De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Uw persoonlijke creatieveling:

Verwante presentaties


Presentatie over: "Uw persoonlijke creatieveling:"— Transcript van de presentatie:

1 QUICKSCAN www.fruitigonline.nl
Uw persoonlijke creatieveling: Suzanne Wolfs Conceptontwikkelaar Fruitig Online Campagne Ontwikkeling W: | T: | E:

2 Gefeliciteerd, hierbij uw gratis QuickScan!
Beste, Gefeliciteerd, hierbij overhandigen wij u de gratis QuickScan van FruitigOnline.nl. We hebben ons creatieve brein alvast over uw onderneming laten gaan. U kunt de FRUITIGE campagne mogelijkheden voor 123kamerplanten.nl in deze slideshow bekijken. Indien u na het bekijken van de QuickScan graag in contact wilt komen bekijk mijn contactgegevens op de eerste slide. Laat u verrassen! Met fruitige groet, Suzanne Wolfs Fruitig Online Campagne Ontwikkeling QUICKSCAN

3 Wat doet Fruitig Online?
Fruitig Online Campagne Ontwikkeling ontwikkeld internet campagnes met een doel. En dat doel, dat bepaald u! Voorafgaand daaraan zorgen wij natuurlijk dat we de juiste analyses gedaan hebben om u te voorzien van een passend advies. Wanneer we weten wat u wil bereiken met uw internet campagne kunnen we aan de slag. Onze conceptontwikkelaars experimenteren met INGREDIËNTEN en BLENDEN tot de SHAKE per-fect is. Vervolgens wordt uw campagne tot in de puntjes voorbereid en vastgelegd in een marketing- en communicatie plan om deze tot slot op te zetten en te implementeren in uw bedrijf. Dit alles doen we in 5 stappen! QUICKSCAN

4 123kamerplanten.nl QUICKSCAN

5 Doelgroep (1) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl
U product is geschikt voor de zakelijke klant als de consument. U richt zich vooral op landelijke klanten. Uw product is geschikt voor mannen en vrouwen. Alhoewel vrouwen meer aandacht en geld besteden en uitgeven aan hun interieur. Bij het product past een gemiddeld inkomen. Type mensen: Type 1: Huisvrouwen/moeders Type 2: Jonge stelletjes, daarbij is de vrouw vaak verantwoordelijk voor het interieur. Type 3: Vrijgezellen mannen 10 vragen om je te helpen je doelgroep te bepalen: 1, Is jouw product of dienst geschikter voor zakelijke klanten, of voor consumenten? 2, Richt je je op lokale klanten, regionale klanten, landelijke klanten, of internationale klanten? 3, Is je product meer iets voor mannen of vrouwen? 4, Leeftijd: welke leeftijdscategorie past bij jouw product? Tieners, dertigers, senioren, kleine kinderen (dus hun ouders)? 5, Inkomen: past jouw product bij mensen met een laag, gemiddeld of hoog inkomen? 6, Wat voor type mensen zijn het? 7, Waar werken je potentiële klanten? 8, Waar winkelen je potentiële klanten? 9, Wat is hun opleidingsniveau? 10, Wat is de gezinssamenstelling van je potentiële klanten? QUICKSCAN

6 Doelgroep (2) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl
De leeftijd van het type mensen is jaar. Dagelijkse activiteiten Type 1: werkt weinig of part time, houden van gemak, tijd om te zoeken wat ze mooi vinden, actief op social media. Type 2+3: werken beide fulltime, houden van gemak en hebben weinig tijd. Type 2 besteed zijn/haar vrije tijd graag aan social media. Alle 3 de type mensen winkelen veel online. Gezinssamenstelling Type 1: leven samen met man en kinderen. Type 2: wonen korte tijd samen Type 3: alleen QUICKSCAN

7 Online huisstijl/uitingen
Website Vormgeving past bij doelgroep(en) Verzorgd en netjes Genoeg call to actions Te veel tekst op homepage Sociale Media Twitter: zeer weinig actie, weinig interactie Facebook: veel actie, veel interactie Hyves: geen pagina Geen directe link naar social media pagina’s 10 vragen om je te helpen je doelgroep te bepalen: 1, Is jouw product of dienst geschikter voor zakelijke klanten, of voor consumenten? 2, Richt je je op lokale klanten, regionale klanten, landelijke klanten, of internationale klanten? 3, Is je product meer iets voor mannen of vrouwen? 4, Leeftijd: welke leeftijdscategorie past bij jouw product? Tieners, dertigers, senioren, kleine kinderen (dus hun ouders)? 5, Inkomen: past jouw product bij mensen met een laag, gemiddeld of hoog inkomen? 6, Wat voor type mensen zijn het? 7, Waar werken je potentiële klanten? 8, Waar winkelen je potentiële klanten? 9, Wat is hun opleidingsniveau? 10, Wat is de gezinssamenstelling van je potentiële klanten? QUICKSCAN

8 SEO (1) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Vindbaarheid door Google
www. check  OK Foute anchor teksten  OK Sitemap  OK Vindbaarheid in Google door (potentiële) klant Zoeken op bedrijfsnaam  OK, boven aan in Googe Sitelinks  OK Voornaamste product of dienst  OK, boven aan in Google Zoekwoorden blz. Concurrenten blz. Google Afbeeldingen blz. Google Video’s (youtube) blz. Google Maps blz. QUICKSCAN

9 SEO (2) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Zoekwoorden
Kamerplanten  bovenaan in Google Kantoorplanten  bovenaan in Google Online concurrenten Homemeetsnature.nl  hetzelfde assortiment Bakker-hillegom.nl  zowel grotere kamerplanten, als kleinere kamerplanten.  kamerplanten is een klein onderdeel van de shop. Intraplant.nl  deels hetzelfde assortiment Www. Check blz. Foute anchor teksten blz. Sitemaps blz. Google blz. Hoe hoog in Google? blz. Bedrijfsnaam blz. Site links blz. Eigen naam blz. Voornaamste product of dienst blz. Zoekwoorden blz. Concurrenten blz. Google Afbeeldingen blz. Google Video’s (youtube) blz. Google Maps blz. QUICKSCAN

10 SEO (3) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Google afbeeldingen  OK
Eerste 12 afbeeldingen van 123kamerplanten.nl Geen afwijkende afbeeldingen Google video’s (youtube) Geen viedeo’s Google maps  OK Juiste informatie Www. Check blz. Foute anchor teksten blz. Sitemaps blz. Google blz. Hoe hoog in Google? blz. Bedrijfsnaam blz. Site links blz. Eigen naam blz. Voornaamste product of dienst blz. Zoekwoorden blz. Concurrenten blz. Google Afbeeldingen blz. Google Video’s (youtube) blz. Google Maps blz. QUICKSCAN

11 Campagne Concept QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Doel
Meer interactie middels social media Hiermee kom je in beeld bij doelgroep type 1. Propositie Groene gezelligheid in huis Concept De planten van 123kamerplanten.nl met een gezellige sfeer associëren. QUICKSCAN

12 Mindmap Campagne Concept
123kamerplanten.nl Planten Gezelligheid Knus Huiselijk Vertrouwd Gezondheid Zuiveren de lucht Temperen geluid Luchtvochtigheid op peil Kleurgebruik: QUICKSCAN

13 QUICKSCAN www.fruitigonline.nl
Wilt u graag toelichting op uw QuickScan? Neem contact op met uw persoonlijke creatieveling! QUICKSCAN

14 QUICKSCAN www.fruitigonline.nl
Bent u ENTHOUSISIAST geworden? Ja? Klaar voor een nieuwe SMAAKVOLLE start met uw bedrijf op internet? Klik dan hier! QUICKSCAN


Download ppt "Uw persoonlijke creatieveling:"

Verwante presentaties


Ads door Google