Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
2
Training voor beheerders
Uitdaging Het systeem dient te worden geconfigureerd Het systeem is nieuw en onbekend
3
Training voor beheerders
Oplossing: Selecteer de slimste medewerkers Geef een globale instructie over Carerix Structuur Terminologie …en volg de configuratie-training
4
Doelstelling van de training
Na deelname in staat om te beheren: Gebruikers (-rollen en rechten) Vestigingen Keuzelijsten/ Tabellen (pull down menus) Fases (Workflow) sjablonen
5
Rol van de beheerder Configureren van de opgeleverde applicatie
Actueel geconfigureerd houden Aanpassen aan veranderende omstandigheden, werkwijze en procedures Centraal contactpersoon voor gebruikersvragen Interface naar de Carerix helpdesk
6
Rol van de beheerder Filtert vragen, beantwoordt vragen die direct behandeld kunnen worden Geeft vragen door aan de helpdesk, die hij/zij niet kan beantwoorden Ontvangt meldingen over beheer, upgrades en updates etc. Voert Campagnes uit Gebruiker vraag Carerix Beheerder Carerix Helpdesk Gebruiker Gebruiker antwoord
7
Rol van de beheerder De beheerder is in staat om de vragen te beantwoorden omdat hij/zij … deze training heeft gevolgd; de beschikking heeft over een online manual; ervaring heeft (configuratie); toegang heeft tot de helpdesk. Gebruiker vraag Carerix Beheerder Carerix Helpdesk Gebruiker Gebruiker antwoord
8
Structuur van Carerix Start allereerst met
Bestuderen van de Carerix terminologie Bestuderen van de Carerix structuur
9
Structuur en basis terminologie van Carerix
10
Schermoverzicht Voor nu, alleen een globaal overzicht van de navigatie
11
Schermoverzicht Snel Zoeken Context balk Menu Tabs Zoekregels
Overzichten Actie Menu Snel Zoeken Menu Activiteiten Dossiers Overig Onderhoud
12
Het menu De belangrijkste onderwerpen van vandaag met een pijl
De andere onderwerpen van het menu doorlopen we globaal
13
Het menu Activiteiten Activiteiten, verzamelnaam voor:
Taken Notities Afspraken s Activiteiten zijn gekoppeld aan een kandidaat, contactpersoon of ander dossier Door het dáár te maken ‘Systeem activiteiten’ alleen zichtbaar voor beheerders
14
The menu Taken Commerciële taken
De meeste taken, behorende bij het sollicitatieproces, worden vastgelegd met de fasen en matches. Meer details hierover later…
15
Het menu Afspraken (Agenda) Interviews met kandidaten
Bezoekafspraken met prospects/ klanten
16
Het menu Notities Telefoon notities
De meeste activiteiten behorende in het kandidaat volg systematiek worden vast gelegd met de fasen en matches. Meer details hierover later…
17
Het menu E-Mail Complete mailbox
Uitgaand, inkomend (POP) Mail automatisch gekoppeld aan de relevante dossiers Ook inkomende mail(!) Recruiters gebruiken Outlook niet meer
18
Het menu Match Een Match is de koppeling van 1 Kandidaat met 1 Vacature; De Basis van het Kandidaat Volg Systeem (“ATS”) De status van een match is de Fase
19
Het menu Vacature Opdracht (Interim) project ….
20
Het menu Contactpersoon Altijd gekoppeld aan 1 Opdrachtgever
Kan ook gekoppeld worden aan een andere opdrachtgever
21
Het menu Opdrachtgever In de zin van een relatie Klant
Prospect, suspect, lead Non-Profit ….
22
Het menu Publicatie Publicatie van een vacature op
Eigen website/ recruitment portal Vacature site / jobboard Print advertentie Alleen als registratie
23
Het menu Plaatsing [Staffing editie] Detacheringscontract
Altijd gekoppeld aan een Match En daarmee aan een kandidaat en vacature Weekstaat [Staffing editie] Online weekstaat in te voeren door kandidaat Export mogelijkheid naar betalingssoftware
24
Het menu Rapporten Rapporten worden door de Carerix helpdesk gemaakt
25
Het menu Campagnes Groep Kandidaten of Contactpersonen in Campagnes
Wordt gebruikt voor mailings, belacties, evenementen De status van elk Campagne item kan bijgehouden worden In de praktijk wordt veelal het eenvoudiger ‘Groepen’ mechanisme gebruikt
26
Het menu Gebruikers Gebruikers kunnen zelf een aantal velden beheren:
Menu > Mijn gegevens Gebruikers zien het overzicht van gebruikers maar kunnen niets wijzigen [demonstreer]
27
Het menu Online Help Help is voor alle gebruikers
Manual alleen voor beheerders CxSCript scripting taal Cx ‘Tags’ voor gebruik in sjablonen
28
Het menu Uitloggen Logt uit De browser afsluiten werkt ook
Zonder waarschuwing De browser afsluiten werkt ook
29
Het menu Vestigingen Gebruikers (recruiters) behoren tot een vestiging
TIP: upload een route beschrijving als bijlage van een vestiging. Deze is dan in iedere als bijlage beschikbaar
30
Het menu Instellingen Applicatie instellingen
Zoals: sessionTimeOut, passwordExpirationPeriod, publicationPeriod. Klik op de ‘i’ voor uitleg en informatie Bij twijfel: don’t change!
31
E-mail sjablonen Naam (zichtbaar op scherm)
Instellingen; >Opmaak HTML >Beschikbaar in Lijst Zorgt ervoor dat beschik-baar wordt bij juiste dossier Afzender van . (Cx of met eigen domein) Variabele Velden beschikbaar met Cx script Tags
32
Het menu Sjablonen, Fasen, Tabellen
Worden behandeld in verschillende documenten sjablonen en Fasen: Cx Workflow Tabellen: Cx Tabellen
33
Einde Einde van deze presentatie Over naar de documenten: Dank u!
Cx Tabellen Cx Workflow Dank u!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.