De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Days of Dutch Culture Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Days of Dutch Culture Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei."— Transcript van de presentatie:

1 Days of Dutch Culture Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei

2 Medewerkers  Mirjam Flik, coördinator  Mireille van Loon, pr en publiciteit  Roman Gerasimov, agent in St Petersburg  Arjen Barel, marketing-adviseur

3  Promotiestrategie  Promotieplan

4 Promotiestrategie  Uitdagingen  Problemen

5 Promotiestrategie - Uitdagingen  Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten

6 Promotiestrategie - Uitdagingen  Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten  Een compact aanbod in de tijd

7 Promotiestrategie - Uitdagingen  Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten  Een compact aanbod in de tijd  Deelname gevestigde kunstinstellingen in St Petersburg (o.a. Hermitage)

8 Promotiestrategie - Uitdagingen  Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten  Een compact aanbod in de tijd  Deelname gevestigde kunstinstellingen in St Petersburg (o.a. Hermitage)  Feit dat het evenement past binnen het 300 jarig bestaan van St Petersburg

9 Promotiestrategie - Problemen  Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg

10 Promotiestrategie - Problemen  Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg  Diversiteit van de programmering

11 Promotiestrategie - Problemen  Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg  Diversiteit van de programmering  Groot ander aanbod in St Petersburg

12 Promotiestrategie - Problemen  Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg  Diversiteit van de programmering  Groot ander aanbod in St Petersburg  Veel verschillende instanties betrokken bij organisatie

13 Promotiestrategie - Problemen  Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg  Diversiteit van de programmering  Groot ander aanbod in St Petersburg  Veel verschillende instanties betrokken bij organisatie  Een relatief klein promotiebudget

14 Promotiestrategie - Samenvattend  Kwaliteitsimago

15 Promotiestrategie - Samenvattend  Kwaliteitsimago  Merkwerking, ontwikkeling label

16 Promotiestrategie - Samenvattend  Kwaliteitsimago  Merkwerking, ontwikkeling label  Russisch agent

17 Promotieplan  aandacht trekken, interesse wekken

18 Promotieplan  aandacht trekken, interesse wekken  wensen creëren

19 Promotieplan  aandacht trekken, interesse wekken  wensen creëren  bezoeken faciliteren

20 Promotieplan - aandacht trekken, interesse wekken  affiches  folders  free cards  folders deelnemers  adverteren

21 Promotieplan - aandacht trekken, interesse wekken - folders  differentiatie  bekende Russen prijzen aan  kwaliteitsuitstraling

22 Promotieplan – wensen creëren  persbenadering  website  acties

23 Promotieplan – wensen creëren - persbenadering  interviews  persconferenties  mailingen info-pakketten

24 Promotieplan – wensen creëren – website  wervend  Russisch / Engels  reserveringsmodule

25 Promotieplan – wensen creëren – Acties  Aanzetten tot bezoek  Kortingsacties voor specifieke onderdelen van het programma aanbieden in bepaalde media (in combinatie met een artikel over dat specifieke onderdeel)  Benaderen van groepen, die in het bijzonder geïnteresseerd kunnen zijn in een onderdeel van het programma, bijvoorbeeld jongerenverenigingen benaderen voor Ish II, dansscholen voor het dansprogramma etc.  Aanzetten tot herhalingsbezoek  In de folder kan een bon opgenomen worden die bij inlevering ervan, samen met een reeds gebruikt ticket van een Days of Dutch Culture onderdeel, twintig procent korting geeft op de volgende voorstelling die bezocht wordt.  Om slecht lopende onderdelen te stimuleren kunnen er na afloop van voorstellingen in hetzelfde genre kortingsbonnen uitgedeeld worden (cross selling).

26 Promotieplan – bezoeken faciliteren  Goede informatie  Een reserveringsnummer  Een informatienummer  Herkenbaarheid bij locaties

27

28 Publiciteitsplannen deelnemers  Partner in St Petersburg

29 Publiciteitsplannen deelnemers  Partner in St Petersburg  Afstemming met Coördinatiepunt

30 Publiciteitsplannen deelnemers  Partner in St Petersburg  Afstemming met Coördinatiepunt  Promotiemateriaal deelnemers

31 Publiciteitsplannen deelnemers  Partner in St Petersburg  Afstemming met Coördinatiepunt  Promotiemateriaal deelnemers  Persbenadering

32 Publiciteitsplannen deelnemers  Partner in St Petersburg  Afstemming met Coördinatiepunt  Promotiemateriaal deelnemers  Persbenadering  Tijdsplan

33


Download ppt "Days of Dutch Culture Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei."

Verwante presentaties


Ads door Google