De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Marketingcampagne. Stappen: Tabblad marketing Ga naar campagnes Klik op nieuw Onder titel algemeen: ◦ naam ‘productlancering fiets AW1234’ ◦ reden van.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Marketingcampagne. Stappen: Tabblad marketing Ga naar campagnes Klik op nieuw Onder titel algemeen: ◦ naam ‘productlancering fiets AW1234’ ◦ reden van."— Transcript van de presentatie:

1 Marketingcampagne

2 Stappen: Tabblad marketing Ga naar campagnes Klik op nieuw Onder titel algemeen: ◦ naam ‘productlancering fiets AW1234’ ◦ reden van status ‘voorstel’ ◦ camgnagnecode moet je niet invullen ◦ type campagne: evenement Onder de titel planning: Planning ◦ voorgestelde begindatum : 21 maart 2013 ◦ Voorgestelde einddatum: 21 september 2013 Daarna klik je op opslaan

3

4 Planningsactiviteiten Daarna gaan we de planningsactiviteit eraan koppelen ◦ klik op planningsactiveit ◦ Rechtsboven ‘nieuwe activiteit toevoegen’ 1 e taak: vaststellen 2 e taak: advertentiekanalen en ondersteunend materiaal slecteren 3 e taak: Mediakanlen benaderen ‘….’ 4 e taak: contant opnemen met lokale liefdadigsheidsinstellingen ‘om sponsoring an de fietsrace van 25 km voor eht goede doel te bevestigen’ 5 e taak: martketingmateriaal en advertenties beoordelen en goedkeuren

5 1 e taak: vaststellen

6 2 e taak: advertentiekanalen en ondersteunend materiaal selectern

7 3 e taak: mediakanalen benaderen

8 4 e taak: contact opnemen met lokale liefdadigheidsinstellingen

9 5 e taak: marketingmateriaal en advertenties beoordelen en goedkeuren

10 Campagneactiviteiten Campagneactiviteit aanklikken Records: Nieuwe compagneactiviteit 1 e :doelmarketinglijsten maken en verfijnen 2 e : contact opnemen met ontwerpbureau type: contact opnemen Extra info: ◦ Eigenaarschap = je bent eindverantwoordlijke voor een bepaalde taak, als je naam erbij staat dan ben jij eindverantwoordleijke (kan ook worden uitgevoerd door iemand anders) ◦ Toewijzen = je laat de taak door iemand anders doen ◦ Delen = je gaat iemand toevoegen aan je project

11 1 e taak: doelmarketinglijsten maken en verfijnen

12 2 e taak: contact opnemen met ontwerpbureau

13 Taak toewijzen Klik op campagne Klik op toewijzen Klik op nieuw Accepteer de foutmelding Toevoegen Marc avontuur Gebruiker mag beheerdersmachtiging krijgen = ja (servicebeheerder) Alternatief email-adres: marcav@adventureworks.com marcav@adventureworks.com In plaats van toewijzen ga je kiezen voor delen → marc avontuur

14 Taak toewijzen

15

16 Rapport Ga naar tabblad compagneactiviteit → Oplgelet: je moet bovenaan op campagne staan!!! (naast bestand) Klik op rapporten uitvoeren (rechtsbovenaan) Klik op campagneprestaties

17 Rapport

18 Verkoopdocumentatie Klik op bestaande verkoopdocumentatie toevoegen Klik op nieuw 1 e : brochures voor winkeliers ◦ type: productspertificatie ◦ onderwerp: standaardonderwerp 2 e = briefkaarten voor bestaande klanten ◦ onderwerp: standaardonderwerp

19 Brochures voor winkeliers

20 Briefkaarten voor bestaande klanten


Download ppt "Marketingcampagne. Stappen: Tabblad marketing Ga naar campagnes Klik op nieuw Onder titel algemeen: ◦ naam ‘productlancering fiets AW1234’ ◦ reden van."

Verwante presentaties


Ads door Google