De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Welkom. Project “Efteling Defense” Björn – Olof Dusseljee Alexander Sarton Robin Bergman.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Welkom. Project “Efteling Defense” Björn – Olof Dusseljee Alexander Sarton Robin Bergman."— Transcript van de presentatie:

1 Welkom

2 Project “Efteling Defense” Björn – Olof Dusseljee Alexander Sarton Robin Bergman

3 De opdracht • Voor attractie park • Doelgroep • Winstgevend

4 De Efteling als I.P. • Grote naamsbekendheid nationaal • Herkenbare karakters

5 Het idee • 2 Tower Defense Games : o Tower Defense Videospel o Tower Defense Bordspel • Collectible figures

6 De Videogame • Tower Defense Game • Research

7 De Videogame • Platform : PC • Online gameplay • Iedere speler eigen collectie units

8 De Videogame • Tower defence stijl • Verdediging en aanvallen gesplitst • 3 types verzamelbare units • Manschappen • Torens • Attractie

9 Het bordspel • 2 spelers • Fysieke variant van het video spel • Zelfde collectie units

10 Het bordspel • Leuk voor jong en oud • Pronken met collectie

11 Het bordspel

12 Figuren • Pion voor bordspel • Verzamel object • Fysieke representatie van videogame • Word geleverd met spelkaart

13 Figuren • Los verkrijgbaar in de winkel • Unieke figuren alleen te verkrijgen in de Efteling • Verzameldrang werkt aanstekelijk • Wuppies, • Welpjes • Flippo’s • Smurfen

14 Figuren

15 Spelkaarten • Artwork • Statistiek • Code voor videospel

16 Spelkaarten

17 Interactie • Figures interacteren met het online spel d.m.v. een code op de kaart.

18 Marketing: • Link naar onze game op TD websites • Link op website Efteling • POS materiaal in winkels (Point of Sale) • Posters • Stands • Raamstickers • Flyers

19 Winstvoorspelling • 5% bezoekers koopt een beeldje • 3 miljoen bezoekers • Verkoop prijs €5 • Bruto omzet € • Netto winst per partij met 50%/50% verdeling : €

20 Positieve gevolgen: • Meer bezoekers doordat verzamelaars de unieke figuren ook in hun bezit willen krijgen. • Verzamelen werkt aanstekelijk • Competitie door middel van een leaderboard. • Mond op mond reclame onder kinderen • Ingame koppeling social media

21 Einde Bedankt voor uw aandacht!


Download ppt "Welkom. Project “Efteling Defense” Björn – Olof Dusseljee Alexander Sarton Robin Bergman."

Verwante presentaties


Ads door Google