De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Gedoe in de gangen Modelleren met grafen. Hoe nemen de leerlingen uit B22 de route naar de aula? ‘eigen’ groep De hoofdgroep neemt de snelste route.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Gedoe in de gangen Modelleren met grafen. Hoe nemen de leerlingen uit B22 de route naar de aula? ‘eigen’ groep De hoofdgroep neemt de snelste route."— Transcript van de presentatie:

1 Gedoe in de gangen Modelleren met grafen

2 Hoe nemen de leerlingen uit B22 de route naar de aula? ‘eigen’ groep De hoofdgroep neemt de snelste route

3 Deelvragen 1. Welke mogelijke routes zijn er en welke nemen ze? 2. Hoeveel procent neemt een andere route dan de hoofdgroep? 3. Waarom nemen leerlingen hun eigen route?

4 Routes Animatie Links en rechts Rechts = korter, links = langer De meesten naar links

5 De hoofdgroep Participerend Duplometing Van een afstand geobserveerd Werkwijze Hoofdgroep = snelste route 57% wijkt af

6 Waarom? Andere kant aula Groepsgedrag Sneller

7 Conclusie Routes, eigen groep, afwijking (57%) Hypothese klopt

8 Vervolgonderzoek Hoelang? Van huis naar school

9 Dankwoord en bronnen Speciale dank: medewerking klassen B22 zelfonderzoek


Download ppt "Gedoe in de gangen Modelleren met grafen. Hoe nemen de leerlingen uit B22 de route naar de aula? ‘eigen’ groep De hoofdgroep neemt de snelste route."

Verwante presentaties


Ads door Google