De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Fairfood International Tessa Adelaar & Janneke van Riel Communications department.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Fairfood International Tessa Adelaar & Janneke van Riel Communications department."— Transcript van de presentatie:

1 Fairfood International Tessa Adelaar & Janneke van Riel Communications department

2

3 Fairfood? Wat is Fairfood? Wat doet Fairfood?

4 Waarom Fairfood? Omdat 963 miljoen mensen niet genoeg te eten hebben om een menswaardig leven te leiden. 90% door structurele redenen 10% door rampen etc. Dagelijks sterven mensen van de honger. Dat is een persoon per 3,5 seconde.

5 Welvaart in kaart gebracht

6

7 Duurzaamheid? Definitie van duurzaamheid op wiki: Duurzame ontwikkeling is een concept waarin ecologische, economische en sociale belangen bij elkaar komen, voor zowel de huidige als de toekomstige generaties. Duurzame ontwikkeling is de eis om een evenwicht tussen deze drie basisconcepten te vinden. Het is een breed begrip, en omvat alle ontwikkelingen - op technisch, economisch, ecologisch of sociaal vlak - die bijdragen aan een wereld die efficiënter, zuiniger en op lange termijn meer continu omgaat met de aarde.

8 Mens, milieu, economie Voorbeelden: Mens : kinderarbeid en chocola Milieu : pesticiden en soja Economie: lage prijzen en koffie

9 Dus… productenlijst van Fairfood

10 En…. De Boed eitjes

11 En… De kindjes van Verkade

12 Fairfood stijl Logo gebruik:

13 Fairfood stijl: Graffiti achtig onderdeel: Handgeschreven element: Collage effect:

14 Fairfood stijl Collage effect:

15 Fairfood stijl Met een knipoog:

16 Dus… Fairfood stijl Veel variatie, maar: Terugkerende stijlelementen: Graffiti achtig onderdeel, handgeschreven element, knipoog, vintage effect, collage effect  stoer en jong Jong maar niet kinderachtig!!

17 Campagne 2008 Play it Fair! Doel: naamsbekendheid, traffic website, nieuwsbrief Target group: Media: print, online  hyves

18 Play it Fair! het-spel/

19 Waarom online? Online media wordt steeds belangrijker internet biedt veel mogelijkheden, interactie, bereik

20 Hyves

21

22 Eat fair, beat hunger! Vragen? Bedankt! Succes met de opdracht! Meer info over Fairfood:


Download ppt "Fairfood International Tessa Adelaar & Janneke van Riel Communications department."

Verwante presentaties


Ads door Google