De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het merk IK ® TalentBranding voor een succesvolle carrière.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het merk IK ® TalentBranding voor een succesvolle carrière."— Transcript van de presentatie:

1 Het merk IK ® TalentBranding voor een succesvolle carrière

2 Gelezen door: •Marjolein •Petra •Linda Het merk IK ®

3 Schrijvers •Huub van Zwieten Directeur Talenbureau TalentFirst •Mark van de Grift Brandmanager van het merk Red Bull Samen ontwikkelaars van het vernieuwende gedachtegoed van Talentbranding en bijbehorende workshop Het merk IK ®

4 “Je wordt toch wel in een hokje gestopt; bepaal zelf welk hokje dat is” Het merk IK ®

5 Essentie Dat je jezelf als professioneel krachtig, relevant en authentiek weet te onderscheiden Het merk IK ®

6 Talentbranding •Wil bijdragen aan het realiseren van jouw loopbaandroom •Wil een inspiratiebron zijn voor mensen die hun talent optimaal willen benutten Boodschap: Doe waar je goed in bent! Maak een merk van je talenten! Het merk IK ®

7 Realiseer je dromen! Dit boek nodigt je uit je eigen dromen, wensen en talenten serieus te nemen Het merk IK ®

8 Sterk merk: 3 voorwaarden: 1.Authenticiteit 2.Cohesie (en synergie) 3.Focus Het merk IK ®

9 Johan Cruijff •Autoriteit •Topvoetballer / toptrainer •Eigenzinning/betrokken/volksheld •‘Crijfiaans’ •Cruijff sportmerk •Cruijff Foundation •Conflicten •Voetbal analyst NOS Het merk IK ®

10 •Gewone jongen •Levensleed / Alcohol / Kwetsbaar •Volkszanger / Marktkoopman •Menselijk •Voetbal (vrienden) •Eigen teksten •Film (Zij gelooft in mij) •Persoonlijke drama’s Het merk IK ®

11 Linda de Mol •Spontaan •Enthousiast / Oprecht •Presentatrice / Actrice •TV shows •Blad Linda •Film (Alice in Glamourland) •TV series (oa Spangen) •Vlotte kleding en presentatie Het merk IK ®

12 Plan: 10 stappen 1.Doel 2.Communicatiedoelen 3.Merkpersoonlijkheidsstatement 4.Stijl en uitstraling concretiseren 5.Keuze communicatiemiddelen 6.Uitvoering communicatiemiddelen 7.Maak een planning 8.Executie van de communicatiemiddelen 9.Laatste check 10.Communiceren Het merk IK ®

13 Uiteindelijk doel •Je kans op een droombaan te vergroten •Duidelijk herkenbaar zijn op basis van je kwaliteiten, passies en eigenaardigheden •Jezelf als een sterk en authentiek merk positioneren Het merk IK ®

14 Zijn er nog vragen?


Download ppt "Het merk IK ® TalentBranding voor een succesvolle carrière."

Verwante presentaties


Ads door Google