De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN

Verwante presentaties


Presentatie over: "Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN"— Transcript van de presentatie:

1 Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN
Nederland

2 Inhoud Mogelijkheden en voordelen Geboden diensten Extra diensten
Klanten aanmelden Aansluiting

3 Mogelijkheden en voordelen
Populatie: 16,34 miljoen Aantal vaste lijnen: 5,75 miljoen Voordelen voor klanten Slechts één maandelijkse factuur voor alle telefoondiensten Eén contactpersoon van de klantenservice Voordelen voor vertegenwoordigers Toename van klanten van vaste telefoondiensten met een vastelijnabonnement in één pakket Hogere omzetmogelijkheden voor commissie Klantentrouw neemt toe

4 Geboden diensten Concurrerende prijzen voor vastelijnabonnementen voor analoge lijnen en ISDN-lijnen Beschikbaar met CPS Beschikbaar voor ALLE belpakketten van ACN. Het belpakket ACN 24 is beschikbaar in combinatie met het vastelijnabonnement van ACN, vanaf de introductie daarvan Extra diensten Vaste termijn van 12 maanden

5 Extra diensten Inclusieve diensten, zonder extra kosten:
Doorschakelen (direct of vertraagd) - u kunt uw oproepen aannemen waar u ook bent Blokkering nummerweergave - uw telefoonnummer wordt niet weergegeven aan de persoon die u belt Nummerblokkering- u kunt verschillende soorten uitgaande gesprekken blokkeren Permanente blokkering nummerweergave - u kunt uw telefoonnummer afschermen voor alle gesprekken Collect Call - u kunt de kosten betalen voor een inkomend gesprek

6 Extra diensten Diensten met een maandelijkse of een eenmalige bijdrage: Wisselgesprek - u krijgt een signaal wanneer u tijdens een telefoongesprek door iemand anders wordt gebeld Nummerweergave - u kunt het nummer laten weergeven van degene door wie u wordt gebeld Raadpleeg het document Extra diensten op MijnACN voor vertegenwoordigers voor meer informatie

7 Extra diensten Wanneer de klant de diensten Nummerweergave en/of Wisselgesprek in zijn/haar pakket heeft, worden deze overgedragen naar ACN. Zo kan de klant gewoon van deze diensten gebruik blijven maken. Als de klant deze diensten momenteel niet gebruikt maar dat wel graag wil, kan hij dat aangeven op de TSA of het bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten, of hij kan contact opnemen met de klantenservice. Deze diensten zijn automatisch inbegrepen bij het vastelijnabonnement van ACN voor ISDN-lijnen Extra diensten die worden aangevraagd, worden na circa 12 werkdagen na de activering van het vastelijnabonnement geactiveerd

8 Klanten aanmelden Op een paar uitzonderingen na, kunnen de meeste standaardvastelijnabonnementen van KPN, Tele2 en Pretium worden overgedragen naar ACN. Klik op de koppeling ‘Kan de huidige dienst van de klant worden overgedragen naar ACN?’ op MijnACN voor vertegenwoordigers. De klant moet de algemene voorwaarden van zijn/haar huidige vastelijnabonnement bestuderen, met name met betrekking tot de vaste termijn, voordat hij/zij zich aanmeldt voor het vastelijnabonnement van ACN

9 Klanten aanmelden Vul samen met de klant de TSA (Telefoon Service Aanvraag) of het bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten in. TSA Voor bestaande klanten van CPS van ACN en nieuwe klanten die wel gebruik willen maken van het vastelijnabonnement van ACN maar geen nieuwe analoge lijn wensen Bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten Voor bestaande klanten van CPS van ACN en nieuwe klanten die gebruik willen maken van het vastelijnabonnement van ACN en ook een nieuwe analoge lijn wensen

10 Klanten aanmelden De TSA en het bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten kunt u downloaden via MijnACN. Raadpleeg voor het invullen van de TSA of het bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten met de klant de instructies, die u vindt op MijnACN voor vertegenwoordigers

11 Klanten aanmelden Voor nieuwe klanten die kiezen voor CPS in combinatie met het vastelijnabonnement en voor bestaande gebruikers van CPS van ACN die zich willen aanmelden voor het vastelijnabonnement moet het selectievakje Vastelijnabonnement met CPS in deel 6 worden aangevinkt Wanneer klanten zich aanmelden voor ons analoge vastelijnabonnement, kunnen zij in dit deel ook aangeven gebruik te willen maken van nummerweergave en wisselgesprek

12 Klanten aanmelden De klant moet ons annuleringsbeleid goed begrijpen en de volgende documenten ontvangen: Een kopie van de ondertekende TSA of het ondertekende bestelformulier nieuwe lijn voor nieuwe ACN klanten De Algemene voorwaarden De prijslijst voor het gekozen belpakket en het vastelijnabonnement (te vinden op MijnACN voor vertegenwoordigers en

13 Aansluiting De aanvraag en de activering van het vastelijnabonnement van ACN duurt circa 24 werkdagen De klant ontvangt een brief van de huidige aanbieder ter bevestiging dat het vastelijnabonnement is overgedragen naar ACN Vervolgens stuurt ACN een welkomstpakket met alle informatie die de klant nodig heeft om optimaal gebruik te kunnen maken van onze dienst


Download ppt "Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN"

Verwante presentaties


Ads door Google