De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

DE KRACHTOM JEZELF TE ZIJN ONTDEK. ... en is op zoek naar manieren om er langer jonger uit te zien. De helft van de Europese bevolking is 40 jaar of ouder.

Verwante presentaties


Presentatie over: "DE KRACHTOM JEZELF TE ZIJN ONTDEK. ... en is op zoek naar manieren om er langer jonger uit te zien. De helft van de Europese bevolking is 40 jaar of ouder."— Transcript van de presentatie:

1 DE KRACHTOM JEZELF TE ZIJN ONTDEK

2 ... en is op zoek naar manieren om er langer jonger uit te zien. De helft van de Europese bevolking is 40 jaar of ouder Reference: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Population_structure_and_ageing

3 De verkoop van antiverouderingsproducten zal in de EMEA-regio met 11,2% stijgen tussen 2015 en 2018. € 5,4 MILJARD In 2018 zal de sector goed zijn voor Reference: http://www.euromonitor.com

4 Gezien de vele verschillende antiverouderingsproducten die momenteel verkrijgbaar zijn op de markt voelt 1/3 van de klanten zich verloren. ? Reference: “ANTI-AGING SKINCARE—US IN EXPERIENCE IS ALL,” MINTEL, FEBRUARY 2014

5 is op zoek naar professionele begeleiding 1 KLANT OP 2 Reference: http://www.forbes.com/sites/rodgerdeanduncan/2014/05/24/in-retail-brand-expertise-equals-leadership

6 We gebruiken amper 17% van al onze schoonheidsproducten. We hebben maar liefst 65 schoonheidsproducten in onze badkamer staan maar gebruiken er iedere dag maar 11 van! Reference: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2321821/Women-2-000-worth-beauty-products-bathroom-cabinets--use-327-worth.html

7 Met zo veel producten binnen handbereik besteden vrouwen gemiddeld bijna 1 UUR per dag aan persoonlijke verzorging. Reference: http://www.womenshealthmag.com/beauty/women-cosmetics

8 In een drukke wereld waarin iedereen een goed evenwicht tracht te vinden tussen werk- en privéleven, hebben klanten nood aan makkelijke, gepersonaliseerde en intelligente oplossingen die afgestemd zijn op hun behoeften.

9 is bereid om meer te investeren Klanten zijn bereid meer te doen voor een geïndividualiseerd product op maat: Door hun uitgaven te verhogen met is bereid om een trouwere klant te zijn 25% 86% 78% Reference: http://www.bematechus.com/retail-personalization-future-brick-mortar

10 Net als een perfect passend kostuum moet je huidverzorgingsprogramma afgestemd zijn op je noden, persoonlijkheid en levensstijl.

11 Wat een concurrentievoordeel zou een product niet kunnen bieden als het de volgende aspecten zou combineren: Professionele begeleiding Maatwerk Anti-aging huidverzorging Tijdsbesparende oplossingen

12 In die alles combineert ÉÉN OPLOSSING

13 VANDAAG ZORGT NU SKIN VOOR EEN WARE REVOLUTIE IN DE ANTIVEROUDERINGS- SECTOR

14 MET ANTI-AGING HUIDVERZORGING ZOALS JE HET NOOIT EERDER GEZIEN, GEVOELD OF ZELFS VOOR MOGELIJK GEACHT HEBT.

15

16


Download ppt "DE KRACHTOM JEZELF TE ZIJN ONTDEK. ... en is op zoek naar manieren om er langer jonger uit te zien. De helft van de Europese bevolking is 40 jaar of ouder."

Verwante presentaties


Ads door Google