Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdStefanie Martens Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Oscar Schuurman Geert Beuneker Tim Janssen Piotr Tekien Usability/Playability Jaar 2
2
Inhoud Prototype Level of Processing Prototype Voorbereiding Verloop Observaties/data/bevindingen Resultaten
3
Prototype
4
Level of Processing Behavioral level Visceral level
5
Playtesting: Voorbereiding Goed werkend (mechanics) prototype met 3 levels Een prototype om de art te testen Doelen stellen Word het begrepen?
6
Playtesting: verloop Observaties Data Bevindingen
7
Observaties Art Werd goed begrepen Voelde leeg Prototype 1 e en 2 e level waren het moeilijkst Mechanics werden tegen het 3 e level goed begrepen
8
Data
11
Bevindingen Per ongeluk halen Gewichtsloosheid Springen op het plafond Art style Steriel
12
Playtesting: resultaat Level Design Art style definiëren
13
Reflectie Interessante test Leuk om de keuzes van een ander te zien Onverwachte bevindingen
14
Links naar documentatie Art https://youtu.be/7BBrsb1kfxM Mechanics https://youtu.be/Kts7i8etJGU
15
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.