De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Uw persoonlijke creatieveling: Suzanne Wolfs Conceptontwikkelaar Fruitig Online Campagne Ontwikkeling W: www.fruitigonline.nl.

Verwante presentaties


Presentatie over: "QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Uw persoonlijke creatieveling: Suzanne Wolfs Conceptontwikkelaar Fruitig Online Campagne Ontwikkeling W: www.fruitigonline.nl."— Transcript van de presentatie:

1 QUICKSCAN Uw persoonlijke creatieveling: Suzanne Wolfs Conceptontwikkelaar Fruitig Online Campagne Ontwikkeling W: | T: | E:

2 Gefeliciteerd, hierbij uw gratis QuickScan! Beste, Gefeliciteerd, hierbij overhandigen wij u de gratis QuickScan van FruitigOnline.nl. We hebben ons creatieve brein alvast over uw onderneming laten gaan. U kunt de FRUITIGE campagne mogelijkheden voor 123kamerplanten.nl in deze slideshow bekijken. Indien u na het bekijken van de QuickScan graag in contact wilt komen bekijk mijn contactgegevens op de eerste slide. Laat u verrassen! Met fruitige groet, Suzanne Wolfs Fruitig Online Campagne Ontwikkeling QUICKSCA N l

3 Wat doet Fruitig Online? Fruitig Online Campagne Ontwikkeling ontwikkeld internet campagnes met een doel. En dat doel, dat bepaald u! Voorafgaand daaraan zorgen wij natuurlijk dat we de juiste analyses gedaan hebben om u te voorzien van een passend advies. Wanneer we weten wat u wil bereiken met uw internet campagne kunnen we aan de slag. Onze conceptontwikkelaars experimenteren met INGREDIËNTEN en BLENDEN tot de SHAKE per-fect is. Vervolgens wordt uw campagne tot in de puntjes voorbereid en vastgelegd in een marketing- en communicatie plan om deze tot slot op te zetten en te implementeren in uw bedrijf. Dit alles doen we in 5 stappen!5 stappen QUICKSCA N l

4 123kamerplanten.nl QUICKSCA N l

5 Doelgroep (1) QUICKSCA N l U product is geschikt voor de zakelijke klant als de consument. U richt zich vooral op landelijke klanten. Uw product is geschikt voor mannen en vrouwen. Alhoewel vrouwen meer aandacht en geld besteden en uitgeven aan hun interieur. Bij het product past een gemiddeld inkomen. Type mensen: –Type 1: Huisvrouwen/moeders –Type 2: Jonge stelletjes, daarbij is de vrouw vaak verantwoordelijk voor het interieur. –Type 3: Vrijgezellen mannen

6 Doelgroep (2) QUICKSCA N l De leeftijd van het type mensen is jaar. Dagelijkse activiteiten –Type 1: werkt weinig of part time, houden van gemak, tijd om te zoeken wat ze mooi vinden, actief op social media. –Type 2+3: werken beide fulltime, houden van gemak en hebben weinig tijd. Type 2 besteed zijn/haar vrije tijd graag aan social media. Alle 3 de type mensen winkelen veel online. Gezinssamenstelling –Type 1: leven samen met man en kinderen. –Type 2: wonen korte tijd samen –Type 3: alleen

7 Online huisstijl/uitingen QUICKSCA N l Huisstijl/uitingen –Website Vormgeving past bij doelgroep(en) Verzorgd en netjes Genoeg call to actions Te veel tekst op homepage –Sociale Media Twitter: zeer weinig actie, weinig interactie Facebook: veel actie, veel interactie Hyves: geen pagina Geen directe link naar social media pagina’s

8 SEO (1) QUICKSCA N l Vindbaarheid door Google –www. check  OK –Foute anchor teksten  OK –Sitemap  OK Vindbaarheid in Google door (potentiële) klant –Zoeken op bedrijfsnaam  OK, boven aan in Googe Sitelinks  OK –Voornaamste product of dienst  OK, boven aan in Google

9 SEO (2) QUICKSCA N l Zoekwoorden –Kamerplanten  bovenaan in Google –Kantoorplanten  bovenaan in Google Online concurrenten –Homemeetsnature.nl  hetzelfde assortiment –Bakker-hillegom.nl  zowel grotere kamerplanten, als kleinere kamerplanten.  kamerplanten is een klein onderdeel van de shop. –Intraplant.nl  deels hetzelfde assortiment

10 SEO (3) QUICKSCA N l Google afbeeldingen  OK –Eerste 12 afbeeldingen van 123kamerplanten.nl –Geen afwijkende afbeeldingen Google video’s (youtube) –Geen viedeo’s Google maps  OK –Juiste informatie

11 Campagne Concept Doel –Meer interactie middels social media Hiermee kom je in beeld bij doelgroep type 1. Propositie –Groene gezelligheid in huis Concept –De planten van 123kamerplanten.nl met een gezellige sfeer associëren. QUICKSCA N l

12 Mindmap Campagne Concept QUICKSCA N l 123kamer planten. nl Planten Gezellig heid Knus Huiselij k Vertrouw d Gezondhe id Zuiveren de lucht Temperen geluid Luchtvoc htigheid op peil Kleurgebrui k :

13 Wilt u graag toelichting op uw QuickScan? Neem contact op met uw persoonlijke creatieveling! QUICKSCA N l

14 Bent u ENTHOUSISIAST geworden? Ja? Klaar voor een nieuwe SMAAKVOLLE start met uw bedrijf op internet? Klik dan hierKlik dan hier! QUICKSCA N l


Download ppt "QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Uw persoonlijke creatieveling: Suzanne Wolfs Conceptontwikkelaar Fruitig Online Campagne Ontwikkeling W: www.fruitigonline.nl."

Verwante presentaties


Ads door Google