeds meer HAPs hebben Call Manager mobiel

85 Visitearts kan in de visiteauto volledig met Call Manager werken

86 Wanneer de visiteauto aankomt bij de patient kan de status in de agenda gewijzigd worden. Dit is voor de tijdsregistratie en ook gelijk zichtbaar voor de thuisbasis

87 Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld. Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager

88 Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld. Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager

89 Door het wijzigen van de status wordt de tijdsregistratie automatisch bijgehouden en hoeft de visitearts achteraf niets te doen

90 Nog vragen? Neem dan contact op Labelsoft Telefoon 079 – of bij helpdesk


Download ppt "WebHIS Call Manager 3.5. WebHIS Callmanager WebHIS Waarneming WebHIS Zorgdossier mailServerRSP/LDAPServer WebHIS Ketendossier."

Verwante presentaties


Ads door Google