De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

TalentBranding voor een succesvolle carrière

Verwante presentaties


Presentatie over: "TalentBranding voor een succesvolle carrière"— Transcript van de presentatie:

1 TalentBranding voor een succesvolle carrière
Het merk IK® TalentBranding voor een succesvolle carrière

2 Gelezen door: Marjolein Petra Linda Het merk IK®

3 Schrijvers Het merk IK®
Huub van Zwieten Directeur Talenbureau TalentFirst Mark van de Grift Brandmanager van het merk Red Bull Samen ontwikkelaars van het vernieuwende gedachtegoed van Talentbranding en bijbehorende workshop Het merk IK®

4 “Je wordt toch wel in een hokje gestopt; bepaal zelf welk hokje dat is”
Het merk IK®

5 Essentie Dat je jezelf als professioneel krachtig, relevant en authentiek weet te onderscheiden Het merk IK®

6 Talentbranding Het merk IK®
Wil bijdragen aan het realiseren van jouw loopbaandroom Wil een inspiratiebron zijn voor mensen die hun talent optimaal willen benutten Boodschap: Doe waar je goed in bent! Maak een merk van je talenten! Het merk IK®

7 Het merk IK® Realiseer je dromen!
Dit boek nodigt je uit je eigen dromen, wensen en talenten serieus te nemen Het merk IK® Realiseer je dromen!

8 Sterk merk: Het merk IK® 3 voorwaarden: Authenticiteit
Cohesie (en synergie) Focus Het merk IK®

9 Johan Cruijff Het merk IK® Autoriteit Topvoetballer / toptrainer
Eigenzinning/betrokken/volksheld ‘Crijfiaans’ Cruijff sportmerk Cruijff Foundation Conflicten Voetbal analyst NOS Het merk IK®

10 Het merk IK® Gewone jongen Levensleed / Alcohol / Kwetsbaar
Volkszanger / Marktkoopman Menselijk Voetbal (vrienden) Eigen teksten Film (Zij gelooft in mij) Persoonlijke drama’s Het merk IK®

11 Linda de Mol Het merk IK® Spontaan Enthousiast / Oprecht
Presentatrice / Actrice TV shows Blad Linda Film (Alice in Glamourland) TV series (oa Spangen) Vlotte kleding en presentatie Het merk IK®

12 Plan: 10 stappen Het merk IK® Doel Communicatiedoelen
Merkpersoonlijkheidsstatement Stijl en uitstraling concretiseren Keuze communicatiemiddelen Uitvoering communicatiemiddelen Maak een planning Executie van de communicatiemiddelen Laatste check Communiceren Het merk IK®

13 Uiteindelijk doel Het merk IK® Je kans op een droombaan te vergroten
Duidelijk herkenbaar zijn op basis van je kwaliteiten, passies en eigenaardigheden Jezelf als een sterk en authentiek merk positioneren

14 Zijn er nog vragen?


Download ppt "TalentBranding voor een succesvolle carrière"

Verwante presentaties


Ads door Google