De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Multimediale technieken Banners en Buttons Elize Diepeveen, Annika Timmer en Kim Ellerman.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Multimediale technieken Banners en Buttons Elize Diepeveen, Annika Timmer en Kim Ellerman."— Transcript van de presentatie:

1 Multimediale technieken Banners en Buttons Elize Diepeveen, Annika Timmer en Kim Ellerman

2 Inhoudsopgave  Wat zijn banners en buttons? Geschiedenis Prijzen  Soorten banners en buttons.  Het gebruik van banners en buttons. Plaats Gratis of toch niet? Ontwikkelingen  Voor-en nadelen  10 tips!  Maak je eigen banner.  Vragen? Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

3 Wat zijn Banners en Buttons  Banners  Buttons  Het verschil  Affiliate marketing  Geschiedenis  Prijzen Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau Eerste banner in 1994

4  Leaderboard  Full banner  Medium Rectangle  Large Rectangle  Skyscraper  Button Formaten banners Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

5 Soorten banners  Expandable  Screen Ad  Corner ad  Layered ads  Radical  Road block Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

6 Het gebruik  De plaats  Gratis of niet?  Ontwikkelingen Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

7  Voordelen Goede visualisatie Lage kosten Groot bereik Doelgroepgericht Makkelijke evaluatie  Nadelen Oplopen van kosten ‘Bannermoeheid’ Teveel banners Kwaliteit kost meer Voor- en nadelen Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

8 1.Simpele boodschap 2.Zorg voor interessante content 3.Licht is beter 4.Groter is beter 5.Roep op tot actie! 6.De juiste kleuren 7.Animatie 8.Gratis is een toverwoord 9.Maak een ladingspagina 10.Blijf op de hoogte van ontwikkelingen 10 tips Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

9 Maak je eigen banner Multimediale technieken, Minor Het Reclamebureau

10 De toekomst?


Download ppt "Multimediale technieken Banners en Buttons Elize Diepeveen, Annika Timmer en Kim Ellerman."

Verwante presentaties


Ads door Google