De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman."— Transcript van de presentatie:

1 Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman

2 Overzicht Het bedrijf Het product Prijsstelling Promotie Onderzoeksvragen

3 2 Eigenaren Jeroen Bouman Elwin Roetman Freelance docenten Partnership Hamaka Het bedrijf

4 Samenwerken muziekscholenMogelijkheden internet Aanbod internet, bijv: YouTube (Geer en Greetje) Contact met docent Idee

5 Leren van enthousiaste, gekwalificeerde professionals Leren in je eigen vertrouwde omgeving en op je eigen tempo Opdrachten lever je gemakkelijk in voor de webcam via de website Je docent stuurt je persoonlijke feedback terug Online Muziekschool:

6 Aanbod

7 Leslokaal

8 Prijsstelling

9 Hele cursus, 20 lessen onderverdeeld in 6 blokken was €349,- is nu €275,- Losse blokken €49,95 per stuk. In totaal betaal je dan voor de hele cursus €299,70 Muziekschool €500 en €700,- LOI €390,- onlinegitaarles.nl €49,- voor 10 lessen, geen feedback van docent YouTube gratis

10 Onderscheiden Echte muziekschool met enthousiaste gekwalificeerde docenten Hoge kwaliteit Persoonlijke klantvriendelijke benadering

11 Promotie

12 Te vroeg

13 Openingsactie 25 juni

14 Timing Koppeling met release cd

15

16

17 Review

18

19 Zoekwoorden: muziekschool, muziekles Nu gitaarles, online gitaarles Adwords veel trafic duur nu zelfde bereik met organic Google

20 Gitaar stemmen

21 Google

22

23 Samenwerkinspartners

24 2500 bedrijven Target tintelingen verkopen Kerstpakketten jaarlijk Weinig marge Betaalde publiciteit Doelgroep

25 Succesvolle werknemer / zelfstandige Leeftijd: 30jr – 50jrIn loondienst of zelfstandig Inkomen meer dan € ,- Geslacht: m/v Typische kenmerken: geen tijd wel geld Doelgroep

26 'Webwinkels boeken forse omzetstijging' bron: nu.nl

27 Wat zijn de criteria die de doelgroep in overweging neemt wanneer ze gitaarles zoeken? Wat is de belangrijkste? Hoe kunnen we deze doelgroep bereiken? Hoe lang zoekt deze doelgroep alvorens iets aan te kopen? Waar zoekt deze doelgroep? Hoe kunnen we deze doelgroep laten kiezen voor de cursus? (conversie) Onderzoeksvragen

28 Startend bedrijf, beperkt budget Goed uitvoerbaar zijn Nu nog weinig naamsbekendheid Uitgangspunten

29 Winnaars Blok 1 Gitaar Basis


Download ppt "Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman."

Verwante presentaties


Ads door Google