Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSarah Bos Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
TEAM OTAKU おたく, オタク Adem Ak Micon Roest Timo van Tilburg
3
SEGMENTATIE Jonge gezinnen met kleine kinderen vanaf drie jaar die hun kind kennis willen laten maken met het digitale tijdperk.
4
Persona: Natasha is een jonge vrouw van 27 jaar. -Ze werkt parttime -Ze heeft een dochter van drie jaar oud. -Ze wil dat haar dochter zich spelenderwijs verder ontwikkeld -Meer tijd voor huishouden en haar persoonlijke ontwikkeling.
5
GEBRUIKER -Dochter heeft weinig kennis en interpretatie -De juiste interpretatie krijgt van plaatjes en symbolieken. -Haar kind kijkt naar kinderprogramma ’ s op Nickelodeon zoals Dora, 3 2 1 peguins en Sponsbob
6
Behoefte: -Het kind wilt spelen en zich amuseren. Wensen: -De wensen van de moeder is dat hun kind op een leuke manier iets leert. Eisen: -Moeders die hun kinderen kennis willen laten maken met de digitale tijdperk en willen hun kinderen voorbereiden voor de kleuterschool.
7
-Een kindvriendelijk spel waar geen ruimte is voor interpretatie. -Kinderen spelen en beleven op deze manier een avontuur -Wat ze op tv zagen kunnen ze zelf beleven Concept
8
TER INSPIRATIE
11
Problemen: Kinderen die zich nog niet goed hebben ontwikkeld. Of kinderen die zelden tv kijken hebben dan een probleem met het begrijpen van metaforen in de applicatie. Gedrag: Het kind wilt dat het controller anticipeert wat hij/zij doet. Hij/zij wilt energie kwijt.
12
GAMECOVER
13
GAMEDISPLAY
17
Zijn er nog vragen???
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.