Download de presentatie
1
Zo makkelijk is verkopen…
Klaas Schaap Commercieel manager en senior trainer/consultant Remy Vermunt Senior trainer/ consultant bij :
2
KEURMERK KWALITEITSRICHTLIJNEN PUSH/PULL MARKT KLANTEN ONZIN/ZIN?
3
DEFINITIE VAN VERKOPEN? MENSEN HELPEN BIJ HET NEMEN
VAN EEN BESLISSING!
4
Dit is wat je wilt bereiken
Interesse Verkoopkans
5
Het gaat toch nog vaak mis…
6
Drijfveren Status & Erkenning Winst Gemak Zekerheid LEITMOTIV
7
De beheerser RATIONEEL EXTRAVERT
8
De denker RATIONEEL INTROVERT
9
De doener INTROVERT EMOTIONEEL
10
De creatief EXTRAVERT EMOTIONEEL
11
Leer je klant kennen! neem waar Luister verdiep je stel vragen
12
Het motief Nu op kantoor? Welk merk? Welke prijs? Wat is er mis? Winst
Status & Erkenning Winst Gemak Zekerheid Welk merk? Welke prijs? Nu op kantoor? Wat is er mis?
13
SUCCESFACTOREN doe zaken op basis van gelijkwaardigheid
geloof in je product en de toegevoegde waarde voor je klant wees ambitieus in het creëren van lange termijn-relaties sluit aan op de behoefte van je klant… achterhaal zijn/haar belang
14
Kopen + Verkopen = Samenwerken
Wederzijdse meerwaarde op lange termijn…
15
Zo makkelijk is verkopen…..
16
Als je bent voorbereid...
17
Kopen + Verkopen = Samenwerken
Hoe nu verder?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.