De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Oscar Schuurman Geert Beuneker Tim Janssen Piotr Tekien Usability/Playability Jaar 2.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Oscar Schuurman Geert Beuneker Tim Janssen Piotr Tekien Usability/Playability Jaar 2."— Transcript van de presentatie:

1 Oscar Schuurman Geert Beuneker Tim Janssen Piotr Tekien Usability/Playability Jaar 2

2 Inhoud Prototype Level of Processing Prototype Voorbereiding Verloop Observaties/data/bevindingen Resultaten

3 Prototype

4 Level of Processing Behavioral level Visceral level

5 Playtesting: Voorbereiding Goed werkend (mechanics) prototype met 3 levels Een prototype om de art te testen Doelen stellen Word het begrepen?

6 Playtesting: verloop Observaties Data Bevindingen

7 Observaties Art Werd goed begrepen Voelde leeg Prototype 1 e en 2 e level waren het moeilijkst Mechanics werden tegen het 3 e level goed begrepen

8 Data

9

10

11 Bevindingen Per ongeluk halen Gewichtsloosheid Springen op het plafond Art style Steriel

12 Playtesting: resultaat Level Design Art style definiëren

13 Reflectie Interessante test Leuk om de keuzes van een ander te zien Onverwachte bevindingen

14 Links naar documentatie Art https://youtu.be/7BBrsb1kfxM Mechanics https://youtu.be/Kts7i8etJGU

15 Vragen?


Download ppt "Oscar Schuurman Geert Beuneker Tim Janssen Piotr Tekien Usability/Playability Jaar 2."

Verwante presentaties


Ads door Google